Warn Challenge kilpailu
Warn Challenge kilpailu
Moi,
Oletteko huomanneet että kilpailun kotisivut on päivitetty.
www.warn-challenge.com
PS. Katsokaa että varusteet ovat kunnossa, meiltähän saa laatukamppeita kohtuuhintaan.
Timo
www.atlok.fi
Oletteko huomanneet että kilpailun kotisivut on päivitetty.
www.warn-challenge.com
PS. Katsokaa että varusteet ovat kunnossa, meiltähän saa laatukamppeita kohtuuhintaan.
Timo
www.atlok.fi
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Olettaisin tuon korttiasian suhteen järjestäjälle tulleen lapsuksen, sillä A- kortilla ei saa ajaa mönkijää. Tarkoitus on varmaan ollut laittaa vaatimukseksi virallinen, eli B- kortti. Joku voisi informoida järjestäjää asiasta.jr kirjoitti:Jeh, renkaat ja kortti rajaavat. Varsin ikävää.

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
No viel se takavetosuus rajottaa, mutta kesäaikaan se ei tuota mulle ees ongelmia. Mut A kortti ja vakiorenkaat, siis blow me!
Ajakokemuksen puolesta pro luokkaan voisin mennä, mutta ei huvittas vaikka olis 4x4! Muutenkin ajan 2x4:lla ekalla kerralla monesta paikkaa johon nelivetoset jää kines
, eli kuskistakin homma riippuu!
Tietty toi sääntö rajottaa sen verran ettei kaikki hilaa niitä kiinan vehkeitä tonne "tosi"mönkkäreiden kisoihin. Se, että onko se hyvä juttu vai ei...
Ajakokemuksen puolesta pro luokkaan voisin mennä, mutta ei huvittas vaikka olis 4x4! Muutenkin ajan 2x4:lla ekalla kerralla monesta paikkaa johon nelivetoset jää kines

Tietty toi sääntö rajottaa sen verran ettei kaikki hilaa niitä kiinan vehkeitä tonne "tosi"mönkkäreiden kisoihin. Se, että onko se hyvä juttu vai ei...
tulipas taas harvinaisen epäselvä ja pitkä viesti.
Kyllä niillä etenee kunhan ei ole upotuspaikkoja missä pitää kauhoa kuraa/lunta pois tieltä. Pari viimeistä mönkimisreissua on todistanut ainakin itselle että Dunlopin "slikseillä" pysytään kohtyy hyvin Carlisen, MudLiten ja Kendojen perässä.Vee-äM kirjoitti:Ei vaan ihan oikeeta alkuperäiskumia eli mulla pitää olla noi pyöreereunaset Dunlopit alla jos meen Orkkis-luokkaan
Kylätason mönkijäkuski
Tällästä kommenttia tuli: kysyin renkaista ja siitä et miks 4x4 on pakollinen, A-kortista unohdin kysyä
"
Noh en nyt ota kantaa sen paremmin nelivetoisuuteen, en tunne sinua enkä
näin olle voi
sanoa pääsetkö läpi reitin vai et.
Reitti on kuitenkin sen verran hankala että pelkästään turvallisuuden ja
maaston ehjänä
säilymisen takia(esim.ei turhia ruovitteluja takavedolla)on päätetty että
kist on
tarkoitettu nelivetoisille laitteille.
Vakiorenkaat ovat renkaita joiden koko on alkuperäinen ja kuvio on
alkuperäistä vastaava.
Eli alkuperäisen kokoiset "lapa " renkaat eivät käy.
"
Noh en nyt ota kantaa sen paremmin nelivetoisuuteen, en tunne sinua enkä
näin olle voi
sanoa pääsetkö läpi reitin vai et.
Reitti on kuitenkin sen verran hankala että pelkästään turvallisuuden ja
maaston ehjänä
säilymisen takia(esim.ei turhia ruovitteluja takavedolla)on päätetty että
kist on
tarkoitettu nelivetoisille laitteille.
Vakiorenkaat ovat renkaita joiden koko on alkuperäinen ja kuvio on
alkuperäistä vastaava.
Eli alkuperäisen kokoiset "lapa " renkaat eivät käy.
tulipas taas harvinaisen epäselvä ja pitkä viesti.
Rengas asiaan jätettiin näköjään tulkinnan varaa josta saattaa tulla kädenvääntöä. Ton tulkinnan perusteella voin aivan hyvin laittaa vastaavan kokoiset Kendat alle. Mielestäni 25" Kendat ei ole "laparenkaat" ja ne on alkuperäisasennus renkaina Polaris 500 E:ssä joten sen perusteella tulkitsen ne alkuperäisrenkaiksi. Ne on mustat, pyöreät, saman kokoiset kuin KQ:n Dunlopit ja niissä on V-mallinen kuviointi, aivan kuten Dunlopeissa.
Keneltä kysyit tätä rengas asiaa? Olisi hyvä saada täsmennystä siitä mitä uskaltaa alle vääntää että pääsee kisaan mukaan. Jos asia jätetään tulkinnan varaiseksi niin silloin ollaan pahasti metsässä ja protesteja satelee jo ennen kilpailua.
Keneltä kysyit tätä rengas asiaa? Olisi hyvä saada täsmennystä siitä mitä uskaltaa alle vääntää että pääsee kisaan mukaan. Jos asia jätetään tulkinnan varaiseksi niin silloin ollaan pahasti metsässä ja protesteja satelee jo ennen kilpailua.
Kylätason mönkijäkuski
Kari Tannijärvi oli vastannut viestiin. challenge@elisanet.fi tohon osotteeseen taisin lähetellä kysymystä
tulipas taas harvinaisen epäselvä ja pitkä viesti.