ITP Mud-Lite XTR Radial
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Mistäs kingki ostit kumet,minkä kokoiset ja paljon maksoi ?
Jappa
Jappa
LINHAI TOIMIII VARMASTI...
... ainakin seuraavaan korjaukseen asti
... ainakin seuraavaan korjaukseen asti

-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
eräältä foorumilaiselta muutaman tunnin ikäsinä
edessä 27/9/12 ja takana 27/11/12.

- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- 3WD
- Viestit: 119
- Liittynyt: 01 Marras 2008 17:13
- Mönkijä:: BigBoss570
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Paljonkohan noissa XTR:ssä on palan korkeus? Mahtuiskohan XP polleen molempiin päihin 11" leveä rengas?
-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
palan korkeus noin 30 milliä
uteliaisuuttani kysyn:miksi myös eteen 11" leveä




-
- 3WD
- Viestit: 119
- Liittynyt: 01 Marras 2008 17:13
- Mönkijä:: BigBoss570
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Ajattelin että jos sillä sais vähän kompensoitua tuon pollen pintapainetta, hirvittää vieläkin kun paino eroa edelliseen laitteeseen on yli 100kg, voi olla että löytää vielä itsensä mielenkiintoisista paikoista kuten syvältä suosta 

Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
tuli tuosa semmonen vastaan kun ostin 12x7 vanteet ja vertasin niitä pollen alkuperäisiin etu kumeihin jotka on muka 8" leveet, niin vanteet oli melkeen kaks kertaa yhtä leveet?
mitä nyt en tajua? vaikkei nyt aiheeseen mitenkään liitykkään kysytään nyt kuitenki 


Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Tuli tämmöiset hankittua (27/9/14 ja 27/11/14) Polarikseen ja täytyy kyllä suositella. Sen verran hyvin toimii vaikka nyt on tuota pakkashöttölunta todella paljon ja ei ole ollut suojasäätä aikoihin jolloin alusta on todella liukas.
Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
- KZH
- 6WD
- Viestit: 317
- Liittynyt: 24 Elo 2009 21:44
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP 850 H.O
- Paikkakunta: Riihimäki
- Viesti:
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Ostin kanssa tänään ko. kumit. Mielenkiintoista päästä kokeilemaan ovatko niin hyvät kuin täällä kehutaan. Viimevuotisessa pollessa oli 27" Mud-Litet, enkä pitänyt niitä erityisen ihmeellisinä renkaina.m.sa kirjoitti:Tuli tämmöiset hankittua (27/9/14 ja 27/11/14) Polarikseen ja täytyy kyllä suositella. Sen verran hyvin toimii vaikka nyt on tuota pakkashöttölunta todella paljon ja ei ole ollut suojasäätä aikoihin jolloin alusta on todella liukas.
- KZH
- 6WD
- Viestit: 317
- Liittynyt: 24 Elo 2009 21:44
- Mönkijä:: Polaris Sportsman XP 850 H.O
- Paikkakunta: Riihimäki
- Viesti:
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Ei voi muuta sanoa kuin et on aivan eri tuote ja aivan perkuleesti parempi.KZH kirjoitti:Ostin kanssa tänään ko. kumit. Mielenkiintoista päästä kokeilemaan ovatko niin hyvät kuin täällä kehutaan. Viimevuotisessa pollessa oli 27" Mud-Litet, enkä pitänyt niitä erityisen ihmeellisinä renkaina.m.sa kirjoitti:Tuli tämmöiset hankittua (27/9/14 ja 27/11/14) Polarikseen ja täytyy kyllä suositella. Sen verran hyvin toimii vaikka nyt on tuota pakkashöttölunta todella paljon ja ei ole ollut suojasäätä aikoihin jolloin alusta on todella liukas.
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Myykö näitä kukaan muu,kuin Kalajoki?? Ja missä hintaluokassa nykyään?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Kysele nimimerkiltä Jänkhä...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Nyt on Honda 420:ssa Mud Litet koossa 27/9-12 ja 27/11-12 ja testilenkki piti tietenkin heti tehdä. Ajelin reilun 20km johon sisältyi lähes kaikkea muuta, paitsi kallioita ja rakkaa. Vetisellä suolla menee kuin tyhjää paikoista, joille ei alkuperäisillä renkailla ollut mitään asiaa. Metsässä traktorilinjoilla lisääntynyt maavara on kovasti plussaa. Tuntuu myös, että ohjaus olisi keventynyt. Huono puoli on se, mikä ei nyt yllätys tietenkään ollut, että vaihteisto on liian pitkä, mutta kuitenkaan ei esiintynyt puutumista 1 vaihteella, jota pelkäsin, vaan hyvin jaksoi vääntää mutaojien ylityksetkin, joista en uskonut ilman vinssiä pääseväni yli.
Asfaltilla jaksoi 5 vaihteella 82 km/h, mikä lienee todellinen nopeus sitä en tiedä. Kovat vipatukset vaan tuli yli 60 km/h nopeuksilla. Täytyy alkaa selvittämään syytä, sitä ei alkuperäisrenkailla esiintynyt. Plussana itse pidän, että tällä rengasleveydellä mönkijän leveys lisääntyi vain muutaman sentin/puoli. Pysyvät renkaat jokseenkin lokasuojien sisällä. Uskoisin, että mahtuvat myös Hondan alkuperäisvanteilla pyörimään, mutta en toki vanno kokeilematta. Muutama kuva, joista näkee koon verrattuna alkuperäisiin:


Asfaltilla jaksoi 5 vaihteella 82 km/h, mikä lienee todellinen nopeus sitä en tiedä. Kovat vipatukset vaan tuli yli 60 km/h nopeuksilla. Täytyy alkaa selvittämään syytä, sitä ei alkuperäisrenkailla esiintynyt. Plussana itse pidän, että tällä rengasleveydellä mönkijän leveys lisääntyi vain muutaman sentin/puoli. Pysyvät renkaat jokseenkin lokasuojien sisällä. Uskoisin, että mahtuvat myös Hondan alkuperäisvanteilla pyörimään, mutta en toki vanno kokeilematta. Muutama kuva, joista näkee koon verrattuna alkuperäisiin:


Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
Vipotukset on ihan normaalia kun isompaa kumia alle laitat. Paineet voi jonkin verran jeesailla ongelmaan. Tuskin mahtuu orkkisvanteilla pyörimään kun takaset on 11".Jontte kirjoitti:Nyt on Honda 420:ssa Mud Litet koossa 27/9-12 ja 27/11-12 ja testilenkki piti tietenkin heti tehdä. Ajelin reilun 20km johon sisältyi lähes kaikkea muuta, paitsi kallioita ja rakkaa. Vetisellä suolla menee kuin tyhjää paikoista, joille ei alkuperäisillä renkailla ollut mitään asiaa. Metsässä traktorilinjoilla lisääntynyt maavara on kovasti plussaa. Tuntuu myös, että ohjaus olisi keventynyt. Huono puoli on se, mikä ei nyt yllätys tietenkään ollut, että vaihteisto on liian pitkä, mutta kuitenkaan ei esiintynyt puutumista 1 vaihteella, jota pelkäsin, vaan hyvin jaksoi vääntää mutaojien ylityksetkin, joista en uskonut ilman vinssiä pääseväni yli.
Asfaltilla jaksoi 5 vaihteella 82 km/h, mikä lienee todellinen nopeus sitä en tiedä. Kovat vipatukset vaan tuli yli 60 km/h nopeuksilla. Täytyy alkaa selvittämään syytä, sitä ei alkuperäisrenkailla esiintynyt. Plussana itse pidän, että tällä rengasleveydellä mönkijän leveys lisääntyi vain muutaman sentin/puoli. Pysyvät renkaat jokseenkin lokasuojien sisällä. Uskoisin, että mahtuvat myös Hondan alkuperäisvanteilla pyörimään, mutta en toki vanno kokeilematta. Muutama kuva, joista näkee koon verrattuna alkuperäisiin:

Re: ITP Mud-Lite XTR Radial
-
Viimeksi muokannut ToniR81, 01 Syys 2013 00:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.