Kenda BC
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- blue Honda Trx
- Tracks
Jos leikkii vähän ajatukselta niin mitähän noi sun kaltaiset alumiinivanteet maksaa edullisimmillaan? Onko Hyvinkäällä joku hyvä firma? Olen itse ostanut tavaraa nyt lähinnä Motokeitaalta Ylöjärveltä ja Atlokilta. Kumpikaan ei myy vanteita..
...jos löydän aluvanteet sopivasti niin mulla on myytävänä sitten alkup. Hondan aluvanteet + 4kpl vakirenkaita! Kilometrejä yhteensä 100. Tarjouksia saa jättää

...jos löydän aluvanteet sopivasti niin mulla on myytävänä sitten alkup. Hondan aluvanteet + 4kpl vakirenkaita! Kilometrejä yhteensä 100. Tarjouksia saa jättää

- blue Honda Trx
- Tracks
http://www.duellbike.fi/medialibrary/da ... tuybu}.pdf
tuolta näkee eri vanteiden hinnat,ITP C5 malli näköjään 120€/kpl.
tuolta näkee eri vanteiden hinnat,ITP C5 malli näköjään 120€/kpl.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Tohon renkaitten vanteille vääntämiseen... Jos aluvanteet, en ainakaan ite alkais vääntelee paikoilleen, menee reunat ilkeeseen kuntoon todennäköisesti. Pellivanteille voi sitten jo väännelläkin, jos on pehmeetä seosta, pitäs mennä aika hyvin... Renkaan pois vääntäminen onkin sitten jo kinkkisempi homma, kannattanee jättää rengaskoneen huoleksi
Kun rengas on paikoillaan, kompurasta ilmaa, rengas siten, että venttiili jää renkaan sisälle. Sitten vaan ilmaa, yleensä pitäs alkaa ilma jäämään sisälle heti, ellei, pompottele rengasta vähän maassa ja yritä uudelleen. Kun ilma alkaa menee renkaaseen, se jo ilosesti paukahteleekin paikoilleen 

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
KENDA BEAR CLAW
Miksi kyseisiä renkaita kaupataan kuusikankaisina, mulla ainakin kyljessä lukee 4 Ply rating, onks nää jotkut erikoismallit ?
It's not how fast You go, but HOW You go fast ?
-
- 4WD