Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Kerro ajomahdollisuuksista täällä.
Speedy2009
4WD
Viestit: 172
Liittynyt: 17 Loka 2010 19:19
Mönkijä:: Honda TRX 420 FPM

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja Speedy2009 »

Kiitokset kaikille miitti turinoista ja ajosetistä =D> Rokkikin on nyt saanut kesän ensi jäätelön nautittua...
Löydettiin mukava enskanousu, josta Petezille poissa olleena on jo haaste lähetetty (haluutko vielä kirjallisena? :lol: )
Osa porukaa lähti unille ennen soramonttu casea. Yllättäen tonninen commander siellä paineli nuoruuden innolla ja siitäkös porukka intoontui. Löytyi aikasta mukava nurkkaus kaarien piirtelyyn ja ylösajoon. Tosin ajasajo taisi olla hurjempaa...

Miittipaikasta.... :-"
Kana2007 kanssa olen samoilla linjoilla: Pidetään paikkana Kariston Neste ja joka kuun eka keskiviikko. Itse on kiva turista ja lopuksi startata porukalla baanalle. Muutaman kerran noita on säädetty muualle, mutta eivät olleet aina loppuunsaakka mietittyjä siirtoja. Kariston sijainti palvelee aika mukavasti koko porukkaa. Ja kuten todettu: väliajot voi olla sitten järjestäjän mielen mukaan harkitussa paikassa.

Nyt kommentteja tähän ketjuun jokaiselta, reilusti vaan oma mielipide :rock:
Honda rules
kodE
6WD
Viestit: 453
Liittynyt: 22 Syys 2007 14:07
Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
Paikkakunta: Lahti

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja kodE »

Nonee, ensinnäki: Tosiaan kiitokset eilisestä ajelusta, mukavaa oli ja kiva tsekata uusia mestoja.

Joo, minä olen se paha poika, joka houkuttelee ihmisiä Renkomäkeen ja facebookiin :mrgreen: En kyl tosin tajunnu, et olen niin suuri rikollinen, ku ihan oikeesti kevyesti heitin vaan ehdotuksena että onko mahdollista pitkästä aikaa tavata Renkomäessä... Ok, myönnän virheeni sikäli, että ehkä tuli vähän viime tinkaan ehdotus, mutta muuten... Ei tämä mönkimistouhu nyt niin vakavaa ole :) Itse annan asialle sen vaatiman kevyen arvon, ei se miittipaikka nyt niin paljon mun elämää heilauta, pääasia että tavataan porukalla ja turistaan!
Kuten joku tuossa yllä sanoikin- että ehdotuksia saa heitellä ilmaan. Eikös näin, että kaikkien mielipiteitä kuunnellaan? (Jep, seuraavan kerran ehdottelen vähän aiemmin ;) )

Facebookissa muuten sekin hyvä piirre, että äänestäminen erinäisistä asioista on helppoa. Lisäksi median (videot, kuvat) lisääminen ryhmään on kätevä juttu, samoin kuin tapahtumakalenterin ylläpito. Tämä foorumi on hyvä olemassa kanssa, eikä toinen keino sulje toistaan pois, pikemminkin täydentävät.

Suuret anteeksipyynnöt aiheutuneesta mielipahasta, ja kiitokset siitä että taas raksamies sai olla tientukkona ajeluissa :) Ja sai nähdä mäen, jonka ajelis ylös "jos vaan Pollesta löytyis enemmän sitä räjähtävää woimaa" ;)
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja frosty »

Jaa mielipiteitä..

Olen samoilla linjoilla Kana2007:n kanssa. Mulle on aivan sama missä miitataan, mutta oishan se kiva tietää että miittinki on sillon ja sillon ja siellä missä on ennalta sovittu, että osaa ilmestyä paikalle ilman että tarvii tietokoneella käydä kattelemassa missä se tälläkertaa on. Karisto on mun kotia lähellä, mutta Renkomäkikin kelpaa kyllä mulle. Sehän on sitten porukan päätettävissä mihin siitä kulloinkin lähtee suhaamaan kahvien jälkeen.

Itsellä on miittingit jääny vähiin kun ei ton kiinalaisen nelikon kanssa viitti mihinkään pihan porttien ulkopuolelle lähteä, mutta ehkäpä mulla joskus taas on rossi jolla kerkee mukaan. :)
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
Saminiki
6WD
Viestit: 590
Liittynyt: 09 Maalis 2012 08:14
Mönkijä:: 850XP T3
Paikkakunta: Heinola

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja Saminiki »

frosty kirjoitti:Itsellä on miittingit jääny vähiin kun ei ton kiinalaisen nelikon kanssa viitti mihinkään pihan porttien ulkopuolelle lähteä, mutta ehkäpä mulla joskus taas on rossi jolla kerkee mukaan. :)
Mulla olis kiinalainen crossi....
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja frosty »

Joo, mutta kun aikasemmat koneet on ollu suhteellisen pirteitä rosseja, niin tuo nykyisen laitteen max 65kmh myötätuuleen ei silleen sytytä.
Kyllä sillä pihan auraa ja vielä katselee ikkunasta, mutta mutta ettäkö oikeen ihmisten ilmoille.. :D
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
Saminiki
6WD
Viestit: 590
Liittynyt: 09 Maalis 2012 08:14
Mönkijä:: 850XP T3
Paikkakunta: Heinola

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja Saminiki »

frosty kirjoitti:Joo, mutta kun aikasemmat koneet on ollu suhteellisen pirteitä rosseja, niin tuo nykyisen laitteen max 65kmh myötätuuleen ei silleen sytytä.
Kyllä sillä pihan auraa ja vielä katselee ikkunasta, mutta mutta ettäkö oikeen ihmisten ilmoille.. :D

Hiljaa hyvä tulee.... :lol: :lol: =D> :D
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Lsjonttuzx
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Touko 2012 20:11

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja Lsjonttuzx »

Ei olis tulossa mitään pientä reissuu joka sopis traktorimönkkärillekkin mieluiten lahden ympäristö :wink:
Linahi 600 V-Twin EFI traktori
latemies
4WD
Viestit: 122
Liittynyt: 16 Huhti 2012 21:38
Mönkijä:: Honda TRX 450R TL
Paikkakunta: Lahti

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja latemies »

millos tälläsiä tapahtumia oikein on?
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 22:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja yaguza »

uJoka kuun ensimmäinen keskiviikko kariston nesteellä klo.18 alkaen.
kaitsu100
2WD
Viestit: 39
Liittynyt: 05 Helmi 2011 15:39
Mönkijä:: Keeway gtx 300 4x4
Paikkakunta: nastola

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja kaitsu100 »

Itselläkin olis kiinnostusta lähteä mukaan kurvailee jos kyydissä pysyy :biggrin: Aikapaljon tulee ajeltuu maantiellä, mutta olis kiva päästä maastoon porukalla mönkimään kunnolla. Laitoin tuonne facebookryhmään hakemuksen niin tietäis nopeesti jos jotain tapahtuu niin vois lähtee mukaan ajelee joskus. Itse ajelen Nastolassa. Jaalassa ja nyt heinäkuusssa pohjois-karjalassa pariviikkoa kalastusmaisemmissa.
Speedy2009
4WD
Viestit: 172
Liittynyt: 17 Loka 2010 19:19
Mönkijä:: Honda TRX 420 FPM

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja Speedy2009 »

kaitsu100 kirjoitti:Itselläkin olis kiinnostusta lähteä mukaan kurvailee jos kyydissä pysyy :biggrin: Aikapaljon tulee ajeltuu maantiellä, mutta olis kiva päästä maastoon porukalla mönkimään kunnolla. Laitoin tuonne facebookryhmään hakemuksen niin tietäis nopeesti jos jotain tapahtuu niin vois lähtee mukaan ajelee joskus. Itse ajelen Nastolassa. Jaalassa ja nyt heinäkuusssa pohjois-karjalassa pariviikkoa kalastusmaisemmissa.
Laitoin YV:n... käy tsekkaamassa... 8)
Honda rules
kodE
6WD
Viestit: 453
Liittynyt: 22 Syys 2007 14:07
Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
Paikkakunta: Lahti

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja kodE »

Huomen möötte?

Kaitsu100: Ei ole "anomus" tullu fb:ssa perille :) Oletkohan yrittäny liittyä oikeaan ryhmään, eli LahtiATV?
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
latemies
4WD
Viestit: 122
Liittynyt: 16 Huhti 2012 21:38
Mönkijä:: Honda TRX 450R TL
Paikkakunta: Lahti

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja latemies »

taidan päästä ekan kerran vasta syyskuussa kun mönkijä elokuun puolessa välissä viimestään läjässä.
ellei tule muuta menoa.
petez
Tracks
Viestit: 1094
Liittynyt: 22 Helmi 2008 20:11
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800x

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja petez »

Syyskuun miittiajopaikaksi ehdotan Öljymäkeä. Lähtö olisi Renkomäen absilta klo 17.30.
Makkaranpaistopaikka löytyy. Reittimaksu 5€ paikan päällä. Onko kiinnostusta?
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
Speedy2009
4WD
Viestit: 172
Liittynyt: 17 Loka 2010 19:19
Mönkijä:: Honda TRX 420 FPM

Re: Lahden/päijät-hämeen harrastajien tapaamiset!!

Viesti Kirjoittaja Speedy2009 »

petez kirjoitti:Syyskuun miittiajopaikaksi ehdotan Öljymäkeä. Lähtö olisi Renkomäen absilta klo 17.30.
Makkaranpaistopaikka löytyy. Reittimaksu 5€ paikan päällä. Onko kiinnostusta?
Huomasin Facebookin puolelta, että tää on lyöty lukkoon :!:
Honda rules
Vastaa Viestiin