Yleis ominaisuuksiltaan rengas on mukavan neutraali ja helppo ajaa, kiihdytys/jarrutuspito on hyvä mutta etupään sivuttaispito hieman yllätyksellinen riippuen ajopinnasta ja siitä ajetaanko 2/4wd ja agressiivisesti vai jouhevasti.
Hiekkatiellä varsin muikea ajaa ja kun päästään asfaltille niin meno jatkuu todella vakaana ilman ylläreitä. Rengas äänet on kohtuulliset mutta pientä tärinää on havaittavissa kaikissa nopeuksissa, enemmän hiljaa ajettaessa. Rengas on kevyt rullaamaan niin metsäpoluilla kuin asfaltilla, eron huomaa jos verrokkina on vaikkapa Kenda BearClaw ja Bounty Hunter.
Pito asfaltilla kiihdyttäessä on hyvä eikä perä nulju ollenkaan kaasua painaessa, kaarrekäytös on myös mukavan neutraalia ilman ylläreitä. Voi kiihdyttää/jarruttaa tai vaihtaa ajolinjaa kesken mutkan ilman sen kummempia ylimääräisiä kuvioita. Rengaspaineet ensimmäisen kokeilun ajan 0,5 baaria joka nurkassa.
Nyt etsitään vielä optimaali rengaspaineet ja ajetaan enemmän niin nähdään tulisiko tästä renkaasta haastaja maineikkaalle Carlisle ACT:lle joka on loistava nopeiden polkujen ja maastoajon yleisrengas. ACT:n suurin kompastuskivi on asfalttiajo jota pehmeäseoksinen rengas ei ymmärrettävistä syistä oikein kestä, mutta kun päästään asfaltilta pois niin...
Bighorneja kun saisi järkevällä hinnalla kotimaasta niin menekkiä voisi olla, Euroopan hinta taso tälle renkaalle on järkyttävä kun vertaa jenkkihintoja ja ottaa verrokiksi muut vastaavat renkaat. Katsotaan mitä Bighorneilla tekee enduracer käytössä, palataan asiaan kun saadaan lisää kokemuksia renkaasta.
