Passia ei ole pakko olla, mutta silloin tarvitaan jokin muu kuvallinen henkilökortti ja käsittääkseni ajokortti ei käy.
Tjoo, ei oo semmosta kuvallista henkilökorttia, enkä ymmärrä mikä sen pointti olis kun voimassaolo ja hinta melkein sama kuin passilla. 2e halvempi ja kestää puolet kauemmin tulla kuin passi. Outo kortti, henkilö. Enkä saanu vielkää käytyä kuvauttamassa itteeni enkä siis oo saanu passihakemusta sisään nin en kehtaa viel ilmotella muuta kuin että oon ollu vätys tämän asian suhteen.
Se on kokki lähettävä mukaan. Hommataan kummallekin sieltä sellaiset mönkijät et nää muut ovat ihan..... . Ja jos et vielä tiedä lähdetkö paas ilmoittautuen saunaan niin me kerrotaan 10 muuta syytäkin kuin se että kuskia tarvitaan
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
kimgold kirjoitti:Mä voisin hypätä vaikka Bissen kyytiin ku asun itse Mankkaalla.. Etkös sä Bisse asu ihan tos mun naapurissa viellä ?
Jeh, ihan lähellä joo. Ja kuulin tänään että vanhemmat muuttaa parinsadan metrin päähän susta.
sinkkis kirjoitti:Varmaan tarviis itsekkin saada kyyti ikealta
Malminkartano osuu paree reitille, jos se sopii?
Eli tosiaan Tapiolan suunnalta ite lähen matkaan. Tarttee vissiin sitte vaan kattoa et on laillinen ajokki alla tollon. Ei viittis pakullakaan lähtee noin keskitalvella kuitenkaan.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2011-2012
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2012-2013
Auto kakkosen kööri kondiksessa:
setu
hakola
japitti
nachoman
wild
rane =>6 hlö
Loput sitten Bissen kyytiin
ps. rätkämessuilla ei oo ainakaan kanaosastolla kuin spydereitä ja kaksi outtia näytillä (muita merkkejä toki on lisää hondaa, trapperia jammua jne) =>jätän messukeskuksen väliin näillänäkymin tälläkertaa ja odottelen sakun reissua
No niin mulla ois ryhmä kolmoselle auto(7paikkainen) millä voidaan mennä sinne kentälle! Kyytiin mahtuu hyvin 5+minä ja jos tarvetta on niin saadaan se yksikin viellä istumaan mut sit voi olla pikkusen ahdasta siin keskipenkillä Ketkä kaikki tarvii sen kyydin? Vai oliko meillä jo auto Bisse?
kimgold kirjoitti:No niin mulla ois ryhmä kolmoselle auto(7paikkainen) millä voidaan mennä sinne kentälle! Kyytiin mahtuu hyvin 5+minä ja jos tarvetta on niin saadaan se yksikin viellä istumaan mut sit voi olla pikkusen ahdasta siin keskipenkillä Ketkä kaikki tarvii sen kyydin? Vai oliko meillä jo auto Bisse?
Täähän olisi hyvä ratkaisu =>olkaa Bisse ja Kimgoldi yhteyksissä
kimgold kirjoitti:Mä voisin hypätä vaikka Bissen kyytiin ku asun itse Mankkaalla.. Etkös sä Bisse asu ihan tos mun naapurissa viellä ?
Jeh, ihan lähellä joo. Ja kuulin tänään että vanhemmat muuttaa parinsadan metrin päähän susta.
sinkkis kirjoitti:Varmaan tarviis itsekkin saada kyyti ikealta
Malminkartano osuu paree reitille, jos se sopii?
Eli tosiaan Tapiolan suunnalta ite lähen matkaan. Tarttee vissiin sitte vaan kattoa et on laillinen ajokki alla tollon. Ei viittis pakullakaan lähtee noin keskitalvella kuitenkaan.
3Pyörä kirjoitti:Jokos on bisse saanut lento liput, autot ja majoituksen varmistettua/hoidettua?
Vai onko hän etelän auringossa raha nipun kanssa?
Jep Bisse hävis rahnat pokerissa meitin saunaillassa (mä voitin ne ja oon argentiinassa seuraavat 100 vuotta maanpaossa )
Onneksi Bisse kerkis ennen "häviöö" varaa ja maksaa lähes kaiken eli kaksi tila-autoakin on nyt varatttu 9 ja 7 hengen bilikat sakun päähän (16 äijää reissussa).
Lisämaksua tulee hiukan kun niiden tankit pitää olla täysiä sitten kun ne palautetaan Sunnuntaina.
Bisse voi vielä tarkentaa lisää mutta hommat pitäs olla hanskassa mutta hukassa (argentiinassa )
Jep kyllä natsaa !! tälläinen tieto on mitä Setu tuossa sanoikin ?? että autot ja muut on varattu !! Laitetaan virallista matkatietoa kun saamme Bissen rannalta raahattua koneen ääreen.
t japit
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.