Turun seutu mönkijä ajelut
Re: Turun seutu mönkijä ajelut
olin tänään niitä lentokentän metsiä koluamassa ja aikast pahaa maastoa mönkkärille, montuilla paljon parempaa, mutta tottakai heti kun joku muukin menee tulen mielelläni mukaan perjantai, lauantai ja sunnuntai illat ja miksei päivätkin sopii.. niin ja voisi tulla mukaan myös kaveri piikkisellä montulla
..Miksi rikkinäinen pitäisi mukamas korjata..
Bashan 650i Cross TL '09
Bashan 650i Cross TL '09
Juu, itse olin viimeviikolla. Saapi olla tarkkana siellä. Milloin meinast kruisailla ? Olisko joku päivä Auranlaakson peukkebaarissa meettinkiä ?petepoika kirjoitti:olin tänään niitä lentokentän metsiä koluamassa ja aikast pahaa maastoa mönkkärille, montuilla paljon parempaa, mutta tottakai heti kun joku muukin menee tulen mielelläni mukaan perjantai, lauantai ja sunnuntai illat ja miksei päivätkin sopii.. niin ja voisi tulla mukaan myös kaveri piikkisellä montulla
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
melkein nyt joka päivä vähän ollut, mut nyt sateella tai siis mettä märkänä mahtaakos mun takatuuppari crossi liikkuu siellä yhtään enää.. 

Bashan 650i Cross TL '09
Bashan 650i Cross TL '09
-
- 6WD
- Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl
Juu tuohan ois loistavaa,mulle sopii ensi viikko koska vaan Auranlaaksoon ja siitä sit johonkinpäin cruisaileen,kaikki mukaan vaan,mikäs päivä olis hyvä??jaakkima kirjoitti:Juu, itse olin viimeviikolla. Saapi olla tarkkana siellä. Milloin meinast kruisailla ? Olisko joku päivä Auranlaakson peukkebaarissa meettinkiä ?petepoika kirjoitti:olin tänään niitä lentokentän metsiä koluamassa ja aikast pahaa maastoa mönkkärille, montuilla paljon parempaa, mutta tottakai heti kun joku muukin menee tulen mielelläni mukaan perjantai, lauantai ja sunnuntai illat ja miksei päivätkin sopii.. niin ja voisi tulla mukaan myös kaveri piikkisellä montulla
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry
EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
Uudenmaan Mönkijät Ry
No ihan varmana kun Shinukassa katurenkaat ja niilläkin jopa pärjäs, siis kuivalla kelillä. Tosin en käynnyt siellä kunnolla kurnuttamassa, kun yksin olin.petepoika kirjoitti:melkein nyt joka päivä vähän ollut, mut nyt sateella tai siis mettä märkänä mahtaakos mun takatuuppari crossi liikkuu siellä yhtään enää..
Mulle käypi milloin vain, kunhan töistä ensin pääsee pois klo.16.00 ja sen jälkeen kaikki käy.
Vähän OT, mut perskule kun vasta nyt huomasin että mulla on ton kuvan alla 4wd ? Täh en mä kyllä semmosta omista...mitenköhän se on sinne menny ja miten sen saa poikke... No eihän siintä kukaan ole varmaan hernettä pyöräyttäny
.

-
- 6WD
- Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl
Noh nehän tulee varmaan noiden viestien perusteella kuinka paljon oot kirjoitellu tänne,ei mullakaan ole 3wd peliäjaakkima kirjoitti:Vähän OT, mut perskule kun vasta nyt huomasin että mulla on ton kuvan alla 4wd ? Täh en mä kyllä semmosta omista...mitenköhän se on sinne menny ja miten sen saa poikke... No eihän siintä kukaan ole varmaan hernettä pyöräyttäny.

AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
no mullahan meni sitten se ihan nappiin..
Bashan 650i Cross TL '09
Bashan 650i Cross TL '09
Olisko kenelläkään mielenkiintoa lähteä tänään (26.7.) edes Auranlaakson peukkubaariin kahville/limpparille ? Näkis vähän muitakin kuin itsensä
.
Sain muuten kuulla tuosta Moisiostakin ikävää kerrottavaa
.

Sain muuten kuulla tuosta Moisiostakin ikävää kerrottavaa

Rupesi jo tympimään kotona oleskelu...ja eikun ajelemaan. Nyt AL:n peukkubaarissa kahvilla, siintä varmaan moisioon. Ilmoitelkaa, jos aikeissa ajelut.
Niin tosiaan, saa soitaa. Jaska 040 050 87 66
Noniin, matka katkesi lyhyeen. Pulautti öljyt ulos, näköjää joku pultti irtosi. No nyt sitten ollaan Mauno Tavastin kadulla fiksailemassa...kunhan tuo viilenee. Saa tulla ihmettelee jos joku on kulmilla. Tietty ja jos olis pikkusen öljyäkin mukana...
Tilannekatsaus: Pultti löytyi ja löysi myös paikkansa. Öljyäkin näyttäisi olevan koneessa. Sain myös apuakin vanhemmalta rouvalta ja hän kertoi Jeesuksen huolehtivan minusta
. Nyt kotia pesemään "vehkeet".

Nyt on pesty öljyistä ja enää kun jaksais vielä tarkistaa pultit läpitte, niin uusintaa voisi jo kokeilla. No jos ei moisioon niin peukkubaariin.
jaakkima kirjoitti:Olisko kenelläkään mielenkiintoa lähteä tänään (26.7.) edes Auranlaakson peukkubaariin kahville/limpparille ? Näkis vähän muitakin kuin itsensä.
Sain muuten kuulla tuosta Moisiostakin ikävää kerrottavaa.
mitäs ikävää moisiossa?? jees oltiin taas tänään ajelemassa pari tuntii, ja nyt alkaa pitokin löytyy kun vaan uskaltaa ajaa..
Bashan 650i Cross TL '09
Bashan 650i Cross TL '09