Tänään tuli itekkin saatua mudlitet alle . Eipä mahtunu 27" ilman modausta kääntymään. Piti alkaa heti pohjapanssaria sahaamaan alta pois, vaan nyt pelittää ja kääntyy. Ainakin semmosen huomasin että kovalla tamppautuneella lumella tuntu pitävän väärinpäin paremmin(ei saanut niin leveää luisua) kuin oikeinpäin. Vaikka ei tuo hurja pito ollu kumminkaan päin. Lumihangessa meni jo huomattavasti paremmin. Pitäs vaan nyt äkkiä päästä pehmeisiin paikkoihin kiinni testaamaan mitenpäin se kannattaa ajaa että jää suohon jumiin
Lisäänpä lusikkani soppaan. Kokeilin viikonloppuna Lopen uupuneisiin kääntää etuset väärinpäin. Kokona on 27" mud lite.
Jotenkin tuntuu, että kone kauhoi itseään paremmin eteenpäin tällä asetuksella, kuin normisuunnalla. Saattaa olla mutua, mutta sellainen fiilis jäi. Puuterilumi, jota oli viskottu 88 mönkijän ja yhden fiskarssin lumilapion voimin koko päivä edestakaisin, on paikkapaikoin hankala etenemisalusta, mutta tällä "tuunauksella" jotenkin tuntui, että eteneminen oli parempaa. Lumi, kun uralla liikkuu edestakaisin ja menee sellaiseksi " juoksuhiekaksi", niin siitä on vaikea saada renkaan otetta.
Vertailupohjaa tulee ensi viikolla lisää, kun pääsee taas merenjäälle, jossa on 30-40 cm lunta ja auton peräkärry perässä. Pari viikkoa sitten sama paikka ja eturenkaat oli oikeinpäin, niin meinasi oikein joutua tekemään töitä, että pääsi eteenpäin. Jos heittäytyis oikein hurjaksi ja tekis testiradan. Vois vaihtaa välillä oikein- ja välillä nurinpäin. Saa nähdä, josko lomalla innostuis testaamaan. Testialue ainakin on kerrankin talvisessa kunnossa.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
On tuo testattu jo moneen otteeseen, mutta suomalainenhan ei usko ennenkuin itse kokeilee, eikä aina sittenkään.
Paranee vielä, jos kääntää takasetkin, mutta alkaa puskemaan häiritsevästi.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
osaatko ATC kertoa että miten tuo vaikuttaa etusten kulumiseen. Mulla on tuossa omassa jontikassa etuset "oikeenpäin" ja ajattelin kääntää ne tuolla teidän tavalla.
Ilmeisesti ohjauskin keveni? Ja rengashan oli tällainen:
Viimeksi muokannut vaughan, 25 Syys 2014 06:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Siirretty oikeaan viestiketjuun