
-P-
Tätä itsekin mietin, kun vielä myyjäkin sanoi näiden olevan aika painavat kumit.kingi kirjoitti:taitaa buffalo olla turhan "järee" kumi hondan tehoilleoli tuollaset koeajossa pari viikkoa sitten ja melkosen raskaat kumit.jos kepit ja terävät kivet huolettaa niin tuo terracross voisi olla aika passeli kumi.
pusikkoon kirjoitti:Jenkkifoorumeilta kun haeskelin tietoa tuosta Terracrossista, niin suurin kiroamisen kohde tuntui, yllättävää kyllä, olevan juuri renkaan reunojen heikko pistoksenkestävyys. Tuossa muutama tapaus:jänkhä kirjoitti:Tuota ITP Terracrossia on menny pääasiassa metsureille ja istutusten tekijöille sen jykevän reunavahvistuksen vuoksi.
Yritän tuosta muutamaa asiakasta saada kiinni jos sais hiukan kommenttia lisää nuista terracrosseista.
http://www.rzrforums.net/wheels-tires/6 ... 2-0-a.html
Tuotakin taustaa vasten tuntuu että tuli tehtyä itselle oikea valinta Terracrossin ja Bighorn vanhemman välillä. Viime viikonloppuna testasin Bighornia metsäautotien pohjalla. Tie on metsäkoneen jäljiltä ja haastavaksi sen tekee tien päällä oleva reilu kerros parisenttistä ja sitä isompaa, kuivaa ja terävää kuusen oksaa. Nelikankaisilla orkkiskumeilla ei ole ollut ko. pätkälle mitään asiaa. Erilalsia paukahduksia sun muita mielenkiintoisia ääniä kuului kyllä kumiosastolta, mutta rengas ei ottanut oksista jälkeäkään itseensä. Tarkoitus olisi ajaa jossain vaiheessa vähän puuta tietä pitkin. Ainoa huolenaihe on enää kärryn renkaat.
Samansuuntaiseen tietoon Terracrossista olen törmännyt muillakin foorumeilla ja sama kai se on millä kielellä sitä paskaa jauhetaan. Samaa paskaa se on kuitenkinkingi kirjoitti:tuttua amerikanpoikien paskanjauhantaa tuokin keskustelu täynnä.toisin kun tuolla väitetään niin terracross on "radial" rengas.
big horniahan jenkit suosii lähinnä kallio pidon takia.väittäisin että big horn ei yllä terracrossin tasolle jos renkaan reunan kestävyydestä puhutaan :-ktoki kaikenhan rikki saa kun oikein yrittää. tuossa muutamalla tutulla big hornit alla ja ilmeisen hyvä rengas myöskin maantie ajoon
pusikkoon kirjoitti:Samansuuntaiseen tietoon Terracrossista olen törmännyt muillakin foorumeilla ja sama kai se on millä kielellä sitä paskaa jauhetaan. Samaa paskaa se on kuitenkinkingi kirjoitti:tuttua amerikanpoikien paskanjauhantaa tuokin keskustelu täynnä.toisin kun tuolla väitetään niin terracross on "radial" rengas.
big horniahan jenkit suosii lähinnä kallio pidon takia.väittäisin että big horn ei yllä terracrossin tasolle jos renkaan reunan kestävyydestä puhutaan :-ktoki kaikenhan rikki saa kun oikein yrittää. tuossa muutamalla tutulla big hornit alla ja ilmeisen hyvä rengas myöskin maantie ajoon
Kyllähän tuollakin joku mainitsi sen olevan radiaalirengas. Itse en voi noiden kahden renkaan sivuseinämän kestoa vertailla muuta kuin useilta eri foorumeilta lukemani tiedon pohjalta. Sen tiedon valossa en mitenkään uskaltaisi veikata Terracrossia Bighornia kestävämmäksi.
Totta on että kalliopito on yksi Bighornin vahvoista puolista mutta niitä on paljon muitakin. Tarkoitan tällä sitä, että renkaan monipuolisuuden vuoksi sitä on turha leimata jonkin tietyn alustan renkaaksi. Uskonkin että se on parhaimmillaan juuri monipuolisena ja poikkeuksellisen kestävänä yleisrenkaana. Renkaan suosion vuoksi siitä löytyy paskanjauhannan lisäksi todella paljon asiallista ja analyyttistäkin keskustelua.
Sen verran pakko jatkaa vielä, että mulla ei ole vähäisintäkään tarvetta puolustella omia ostoksiani saati sitten väitellä niistä. Etenkään kun referenssit perustuvat toistaiseksi enemmän toisten, kuin omiin kokemuksiini. Toin vain esiin seikkoja joista luin ja joihin itse kiinnitin huomiota valintaa tehdessä. Jostainhan se pohja rengasvalinnalle on muodostettava ja kun en kokeilemaankaan päässyt niin omani tein luetun, kuullun ja oman järkeilyn perusteella. Onneksi tässä ei kuitenkaan olla lapsille äitiä valitsemassa. Renkaat kun ovat niin paljon helpommat laittaa tarvittaessa kierrätykseen ja pistää uudet tilallekingi kirjoitti:menee tämäkin topicci taas väittelyksi yllättäen.hyviä ja huonoja kokemuksia/mielipiteitä löytyy varmasti kummastakin ja monelta eri foorumeilta.kaikenkaikkiaan loistavia "yleisrenkaita" molemmat ja valinta renkaiden kesken on jokaisen valitettavasti itse tehtävä
pusikkoon kirjoitti:Jenkkifoorumeilta kun haeskelin tietoa tuosta Terracrossista, niin suurin kiroamisen kohde tuntui, yllättävää kyllä, olevan juuri renkaan reunojen heikko pistoksenkestävyys. Tuossa muutama tapaus:jänkhä kirjoitti:Tuota ITP Terracrossia on menny pääasiassa metsureille ja istutusten tekijöille sen jykevän reunavahvistuksen vuoksi.
Yritän tuosta muutamaa asiakasta saada kiinni jos sais hiukan kommenttia lisää nuista terracrosseista.
http://www.rzrforums.net/wheels-tires/6 ... 2-0-a.html
Tuotakin taustaa vasten tuntuu että tuli tehtyä itselle oikea valinta Terracrossin ja Bighorn vanhemman välillä. Viime viikonloppuna testasin Bighornia metsäautotien pohjalla. Tie on metsäkoneen jäljiltä ja haastavaksi sen tekee tien päällä oleva reilu kerros parisenttistä ja sitä isompaa, kuivaa ja terävää kuusen oksaa. Nelikankaisilla orkkiskumeilla ei ole ollut ko. pätkälle mitään asiaa. Erilalsia paukahduksia sun muita mielenkiintoisia ääniä kuului kyllä kumiosastolta, mutta rengas ei ottanut oksista jälkeäkään itseensä. Tarkoitus olisi ajaa jossain vaiheessa vähän puuta tietä pitkin. Ainoa huolenaihe on enää kärryn renkaat.