Interco Radial Reptile
Re: Interco Radial Reptile
joo , tänään siis oltiin KZH kanssa molemmat xp:llä liikenteessä ja yllätys oli tosiaan radial reptailin liukkaus ja ajotuntuma , omassa on puolikuluneet terracrossit ja tuntu olevan pito vähintäänkin sama ja suuntavakaus oli mielestäni parempi. Aiemmin mullakin oli 800:ssa reptailit ja siinä pelas mielestäni ihan ok. Oli siis melkoinen yllätys xp alla ajotuntuman puolesta. Mielenkiintoista nähdä kun mennään haastavampaan maastoon miten sit toimii. Vertailtiin kulutuspinnan kovuuttakin siinä tien poskessa ja kyllä terracross on pehmeämpi kuin reptaill. Itselläkin on kohta ajankohtaista uusien kumeksien hankinta , taitaapi mennä vähän hankalaksi kun tota valikoimaa ei kovasti ole 14" vanteelle. Onkos kellään kokemuksia STI black diamonds xtr kumeista.
Riihimäen Mönkijät ry , UMRY.
- KZH
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP 850 H.O
- Viesti:
Ajokorkeiden, aurauskulmien ja rengaspaineiden kokeilun jälkeen ajo-ominaisuudet paranivat jonkin verran...
-
- 4WD
- Mönkijä:: can am renegade ja 570 pro t3
itellä on yks tuttu kellä on tollaset, eivät kyllä mud liteille häviä alkuunkaan hinnassa eikä ominaisuuksissa
-
- 4WD
- Mönkijä:: Honda TRX 420FE
Itselläni on nyt 27" Replitet Hondan alla. Yhden kesän ja pari kuukautta talvea niillä olen ajanut, ja täytyy myöntää että on kyllä todella hyvä yleiskumi! Kuvio toimii joka olosuhteissa hyvin! Myös ajettavuus on hyvää luokkaa, ainakin niihin nopeuksiin asti mihin Hondalla pääsee! Ainut negatiivinen puoli mitä olen renkaassa huomannut on se että pehmeässä mudass ajettaessa, kuvio puhdistuu erittäin huonosti.. Ja niistä paineista sen verran että minulla taitaa nyt olla takana 0.3 ja edessä 0.5baaria!
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 1000 XP -17
Miten hyvin nämä renkaat toimivat umpihangessa ja tamppaantuneella lumella ? mitäs olisi porukka mieltä jois näihin laittaisi jotkut nastat ? esim. best grip 1750 ?Honda_mies kirjoitti:Itselläni on nyt 27" Replitet Hondan alla. Yhden kesän ja pari kuukautta talvea niillä olen ajanut, ja täytyy myöntää että on kyllä todella hyvä yleiskumi! Kuvio toimii joka olosuhteissa hyvin! Myös ajettavuus on hyvää luokkaa, ainakin niihin nopeuksiin asti mihin Hondalla pääsee! Ainut negatiivinen puoli mitä olen renkaassa huomannut on se että pehmeässä mudass ajettaessa, kuvio puhdistuu erittäin huonosti.. Ja niistä paineista sen verran että minulla taitaa nyt olla takana 0.3 ja edessä 0.5baaria!
Viimeksi muokannut SSchevy, 02 Joulu 2012 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Polaris Sportsman XP 1000 T3B -17
Uudenmaan Mönkijät Ry
EX: Polaris sportsman 570 efi eps T3 -14
Uudenmaan Mönkijät Ry
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Vaikee sanoo miten toimii, laitoin juur alle ja ruuvasin bestgrip 1800 nastat niihin kiinni heti kun joskus ens juhannukseen mennessä oon ehtiny ajelee niillä niin annan palautetta.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 1000 XP -17
selvä homma kiitoksia .stequ78 kirjoitti:Vaikee sanoo miten toimii, laitoin juur alle ja ruuvasin bestgrip 1800 nastat niihin kiinni heti kun joskus ens juhannukseen mennessä oon ehtiny ajelee niillä niin annan palautetta.
paljonko laitoit nastoja renkaisiin eteen ja taakse ?
Polaris Sportsman XP 1000 T3B -17
Uudenmaan Mönkijät Ry
Uudenmaan Mönkijät Ry
- Suzukinisto
- 3WD
- Mönkijä:: Eiger -07
Mulla tuollaiset 27" ollu alla pari vuotta. Koko viime talvi meni metsäajossa ilman ketjuja hyvin. Siis valmiita uria joita ajettiin aina kovien sateiden jälkeen auki. Sen huomasin että varovalla kaasun käytöllä pääsee paremmin eteenpäin. Umpihanki ajosta en kokemusta jos 20cm lumimääriä ei umpihangeksi lasketa, tuossa määrässä menee hyvin. Aika liukas rengas tampatulla kovalla tiellä pakkasella, toki ei kokemusta paljon muista renkaista. Kesällä menee metsässä loistavasti. Tyytyväinen olen ollut, seuraavatkin varmasti samanlaiset. Eipä nuo mun ajossa paljon ole kulunut.
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Olisko mennyt jotakuinkin 44 nastaa per rengas niitä jäi varalle jonku n verran olis voinu tietty muutaman enemmän laittaa mutta niitä on nyt neljässä rivissä niin uskon että riittää se määrä.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...