Lapland Trophy 2007 kisattu!

Kerro ajomahdollisuuksista täällä.
Trent
6WD
Mönkijä:: None

Viesti Kirjoittaja Trent »

Totta totta, jos kisat on kisat, mutta eihän nyt olekaan kyse mistään maailmanlaajuisista verisistä arvokisataisteluista, josta koko loppu tulevaisuus rippuu... Vai onko??? :shock:

Itse katson näiden kisojen tuovan hieman enemmän tunnelmaa ja jännitystä ihan perusajotapahtumiin nähden. On mukavaa kisata kavereita vastaan ja katsoa kumpi parempi... ja sitten täällä voidaan heittää leikkimieliset HUOM! leikkimieliset protestit pystyyn...

Ja vielä siitäkin... en usko että tapahtunut virhe olisi jätetty korjaamatta, jos kyseessä olisi viralliset arvokisat, nyt korjaukseksi katsottiin riittävän anteeksipyyntö ja pieni korvaus sattuneesta virheestä, ja uskon tämän myös käyneen kilpailijoille, he tietävät itse oman suorituksensa, mikä rittää toistaiseksi...

Ps. Eipäs mennä nyt henkilökohtaisuuksiin... Ei minun mielipiteeni johdu siitä, ettenkö olisi koskaan mitään kilpalajia harrastanut...

Miksi lapsille jankataan, että tärkeintä ei ole voitto vaan hauskanpito, mutta kuitenkin aikuisilta se tuntuu unohtuvan!!!
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kilpailuissa voi olla mukana leikkimielellä, varsinkin silloin kun maksaa kaikki omasta pussistaan ja menee vain harrastamaan ilma tavoitteita. Kun tilanne muuttuu sponsori rahoitteiseksi ja kuljettajaparin tavoite on vain ja ainoastaan voitto niin leikkimielisyys katoaa ja todellinen kisaaminen alkaa. Ymmärrän hyvin hararin turhautumisen järjestäjän töppöön.
Kylätason mönkijäkuski
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Juu,ei tästä riidellä kannata.Mun mielipide perustuu ton ATV-Cupin kiertämiseen,viis osakilpailua ja tietty jonkinlainen tavoite että miten vuosi menis.
Aikaa menee viis viikonloppua ja rahaakin jonkun verran.Silloin minä ainakin toivon että homma pelaa eikä mene koko viikonloppu lörinäksi.

Vaihtoehto on kotona pysyminen lasten kanssa mutta kun tekee mieli vähän kisailla ja harrastaa samalla.En ole mikään valittajatyyppi vaan tyytyväinen kun joku järjestää.

Se miksi tähän aiheeseen puutuin oli tuo matka,jos ite pääsisin täältä lappiin asti kisaan ja sitten tapahtuisi jotain kuvatun kaltaista niin ottas pattiin.

Ja muistaakseni muissakin kisoissa on ollut jotain sählinkiä noilla kärkiporukoilla.

Ja sorry ne henk. koht. viittaukset,ei kuulu meikäläiselle.
Kuva
Janne 450R
Tracks

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Kyllä kaikkien kilpailuja harkitsevien kannattaa lopettaa harkitseminen ja osallistua rohkeasti, antaa toisten ajaa tosissaan ja "ahdistua".
Omasta kokemuksesta voin sanoa että kisoissa jossa minä olen ollu mukana, niin tunnelma on ollu rento ja ilomielinen.

Eli melko pitkälti omasta asenteesta kiinni tämä, niinkuin moni muukin juttu :wink:
Trent
6WD
Mönkijä:: None

Viesti Kirjoittaja Trent »

Juu ei tässä mitään kinailla, mutta eikös ne pienet väittelyt vetristä hieman aivoja!!! :D :wink: Enkä niistä ns. henk koht.
jutuista mitään hernettä nenään vetänyt kunhan vaan mainittin..

Ja tottakai ne kisanjärjestäjien kohdilla tapahtuvat virheet harmittaa, jopa minuakin, mutta pointtini alunperin oli siinä kun jotkut
selvästikin olivat vielä kuukausi jälkeen päinkin 8 tuuman ky**ä otsassa asiasta... Mutta annanpa tämän jäädä minun osaltani tähän...
ja kun kisoissa nähdään, niin silloin taistellaan ja väännetään taas, mutta ei keskustelemalla!!! :D :wink: :partyman:
Vastaa Viestiin