Kaikki vaihtoehdot käy......

Jotta saataisiin 100%:sen varmasti sadetta, niin onhan se tultava.setu kirjoitti:9.9.09
Onko "maagisena ysi" Keskiviikkona ketään tulossa pöristelemään kaivariin. Keliä lupaa komiaa (+20päivällä)....eli tod. näk h2o:ta ruiskii sitten illalla![]()
ATV400 on jalka klesana ja vex (paranemisiä sinne päin)..........mutta onko muita tulossa
Onkos tää nyt lopullisesti haudattu, vai ruvetaanko nastarenkaita kaivamaan esille?migu250 kirjoitti:Sitten olisi kysymystä Hki tour, by Kirkkonummella (Porkkalasta).
valitettavasti, mun osalta tourit on ajettuna joksikin aikaa.Kimi kirjoitti:Onkos tää nyt lopullisesti haudattu, vai ruvetaanko nastarenkaita kaivamaan esille?migu250 kirjoitti:Sitten olisi kysymystä Hki tour, by Kirkkonummella (Porkkalasta).
Mikäs Migulla on....kalustopropleemaa...migu250 kirjoitti:valitettavasti, mun osalta tourit on ajettuna joksikin aikaa.Kimi kirjoitti:Onkos tää nyt lopullisesti haudattu, vai ruvetaanko nastarenkaita kaivamaan esille?migu250 kirjoitti:Sitten olisi kysymystä Hki tour, by Kirkkonummella (Porkkalasta).
Joku muu saa vetää teitä.
Paippisissa ehdotin reittiä, käyttäkää sitä.
setu kirjoitti:valitettavasti, mun osalta tourit on ajettuna joksikin aikaa.migu250 kirjoitti:Onkos tää nyt lopullisesti haudattu, vai ruvetaanko nastarenkaita kaivamaan esille?migu250 kirjoitti:Sitten olisi kysymystä Hki tour, by Kirkkonummella (Porkkalasta).
Joku muu saa vetää teitä.
Paippisissa ehdotin reittiä, käyttäkää sitä.