Mitäs tekemistä keskenään on asfaltilla laahautumisen ja metsässä kaatumisen/alle jäämisen kanssa

Tarttis olla se airbagtakki eikä sekään taida auttaa jos 250 km/h lipsahtaa
nurin.
Itseluottamus on tervettä mutta......
joo, nyt ainaki sitä on jo aivan liikaa kun on kolme päivää satanut putkella, vaan huomenna metsään.ei lannistuta.Puuhis kirjoitti:järjestetään kokkolaan oma möyrintä, kuhan vähän vähenis tää lumipeite. Pikkasen meinaa olla liikaa jo tuota lunta
Edit:
Eikä sen tarvis olla mikään kilpailu vaan ihan tapahtuma jossa sais tutustua möyrinnän saloihin. Ja mikä sen hienompaa kuin hieno ilma ja hyvä fiilis ajella hienossa porukassa.
Samaa mieltä olen kanssasi hyvä toveri.Koheltaja kirjoitti:Ihmettelen suuresti tätä purnausta rinta/selkäpanssarin käytöstä. Itse olen käyttänyt suojapaitaa ja koppakuoriaista ja molemmat ovat olleet tarpeen, lihaskipua kummempaa ei ole tullut. Ylämäessä kun mönkijä lähtee käsistä ja kaatuu taaksepäin ja jäät mönkijän alle niin kylkiluut sekä selkäranka ei ole hammastikkua kummemmassa asemassa ilman suojavarusteita. Suojavarustusten käytöstä purnaaminen on sama kuin purnattaisiin siitä että miksi mä en saa osallistua lätkä tai fillarikypärän kanssa kisoihin?