Morjens kävin Lauvantaina kavilan isolla liejuisella crossiradalla päästelemässä Honda 420sen kanssa. Hyvin meni mut hypyt vähän hirvitti vakio jousilla ku ei tienny et mihin päin lähetään ku pyörät osuu maahan
saakohan siihen pienemmälle radalle mennä ajamaan se ei ainakaan olis liejuinen! siis siihen ku on siin dumstar radan vieres
- Japanissa drifting ei tarkoita lumella sutivaa etuvetoa
ainoa paikka jossa kavilassa saa ajaa niin on se iso rata.
Kyselit netin kautta mönkijällä ajosta Salossa.
Kavilannummella saa ajaa mönkijällä isolla radalla. Varsinaista mönkijärataa ei Salossa ole.
Kavilannummen ajoaikoja on ehdottomasti noudatettava. Nyt ollaan jo talviajassa.
tuollaisen sähköpostin sain kun kyselin ajojutuista
kavilassa viikko sitten ajeltiin ja rata oli aika kovahkossa kunnossa. vauhtia piisas ja vaarallisia tilanteita. varmaan tuossa ensiviikonloppuna taas ajelemaan kavilaan. kuhan vaan kavilanrata olisi siksees avattu. koska mun mielest se oli suljettuna sentakia et ne odotteli lumen tuloa. mut voi olla että olen väärässä.
No niin, nyt sitten pidetty "palaveri" Salon moottorikerhon kanssa ja sovittu että minä olen moottorikerhon puolella ATV yhteyshenkilö. Nimi ja yhteystiedot tulevat moottorikerhon sivuille jossain vaiheessa.
Samalla keskusteltu / alustavasti sovittu että kesäkaudella ATV:t saisivat omaa ajoaikaa keskiviikkona esim. 3x30min eli 30min ATV:t sitten 30min crosseille jolloin saa itse palautua ja sitten taas ATV:t. Näin toivottavasti saadaan uusiakin kuskeja mukaan radalle.
Puhetta oli myöskin että jos kuskeja saadaan mukaan niin sarjacrossien yhteydessä voitaisiin ajaa ATV lähtöjä. Eli sarjacrossin erien välissä ajettaisiin yksi ATV lähtö. Näitä sitten kesän aikan muutamana ennalta sovittuna päivänä jos kuskeja viivalle saadaan.
Eli nyt sitten kaikki halukkaat ja hiukankin kiinnostuneet radalle vaan mukaan ja meikäläiseen voi ottaa yhteyttä jos asiaa / kysyttävää on.
koskas seuraava ajokerta kavilassa? joskos saisi välillä useammankin vehkeen radalle kuin vain 4 mönkijää. tänne voisitte laittaa vähä tietoo et koska menee ajamaan jos vaikka saisi pienimuotoisen mönkijäkisat pystyyn.
no eipä ole ainakaan tällä hetkellä tietoa että koska rata avattaisiin. Ja toiseksi mulla nyt toi laji vaihtus crossista supermotoon eli kun se supermoto laite saadaan valmiiksi niin ei sillä viitti kavilaan tulla...
koskas porukkaa menossa kavilaan ajelemaan? ite ollu parinaviikonlopuna kavilassa ajelemassa jossa iso rata jo avattu. ei parhaassa kunnossa mut ajaa pystyy... koko lenkkiä turha edes haaveilla senverta kuranen ja huonokuntoinen. ilmoitelkaa ken on sinne menossa