Klo. 18.00 kentälle ja kiekan lopuksi noin 19.30 kaffeelle eltsun Nesteelle (pidetään siinä Saksan reissun eka palaveri samalla

Kaikki mukaan keli ei kylmä mutta LUNTA TULEE...eli jänskää riittää

No, yritetään.japit kirjoitti:Jepp.
Saisit kyllä Kimi tulla takas foorumille ja pikaisesti kun muuten olet kuitenkin tapahtumissa ja touhuissa mukana.
Enkä minä osaa vastata kaikken maailman mönkijöiden korjauksiin. Omatkin räpellykset menee Viturallaaaa...
Takaisin vaan !
T: Japit
Jep. Jos ens kerralla muistais tarkistaa et hana oikeassa asennossa.Kimi kirjoitti: Nege, erehdyksiä sattuu, mutta hyvinhän se Derby kulki, ainakin kaffepaikalle asti.![]()
Ja sorry se ohitus alkutaipaleella, mutta kun Setu käski kiihdyttää täysillä, "silmälappuvideoiden kautta" kaistanvaihdon takia, niin tein työtä käskettyä.
Mutta seuraavalla tourilla tavataan!
ylläri kypärässä ?? Ei kai sä olet liimannut siihen sarvia !Bisse kirjoitti:Jees, taas se tulee. Kelihän on kuitenkin lähinnä pukeutumiskysymys. Saattaapa olla että mulla löytyy joku pieni ylläri kypärästä tällä kertaa, jos sattuu olemaan riittävän pieni. Sais vielä tulpanki vaihettua niin 'vot.
Täytyypä laittaa kampaus kohilleen.japit kirjoitti: Mutta mutta eli olen tulossa kuvailemaan "joten fleda kondikseen".