Wobbler kirjoitti:Niin onnittelut Markollekin hienosta voitosta

.
Jos asiaa puhutaan niin kyllä meidätkin olisitte viivalla nähneet mutta kun nuo vapaapäivät eivät sovi kisojen kanssa samaan aikaan

.Mutta loma anomus on kyllä koko ajan vetämässä

.Ja jos lomaa saan niin uskon marko että viivalta en kyllä pakilla lähde

sen verran on tullut tuota jäärataa kierrettyä tänä talvena. Reeniä radalla on vedetty tahtiin... jokatoinen päivä vähintään 3h toissapäivänäkin testasin 6 tuntia alustaa,rengas paineita ja tänään aiheena ajo asento

.
Niin että kyllä myö täältä vielä tullaan jos ei tänä talvena niin seuraavina ainakin sitten

Jaa niin, ne oli lahjattomat kun treenaa.

No ensi talvena kyllä pitää mennä sitten jo paljon kovempaa kuin tänä talvena jos meinaa pärjätä. Mä luulen että toi Lehdon poikakin pistää Jammuun taas hieman lisää viriä tuleviin kisoihin ja varsinkin tulevalle kaudelle. Ja eiköhän Kennekin saada kärkijoukkoon taas mukaan.
Onko siellä suunnalla löydetty parempia takarenkaita, jotka pitäisi myös sivusuunnassa? Nykyiset kun eivät kovin hyviä tunnu olevan, pyörähtää vähän turhan helposti eikä voi ajaa kurvissakaan kun puolella kaasulla.
Siis olitte radalla 6h, paljonko siitä oli ajoa? Itse ajoin viime kesänä koko Karting F250 SM-sarjan ja harjoitukset päälle, niin kone kävi koko aikana 20h vaikka radalla oltiin useampi viikko päivissä laskettuna.