Sivu 1/8

Warn Challenge kilpailu

Lähetetty: 17 Maalis 2006 14:01
Kirjoittaja tikop
Moi,

Oletteko huomanneet että kilpailun kotisivut on päivitetty.

www.warn-challenge.com

PS. Katsokaa että varusteet ovat kunnossa, meiltähän saa laatukamppeita kohtuuhintaan.

Timo
www.atlok.fi

Lähetetty: 17 Maalis 2006 18:37
Kirjoittaja ajp
muute kiva mut 4x4 pakko, tajuu kui. ja jos menis ajaa orkkikseen ni pitää olla vakio renkaat, joku varmaa ostaa 10tkm jälkeen samat surkeet dunlopit! niin ja A kortti.... kyyl säännöt pilaa koko osallistumisen, B olis mut A:ta en aio suorittaa

Lähetetty: 17 Maalis 2006 19:54
Kirjoittaja jr
Jeh, renkaat ja kortti rajaavat. Varsin ikävää. :P

Lähetetty: 17 Maalis 2006 21:01
Kirjoittaja ATC
jr kirjoitti:Jeh, renkaat ja kortti rajaavat. Varsin ikävää. :P
Olettaisin tuon korttiasian suhteen järjestäjälle tulleen lapsuksen, sillä A- kortilla ei saa ajaa mönkijää. Tarkoitus on varmaan ollut laittaa vaatimukseksi virallinen, eli B- kortti. Joku voisi informoida järjestäjää asiasta. :wink:

Lähetetty: 17 Maalis 2006 21:12
Kirjoittaja jr
Toivottavasti näin olisi... original luokka saattaisi silti olla mielekkäin meikäläiselle, jolloin renkaat tulevat vastaan. Mutta kun vakioilla mennään niin silloin vakioilla mennään, veikkaan että ei paljoo kiinnosta meikäläisen mielipide järjestäjiä. :D

Kerranhan sitä vaan proksi aletaan. :D

Lähetetty: 17 Maalis 2006 21:13
Kirjoittaja petri.n
En ole ihan varma, mutta tuo alkuperäiset renkaat tarkoittaneet sitä rengas kokoa, jotka ovat merkitty koneen alkuperäis rengas kooksi. Kuten tuossa 400 outissa nuo 25x8-12 ja 25x10-12 noin ne koot taisi olla.

Lähetetty: 18 Maalis 2006 12:34
Kirjoittaja Vee-äM
Ei vaan ihan oikeeta alkuperäiskumia eli mulla pitää olla noi pyöreereunaset Dunlopit alla jos meen Orkkis-luokkaan :(

Lähetetty: 18 Maalis 2006 13:09
Kirjoittaja ajp
No viel se takavetosuus rajottaa, mutta kesäaikaan se ei tuota mulle ees ongelmia. Mut A kortti ja vakiorenkaat, siis blow me!

Ajakokemuksen puolesta pro luokkaan voisin mennä, mutta ei huvittas vaikka olis 4x4! Muutenkin ajan 2x4:lla ekalla kerralla monesta paikkaa johon nelivetoset jää kines :twisted: , eli kuskistakin homma riippuu!

Tietty toi sääntö rajottaa sen verran ettei kaikki hilaa niitä kiinan vehkeitä tonne "tosi"mönkkäreiden kisoihin. Se, että onko se hyvä juttu vai ei...

Lähetetty: 19 Maalis 2006 08:41
Kirjoittaja Koheltaja
Vee-äM kirjoitti:Ei vaan ihan oikeeta alkuperäiskumia eli mulla pitää olla noi pyöreereunaset Dunlopit alla jos meen Orkkis-luokkaan :(
Kyllä niillä etenee kunhan ei ole upotuspaikkoja missä pitää kauhoa kuraa/lunta pois tieltä. Pari viimeistä mönkimisreissua on todistanut ainakin itselle että Dunlopin "slikseillä" pysytään kohtyy hyvin Carlisen, MudLiten ja Kendojen perässä.

Lähetetty: 19 Maalis 2006 12:39
Kirjoittaja ajp
pysyy pysyy, mutta just kun tulee syvää ja jyrkkijä nousuja ni sit huomaa et on sliksit alla

Lähetetty: 19 Maalis 2006 13:14
Kirjoittaja Koheltaja
Näinhän se on, ei niitä Dunloppeja voi ominaisuuksiltaan verrata esim Pollen tai Bomban Carlisle ACT renkaisiin missään olosuhteissa. Kunpa olisi sellaiset ensiasennuskumit Suikassakin niin ei tartteisi murehtia pidon puutetta.

Lähetetty: 21 Maalis 2006 10:57
Kirjoittaja ajp
Tällästä kommenttia tuli: kysyin renkaista ja siitä et miks 4x4 on pakollinen, A-kortista unohdin kysyä

"

Noh en nyt ota kantaa sen paremmin nelivetoisuuteen, en tunne sinua enkä
näin olle voi
sanoa pääsetkö läpi reitin vai et.
Reitti on kuitenkin sen verran hankala että pelkästään turvallisuuden ja
maaston ehjänä
säilymisen takia(esim.ei turhia ruovitteluja takavedolla)on päätetty että
kist on
tarkoitettu nelivetoisille laitteille.

Vakiorenkaat ovat renkaita joiden koko on alkuperäinen ja kuvio on
alkuperäistä vastaava.
Eli alkuperäisen kokoiset "lapa " renkaat eivät käy.

Lähetetty: 21 Maalis 2006 11:10
Kirjoittaja Koheltaja
Rengas asiaan jätettiin näköjään tulkinnan varaa josta saattaa tulla kädenvääntöä. Ton tulkinnan perusteella voin aivan hyvin laittaa vastaavan kokoiset Kendat alle. Mielestäni 25" Kendat ei ole "laparenkaat" ja ne on alkuperäisasennus renkaina Polaris 500 E:ssä joten sen perusteella tulkitsen ne alkuperäisrenkaiksi. Ne on mustat, pyöreät, saman kokoiset kuin KQ:n Dunlopit ja niissä on V-mallinen kuviointi, aivan kuten Dunlopeissa.

Keneltä kysyit tätä rengas asiaa? Olisi hyvä saada täsmennystä siitä mitä uskaltaa alle vääntää että pääsee kisaan mukaan. Jos asia jätetään tulkinnan varaiseksi niin silloin ollaan pahasti metsässä ja protesteja satelee jo ennen kilpailua.

Lähetetty: 21 Maalis 2006 12:08
Kirjoittaja ajp
Kari Tannijärvi oli vastannut viestiin. challenge@elisanet.fi tohon osotteeseen taisin lähetellä kysymystä

Lähetetty: 21 Maalis 2006 12:19
Kirjoittaja Koheltaja
Jep, tarkennus kysymys rengas asioihin on lähetetty joten jännityksellä odotellaan vastausta.