Lapland Trophy 2007 kisattu!

Kerro ajomahdollisuuksista täällä.
lukkomestari
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lukkomestari »

Äs kirjoitti:Tuli kans käytyä ajamassa toi kisa ja tosi mahtavaa oli, pääsis vaan jo uudestaan. Lopputuloskin meni meijän tiimillä tosi yläkanttiin. Toi pistelasku sählinki oli kyllä ikävä kämmi, Ei tosin vaikuttanut meijän sijoituksiin.
Meikä töppäs oikein raskaasti rastivalokuvissa. Suurimassa osassa käsi irti koneesta. Nojasin tai istun päällä, mutta se käsi ei koskenut koneeseen. :( :oops: Oma moka. :oops:
:prayer: POLARIS
harari
2WD

Viesti Kirjoittaja harari »

ALL RIGHT. VASTOINKÄYMISTEN KYLLÄSTÄMÄ KISA ON SITTEN JÄLKIPUINTEINEEN TAKANA.
KOKO HOMMA LÄHTI MENEMÄÄN REISILLE KUN JÄRJESTÄJÄ KESKEYTTI MEIDÄN AJON REILUA TUNTIA ENNEN PAKOLLISTA TAUKOA, TÄMÄN VUOKSI JÄI SUURIN OSA YLEISÖRASTIEN TUPLAPISTEISTÄ AJAMATTA. VÄITTIVÄT MEIDÄN AJANEEN YLI 80 SIIRTYMÄLLÄ VAIKKA GPS NÄYTTI 56 MAXIMINOPEUDEKSI,
LOPULTA KUN SAATIIN TUTKAMIEHET PAIKALLE SELVISI ETTÄ
"SE 80 AJANUT OLI ISO VALKOINEN AUTO EI MÖNKIJÄ" JA SEN NUMERO OLI o17 eikä a17 NIINKUIN MEILLÄ :evil:
HYVITYKSENÄ SAATIIN LÄHTEÄ KLO 9.00 TAUOLTA MUTTA YLEISÖRASTIEN NUMEROT OLI JO VAIHDETTU JOTEN SE NIISTÄ TUPLAPISTEISTÄ.
KISAN LOPPUPUOLELLA TULTIIN TAAS AJAMAAN LÄHEISIÄ YLEISÖRASTEJA, MUTTA "LIIALLISESTA YRITTÄMISESTÄ" VAI SANOISKO SUORAAN "KOHELTAMISESTA" JOHTUEN POLLEN ETUISKARI (huom! ei vakio vaan Engans) OTTI ITTEENSÄ JA KATKESI 40 min. ENNEN LOPPUA :evil:
OMIEN LASKUJEN MUKAAN MEILLÄ PITI OLLA 965 PISTETTÄ MUTTA JÄRJESTÄJÄ LASKI TARKISTUKSENKIN JÄLKEEN 894 VAIKKA HEIDÄN OMILTA LISTOILTAANKIN KUKA TAHANSA VOI LASKEA 934 PISTETTÄ :!: LISÄKSI RASTIT 226 JA 228 OLI JÄTETTY LASKEMATTA VAIKKA TUOMARITKIN MYÖNTÄÄ ETTEI NIIDEN KUVISSA OLE MITÄÄN VIKAA ELI OIKEA PISTEMÄÄRÄ MUDDY WATERSILLE ON 953 :shock: JOTEN VAIKEUKSIEN KAUTTA VOITTOON AINAKIN MORAALISEEN :D VAI ONKO SE NIIN ETTÄ "REILU PELI ON hanurista" KUTEN KISAPAIKALLA USEIN KUULI :wink:
Fargo
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Fargo »

Nyt vähän ihmetyttää.
Offipalstaa kun lukee niin eräällä autokunnalla oli vaikeuksia kun ei ilmoitettu kilpi kelvannut ja tiputettiin alapisteille.

Sitten oudoksuttaa että pyydetään Muddy Watersit takaisin varmistamatta ollenkaan tutkapartiolta asioita. Jos ja kun ilmoitus ylinopeudesta tuli radioteitse/puhelimella niin tuollaisessa tilanteessa pitäisi tavata kirjaimet ja varmistaa kahdesti.

Ei ole vaikeaa sanoa ja kysyä varmistukseksi että oliko se AATAMI 17 vai OSKARI 17.

Ja sitten lisänä vielä pisteiden kirjaus perseelleen, piste iin päälle sen menetetyn ajoajan lisäksi. Joo, se palautettiin mutta menetettiin tauossa sekä maastoissa jotka olivat takuulla muokkaantuneet hieman hankalammiksi myös mönkkäreille.

Eniten ihmetyttää että mainittu autokunta O17 näkyy tuloksissa seitsemäntenä, eikös se olis pitänyt hylätä jos kerran ylinopeutta?

Sitten tärkein kysymys. Miten Muddy Watersien Cup-pisteet lasketaan? Annetaanko olla vai korjataanko edes cuppisteet oikeiksi sillä onhan tuossa ansaittu täydet tuosta kisasta.
wintersoul
3WD

tjaa a

Viesti Kirjoittaja wintersoul »

Eikös muddy waters saanu ihan huokeat korvaukset siitä että järjestäjillä oli ongelmia sen koneen kanssa ... ja syykin taisi olla ihan ymmärrettävä... ja taisi se protesti aikakin olla mennynä umpeen...
Pitäisi varmaankin muistaa että viihtymään sinne on menty ... tai niin minä ainakin olisin tehnyt.. :roll: :roll: :roll:
Eiku ajattelin vaan että on parempi varmaan jos
ostat vinssin kans ku lähet koittamaan.
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

On vaarana että järjestäjilläkin loppuu mielenkiinto, jos porukka rupeaa ottamhan ajot ja tapahtumat liian vakavasti. Hauskanpidosta tulee veristä taistoa ja kavereitten kyräilyä sekä kisanjälkeistä pastan-paistamista..

...minullakin oli viime raajärven reissulla nukkuessa herne selänalla, enkä meinannut saada nukutuksi. Häätyy varmhan soittaa roosalle ja pyytää korvausta...

...eiku helekkari, mie sammuinkin omhan authon... ...meni miljoonat ohi suun :lol:

t,Veli-Pekka (EI TARTTE MYÖSKHÄN HUUTAA, riittää kun kirjoittaa ihan ihmisiksi...)
weepee88
Noppeli

Viesti Kirjoittaja weepee88 »

Juu kyllä tuntuu osa pojista huutavan!

Tuntuu että MUDDY WATEReille aina sattuu noita kommelluksia?
Voisivat lukea säännöt kunnolla niin ei tarvittis ruikuttaa kisan jälkeen...

Ajaahan ne osaa kun katsoo tuloksia.

ps. polle rules
Polle -03 forever
harari
2WD

Viesti Kirjoittaja harari »

WEEPEE, MITEN SÄÄNTÖJEN LUKEMINEN VAIKUTAA JOS JÄRJESTÄJÄ KÄMMÄÄ = VETÄÄ POIS KISASTA AIHEETTOMAN YLINOPEUSEPÄILYN VUOKSI JA LASKEE PISTEET VÄÄRIN.
MITÄ PROTESTIAIKAAN TULEE, NIIN SIINÄ AJASSA KUKAAN EI TIENNYT MITEN PISTEET OLI LASKETTU TAI MITKÄ KUVAT HYVÄKSYTTY.

MUUTEN SIELLÄ OLI TOSI HIENOA AJELLA, HARVOIN PÄÄSEE KURVAILEEN MÖNKKÄRILLÄ 230 km VUOROKAUDESSA.

MUUTEN OLEN AINA OLLUT JA OLEN EDELLEENKIN SITÄ MIELTÄ ETTÄ JOS JOTAIN TEHDÄÄN NIIN SE TEHDÄÄN KUNNOLLA TAI SITTEN EI OLLENKAAN, ON SITTEN KYSYMYS MÖNKKÄRILLÄ AJOSTA TAI ...
:wink:
wintersoul
3WD

...

Viesti Kirjoittaja wintersoul »

En tiiä vanha vihtahousu :lol: :lol:
Eiku ajattelin vaan että on parempi varmaan jos
ostat vinssin kans ku lähet koittamaan.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Hep, on sitten kärsitty vääryydestä tai ei, niin huutaminen ei ole asiallista.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
digiaslak

HYVÄ ETTÄ.... ...olet sitä mieltä ja huudat sen kaikkien tietoon.

Tarkoitin vain, että jos tapahtumat menee liian tosikoksi, kynnys niiden järjestämiseksi nousee kohtuuttomasti. Itse olen luullut että mönkimis-tapahtumat ovat sekä hauskoja että harrastustoimintaa parantavaa&lujittavaa seku-vain-puuhaamista...

...voi olla että olen väärässä.

Tästäkin syystä esimerkiksi meillä EI ENÄÄ KOSKAAN JÄRJESTETÄ AJOJA, ainakhan yleisesti kutsuttuja sellaisia. Ketuttaisi vain jos ei joku asia reisussa sattuisi miellyttämhän kaikkia, saisin istua käräjillä sitten...

Tietty kilpailut ovat erikshen, vaan kyllä sama tulee ongelmaksi sielläkin. Kuka uskaltaa tai viitsii järjestää pikkuiset kisat, jos koko ajan pitää pelätä tekevänsä virheitä sekä saavansa julkista paskaa niskaansa?

Tämä oli minun pointti, enkä edes halua ottaa kantaa mitä teillä on siellä tapahtunut ja kuka on töpännyt. Sou-Wat sanois englantilainen neekeri.

t.Veli-Pekka
Jappa
6WD

Viesti Kirjoittaja Jappa »

Juu turha ryppyotsaisuus pilaa tunnelman ja hätäilemällä ei tuu kuin kusipäisiä kakaroita.

Jappa
Trent
6WD
Mönkijä:: None

Viesti Kirjoittaja Trent »

Sellanen juttu täytyy todeta, että onneks on näitä ihmisiä, jotka jaksaa järjestää näitä ajotapahtumia, ruikuttajista huolimatta. Hatun nosto heille...
En tiedä sitten ovatko nämä järjestäjät joka kerta uusia jotka eivät tiedosta ruikuttajista, vai ovatko he sen verran rautahermoista porukkaa,
että tulevat toimeen asian kanssa..?

Ja aina niitä ruikuttajia kuitenkin löytyy, aiheena joko kisassa tapahtunut virhe, tai sitten hintojen suuruus/monipuolisuus, kuten tuolla
Sieravuoren tapahtuman omassa topikissa... Mutta kun ei ihmisillä ole kokemusta siitä, kuinka vaikeaa ja raskasta tällaisen tapahtuman
järjestäminen on? Kuten ei allekirjoittaneellakaan, mut mähän oon insinööri, niin mä osaan kyl kuvitella!!! :D

Vielä kerran pitää myös mainita, että hyvänen aika sentään, kysehän on hauskanpidosta ja harrastustoiminnasta!!! Tiukkapipoisten olisi syytä jättää se
pipo kotiin, jos meinaa osallistua, ja pitää mielessä, että erehtyminen on inhimmillistä!!! Nih!!! Jag har talat!!! [-(
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Mää nyt vähän ihmettelen näitäkin juttuja taas.Jos osallistuu KILPAILUUN ja maksaa osallistumismaksut ja kulkemiset kisapaikalle ja se aika on pois vaikkapa työnteosta tai lasten kanssa touhuamisesta niin kuka voi totisella naamalla sanoa että ei harmita jos jotain epäreilua tapahtuu.

Siis puhun kilpailuista,en huvikseen järjestetyistä ajoista/safareista.

Kyllä mua ainakin sapettaa suunnattomasti jos esim. hylätään aiheetta ja kattellaan vielä "pahalla" silmällä kuin suurempaakin pahantekijää.

Harjoitteluahan tämä on vielä kisojen järjestäjillekkin mutta silti.
Kuva
digiaslak

....vaan jos aikaisemmin on kisahommat minua kiinnostanut aikas vain vähäsen, niin tällaista lukemalla ei enää laisinkhan. Liian tiukkapipoista tuntuu olevan tuo touhu.

Vaan jokaisella on oikeus nauttia siitä mistä tykkää. Aihe riittää minulle, tinkaa joku toinen minunkin puolestani.

t.Veli-Pekka
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Trent kirjoitti: Ja aina niitä ruikuttajia kuitenkin löytyy, aiheena joko kisassa tapahtunut virhe, tai sitten hintojen suuruus/monipuolisuus Nih!!! Jag har talat!!! [-(
Siis näinkö on että jos Lukolta hylätään kolme maalia Ässiä vastaan ja sitten vielä tulos mitätöidään niin pelaajat ei saa olla harmissaan.
Et taida harrastaa minkäänlaista leikkimielistäkään kilpaurheilua.

Ehkä on parempi että ne jotka ei kisaile,ei myös kisoja kommentoi.Sama toiseen suuntaan,ei niistä täällä kannata valittaakaan.Koskee myös minua.

Muista ajotapahtumista täysin samaa mieltä kanssasi,kisoista en.Itse kisaan leikkimielellä kalustoa ja ihmistä säästäen mutta vaadin kyllä reilua/oikeudenmukaista/tasapuolista kohtelua kaikille/kaikilta.
Kuva
Vastaa Viestiin