atv Rautaperse
-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
Eikös ne tuolla iron budin puolella veloita tuosta hommasta 40 e. Jolla sitten saa kunniakirjan, tarran, kangasmerkin tai rekisterikilpipidikkeen. Lisäksi noita ajomatkaluokkia voi tehdä enemmänkin. Virallisilla matkoilla olisi sitten mahdollisuus vaikka joskus tulevaisuudessa saada rekisteröityä viralliseen organisaatioon. Tulevaisuudesta, kun ei koskaan tiedä.
Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
Nooh. 300 ja 600km/24H ei ole eds haasteellinen. Joku 800 taikka 1000km/24Heures on jo jotakin.Cooleri kirjoitti:Tarvittaisiin joku joka osaisi piirtää koneella hienon logon jonka vois sit teettää vaikka tarraksi. Millaiset luokkien rajat tuossa virallisessa kisassa on?
Olisko mönkkärillä sopivat 300,600 ja 1000km vai 500 ja 1000km?
Odotellaan nyt kuitennii että joku selvittää että hyväksyykö IBA L7e:llä suoritetun ajon vai ei. Jos hyväksyy niin mikäs siinä sitten. Mulle kelepaa kyllä niidenkin kunniakirja ja hihamerkki vallan mainiosti.
Mutta jos pitää tehdä homma itse, niin mä alan piirtämään tuota kuvaa valmiiksi. Ihan vaan kaiken varalta.

l Kipu on vain tunne l
AIBAF = AtvIronButtAssociationFinland.BLADEMAN kirjoitti:Cooleri kirjoitti: Mites esmes:
SIAT = SAMMYS IRON ASS TOURSiinähän se,erinomainen nimi sehän kertoo jo kaiken.Jonkunlainen hiha merkki matkan suorittaneille niin voivat ylpeinä esitellä sitä.Mukana ollaan heti.
AIBF = AtvIronButtFinland
AIBA = AtvIronButtAssociation
Mun mielestäni se pitää olla sopivan liki tuota IBAn nimeä. Mistä sen tietää vaikka tää hullutus leviäis muuallekin maailmaan...

l Kipu on vain tunne l
- Don Padre
- 6WD
- Viestit: 836
- Liittynyt: 17 Touko 2005 19:13
- Paikkakunta: Helsinki/Kangasala Mönkijä: Honda Rubicon -05
Tiedä häntä oisko jo joku hullu jenkki moisen tuonutkin esille... mutta jos ei niin siinähän olis kelpo projekti härmän pojille.Jere itte kirjoitti:AIBAF = AtvIronButtAssociationFinland.BLADEMAN kirjoitti:Cooleri kirjoitti: Mites esmes:
SIAT = SAMMYS IRON ASS TOURSiinähän se,erinomainen nimi sehän kertoo jo kaiken.Jonkunlainen hiha merkki matkan suorittaneille niin voivat ylpeinä esitellä sitä.Mukana ollaan heti.
AIBF = AtvIronButtFinland
AIBA = AtvIronButtAssociation
Mun mielestäni se pitää olla sopivan liki tuota IBAn nimeä. Mistä sen tietää vaikka tää hullutus leviäis muuallekin maailmaan...Ja nehän ei tiedä Samista yhtään mitään. ...paitti botit...
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
Tuo virallinen IRONBUTT saattaapi monelta mönkijältä jäädä ajamatta, jos laskee et 1600km/24h = n.66,7km/h keskituntinopeus. Siitä kun ottaa tankkaukset pois niin keskituntinopeus nousee sellaisiin lukemiin et harva mönkijä niihin yltää edes huippuja, puhumattakaan siitä et pitäisi 24h luukuttaa lappu lattiassa.
Tietysti kuristamattomat/viritetyt pelit on asia erikseen niistä ei kannata kuitenkaan huudella jos tuollaisen meinaa suorittaa.
Toi 1000km/24h eli n. 41km/h keskituntinopeus on paljon realistisempi kun enemmistönä on kuitenkin ne pelit jotka kulkevat alle 80km/h huippuja laillisina.
Tietysti kuristamattomat/viritetyt pelit on asia erikseen niistä ei kannata kuitenkaan huudella jos tuollaisen meinaa suorittaa.
Toi 1000km/24h eli n. 41km/h keskituntinopeus on paljon realistisempi kun enemmistönä on kuitenkin ne pelit jotka kulkevat alle 80km/h huippuja laillisina.
Back in business
ATV-kamppeille sopiva matka voi olla tonni per vuorokausi. Tosimiesten koits voikin olla sitetn se 1600 per vuorokausi. Isommille TL-koneille 80 tai 100 matkavauhtina ei ole ongelma. Voihan niitä olla kaksi luokkaa tjsp. Onhan noilla prätkäukoillakin kymmenen erilaista suoritusta minkä voi tehdä. 

l Kipu on vain tunne l
On tuo virallinen 1000miles/24h liian kova mönkkäreille, ajoin kyseisen suoritteen viimekesänä 23.5h/1740km (Honda CBR 1100XX) ja juuri viimeviikolla tuli jenkkilästä virallinen lätkä kilven alle.
1000km/24h olis järkevämpi, kyseessähän on kuitenkin matka-ajo ei nopeuskisa, olisi mahdollista pitää useammin tankkaustaukoja ja muutenkin saattaa hieman kiinnostaa virkavallan mielenkiintoa jos mönkkäriporukka pyyhkii ympäri suomea reilu satanen lasissa
1000km/24h olis järkevämpi, kyseessähän on kuitenkin matka-ajo ei nopeuskisa, olisi mahdollista pitää useammin tankkaustaukoja ja muutenkin saattaa hieman kiinnostaa virkavallan mielenkiintoa jos mönkkäriporukka pyyhkii ympäri suomea reilu satanen lasissa

-
- 4WD
- Viestit: 245
- Liittynyt: 29 Syys 2005 20:12
- Mönkijä:: Cana 400 -11
- Paikkakunta: P-Pohjanmaa
-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
Tarkoitus oli ajaa tuo 1600 km kesällä, mutta taisi tulla nyt ohjelman muutos. Harjoittelu oli jo aloitettu ja nopeus- ja matkamittarit kalibroituna.
Nopeusheitto 90 km/h vauhdissa 3 km/h. Näyttä sen verran liian vähän. Renkaina maxxikset.
Tuolla ajonopeudella ja noilla renkailla tasaisella ajonopeudella 650 taksi kuluttaa hieman vajaa 7.5 l/100 km. Ei ihan 300 km tankillisella pääse. Täytyy olla lisäsäiliö mukana, jottei tarvitse niin usein tankata.
Kuitenkin joka toinen tankkaus täytyy suorittaa asemilla reittitodistuksen saamiseksi.
Nopeusheitto 90 km/h vauhdissa 3 km/h. Näyttä sen verran liian vähän. Renkaina maxxikset.
Tuolla ajonopeudella ja noilla renkailla tasaisella ajonopeudella 650 taksi kuluttaa hieman vajaa 7.5 l/100 km. Ei ihan 300 km tankillisella pääse. Täytyy olla lisäsäiliö mukana, jottei tarvitse niin usein tankata.
Kuitenkin joka toinen tankkaus täytyy suorittaa asemilla reittitodistuksen saamiseksi.
Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.