HAASTE foorumin kuskeille
HAASTE foorumin kuskeille
Mitäs sanotta seuraavasta:
Hyvä ja arvostettu ystäväni Roosa999, siis tuo kömpijä vailla vertaa, on sitten houkutellut minut lähtemhän pois koti-konnuilta ja olhan menossa näillä näkymin tuonne Warn-Trophyyn mönkijä ajo-kaksikkona. Kävi tuossa meillä mielessä että mitäs jos heitethän tällainen julkinen haaste foorumilaisille, osallistua sankoin joukoin tuonne kisailemaan. Laitethan sitten mönkijät ja ajopuvut täythen www.sammysatv.com tarroja, niin ollaan yhteneväinen foorumilais-joukkio.
Esimerkiksi ja ETENKIN vanhat ralli-härät ATC ja POKE, jotka yleensä aina pöllyttelee muille mullat silmille, niin eiköhän mennä nyt isommalla porukalla ottelemhan miehistä mittaa? heh...
Pikaisesti luettuna luvassa pimeässä suunnistusta yms tavallista hauskempaakin puuhaa:
www.roverfriends.fi/warnsivut/index1.htm
Lähethän tästä miettimhän ideaa ethenpäin, mikäli muita innokkaita ilmaantuisi...
t.Veli-Pekka
Hyvä ja arvostettu ystäväni Roosa999, siis tuo kömpijä vailla vertaa, on sitten houkutellut minut lähtemhän pois koti-konnuilta ja olhan menossa näillä näkymin tuonne Warn-Trophyyn mönkijä ajo-kaksikkona. Kävi tuossa meillä mielessä että mitäs jos heitethän tällainen julkinen haaste foorumilaisille, osallistua sankoin joukoin tuonne kisailemaan. Laitethan sitten mönkijät ja ajopuvut täythen www.sammysatv.com tarroja, niin ollaan yhteneväinen foorumilais-joukkio.
Esimerkiksi ja ETENKIN vanhat ralli-härät ATC ja POKE, jotka yleensä aina pöllyttelee muille mullat silmille, niin eiköhän mennä nyt isommalla porukalla ottelemhan miehistä mittaa? heh...
Pikaisesti luettuna luvassa pimeässä suunnistusta yms tavallista hauskempaakin puuhaa:
www.roverfriends.fi/warnsivut/index1.htm
Lähethän tästä miettimhän ideaa ethenpäin, mikäli muita innokkaita ilmaantuisi...
t.Veli-Pekka
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Olen henkilökohtaisesti keskustellut kilpailujohtajan kanssa. Mönkijän pitää olla liikennevakuutuksessa vaan ei rekisterissä. Siirtymät tapahtuvat yksityisteillä, joihin on haettu asianomaisten maanomistajien luvat.
Kaikki kynnellekykenevät nyt ilmoittautumaan ja katsomaan pystyttekö pesemään kunnioitettavan Lapin veljeni V-P:n ja allekirjoittaneen. Selityksen jälkeenpäin joutaa sammuneen polariksen takavalon heijastimen taakse.
Kaikki kynnellekykenevät nyt ilmoittautumaan ja katsomaan pystyttekö pesemään kunnioitettavan Lapin veljeni V-P:n ja allekirjoittaneen. Selityksen jälkeenpäin joutaa sammuneen polariksen takavalon heijastimen taakse.

Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Life stylen Samilla taitaa käydä kauppa vinhaan kun ei ole vielä soittanut takaisin. Odotellaan.
Ettepäin
Meinaako Ari lähteä edes käymään tuolla kisa paikalla?
Itse en osallistu ainakaan tällä kertaa mutta taidan kyllä lähteä käymään tuolla kisa paikalla kun on sen verran lähellä.
Kamerat mukaan ja kuvaamaan vähän kisailijoita.
Mielenkiintoista muuten että GPS käyttöä ei kielletä mutta yhdessä auto luokassa on pakollinen.
Eli äkkisiltään luulis että kisaa ei ilman GPSsää voiteta.
Itse en osallistu ainakaan tällä kertaa mutta taidan kyllä lähteä käymään tuolla kisa paikalla kun on sen verran lähellä.
Kamerat mukaan ja kuvaamaan vähän kisailijoita.
Mielenkiintoista muuten että GPS käyttöä ei kielletä mutta yhdessä auto luokassa on pakollinen.
Eli äkkisiltään luulis että kisaa ei ilman GPSsää voiteta.
lueskelin tota warn trophyn ilmoitusta mielenkiintoselta näytti
tuotahan sietäisi miettiä ihan tosissaan
niin ja arin kanssahan vois kurvata jos vaan pariksi kelpaan mutta menee sit vinssin ostoon jommalla kummalla
tuotahan sietäisi miettiä ihan tosissaan
niin ja arin kanssahan vois kurvata jos vaan pariksi kelpaan mutta menee sit vinssin ostoon jommalla kummalla

Viimeksi muokannut TAJ, 05 Elo 2005 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos meinasit sitä että emäntä ei päästäis niin sehän on kyselly multa tosta Warn Trophystä et mitä tarvikkeita sinne tarvii ja jne...
Ei sillä mitään ainakaan mun lähtöä vastaan olis, mut nyt vaan ei pääse lähtemään muuta kun käymään vois tulla joku päivä ja ottaa muutamia
kuvia tai videoida vähän meininkiä.
Menkäähään te innokkaat ajelee...
Ei sillä mitään ainakaan mun lähtöä vastaan olis, mut nyt vaan ei pääse lähtemään muuta kun käymään vois tulla joku päivä ja ottaa muutamia
kuvia tai videoida vähän meininkiä.
Menkäähään te innokkaat ajelee...
Anteeksi, kielimuuri, eikun murre-muuri,
täällä sanotaan että on tyrmässä jostain reissusta, tarkoitetaan että on rättiväsynyt, reissussa rähjääntynyt, lopen uupunut, niin väsynyt ettei haukotella jaksa...
...siis enhän mie tarkoittanut että sinua jänkäreissun vuoksi olisi oikeasti tyrmään/vankilaan suljettu...
...(mutta kiitos että sain naur... siis hymyillä ääneen tänäkin päivänä)
t.Veli-Pekka
täällä sanotaan että on tyrmässä jostain reissusta, tarkoitetaan että on rättiväsynyt, reissussa rähjääntynyt, lopen uupunut, niin väsynyt ettei haukotella jaksa...
...siis enhän mie tarkoittanut että sinua jänkäreissun vuoksi olisi oikeasti tyrmään/vankilaan suljettu...
...(mutta kiitos että sain naur... siis hymyillä ääneen tänäkin päivänä)

t.Veli-Pekka
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viesti:
... vänkäävät veikot kaikenlaisen tapahtuman perään, mutta kun olisi oikein kunnon kapina tiedossa, niin muutama hassu suupalttikömpijä täältä sitten olisi lähdössä.
Itse olen ilmoittautunut ja myfriend VP lähtee kaveriksi. Taitaa miehet olla Lapista sekä Järvenpäästä ja loput "puhemiehiä"
Alle 27" älkööt vaivautuko
Itse olen ilmoittautunut ja myfriend VP lähtee kaveriksi. Taitaa miehet olla Lapista sekä Järvenpäästä ja loput "puhemiehiä"
Alle 27" älkööt vaivautuko

Ettepäin