Warn Challenge kilpailu
En huomannut tätä asiaa kysyä mutta veikkaan että kyse on lipsahduksesta. Itse kuulun siihen ikäluokkaan että AB kortti tuli automaattisesti ilman erillisiä prätkätutkintoja. Jos sääntöjen vääntäjä on samaa ikäpolvea niin tämä A kortin tarve on mennyt sääntöihin lipsahduksena.
Kylätason mönkijäkuski
""""Rengas sääntö on kieltämättä hiukan tulkinanvarainen, tarkoituksenani on kuitenkin
se että laitteen rengastus ei poikkeisi rengastuksesta joka laitteessa on sitä kaupasta
haettaessa.
Eli koko olisi sama ja kuvio suunnilleen samankaltainen, eli mikään "lapa"kuviollinen rengas ei kelpaa
käytännössä maltillinen peruskuvio sallitaan eikä sen tarvi olla välttämättä alkuperäis rengas
missään laiteessa."""
Tällaisen vastauksen sain kun kysyin rengas asiaa. Tämän mukaan edetään ja KQ:n rengastus tulee vaihtumaan, ei siksi etteikö Dunlopit olisi hyvät kumit vaan siksi että seuraavat renkaat on nelikankaiset ja kestävämmät maastoajossa
se että laitteen rengastus ei poikkeisi rengastuksesta joka laitteessa on sitä kaupasta
haettaessa.
Eli koko olisi sama ja kuvio suunnilleen samankaltainen, eli mikään "lapa"kuviollinen rengas ei kelpaa
käytännössä maltillinen peruskuvio sallitaan eikä sen tarvi olla välttämättä alkuperäis rengas
missään laiteessa."""
Tällaisen vastauksen sain kun kysyin rengas asiaa. Tämän mukaan edetään ja KQ:n rengastus tulee vaihtumaan, ei siksi etteikö Dunlopit olisi hyvät kumit vaan siksi että seuraavat renkaat on nelikankaiset ja kestävämmät maastoajossa

Kylätason mönkijäkuski
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Koheltaja... tervetuloa ostoksille.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- Tracks
VOIKO sulla olla jotain mönkimistä tärkeämpääKoheltaja kirjoitti:Kyllä nyt taas sylettää ihan tosissaan, aikataulut toisen harrastuksen kanssa menee tottakai uhkaavasti päälekkäin joten osallistuminen Orkkis sarjaan on vakavasti uhattuna

Ite ilmoittauduin heti kun homma aukes, niin ei ehi emäntä suunnitteleen muuta

Vakio renkailla pro luokkaan. Turha sitä on lähteä kurjuutta maksimoimaan ja vinssiä plommauttaan.
Itse asiassa ei ole mutta jotain selityksiä pitää löytyä ettei tarvii ottaa sohvaa selästä poisJanne 450R kirjoitti:VOIKO sulla olla jotain mönkimistä tärkeämpää![]()
![]()

Ei tässä vielä heitetä kirvestä kaivoon, kovasti on väännöt päällä toisen harrastusen osalta jos saisi aikatauluja mulkattua mulle sopivammaksi. Jos ei niin sitten harrastakoot keskenään ja mä lähden mönkimään

Kylätason mönkijäkuski
-
- Tracks
Tuo on miehen puhetta.Koheltaja kirjoitti:Itse asiassa ei ole mutta jotain selityksiä pitää löytyä ettei tarvii ottaa sohvaa selästä poisJanne 450R kirjoitti:VOIKO sulla olla jotain mönkimistä tärkeämpää![]()
![]()
![]()
Ei tässä vielä heitetä kirvestä kaivoon, kovasti on väännöt päällä toisen harrastusen osalta jos saisi aikatauluja mulkattua mulle sopivammaksi. Jos ei niin sitten harrastakoot keskenään ja mä lähden mönkimään

Lupaan et jos tuut, niin et kadu