14" vanteelle renkaat
14" vanteelle renkaat
14" vanteilta saa katukumit lähteä ja tilalle pitäisi saada ns: yleisrenkaat. Vaatimuksia olisi: Lumessa/maastossa paremmat mitä canan originaalit carlishet + soratiellä olisi mukava ajaa lujaa ilman että ohjaustanko vispaa niin perk.. Tällä hetkellä ainut vaihtoehto mikä itsellä tulee mieleen on tuo mud lite xtr
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: 14" vanteelle renkaat
Sama tulee mieleen, varsinkin kun tänään niiden jälkiä seurailin useamman tunnin.
Hyvin toimii ainakin lumella, Poke voisi lisätä kokemuksiaan kun semmoisilla on ajellut jo pidempään.
Hyvin toimii ainakin lumella, Poke voisi lisätä kokemuksiaan kun semmoisilla on ajellut jo pidempään.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Re: 14" vanteelle renkaat
Mulla on toiset 14" XTR:t menossa. Ekoilla ajoin reilut 7tkm, kunnes olivat niin kuluneet, ettei enää pitoa ollut juurikaan lumiselle/jäisille teille. Pintaa oli kyllä yllättävän paljon jäljellä, mutta kaikki kulmat kuluneet pyöreiksi.
Reilun viikon ollut siis toiset XTR:t alla ja voin suositella! Erittäin hyvä yleiskumi. Pidän tuosta 14" koosta, koska kumi on jämäkämpi, kuin 12" ja toimii sorapätkillä tosi hyvin. Kannattaa puntittaa, eivät ravista sen jälkeen yhtään. Asvalttisiirtymillä tärkeä pointti.
Yks hyvä havainto uusista kumeista: Kumin ja vanteen liitoskohtaan tullut porrastus. Nyt siis kumi ei sukella suoraan vanteen sisään vaan siinä on pykälä, joka rajoittaa risujen ym. moskan pääsyn kumin ja vanteen väliin. Oli jonkulainen ongelma edellisessä satsissa tuo ilman pysyminen ko. asian takia.
Reilun viikon ollut siis toiset XTR:t alla ja voin suositella! Erittäin hyvä yleiskumi. Pidän tuosta 14" koosta, koska kumi on jämäkämpi, kuin 12" ja toimii sorapätkillä tosi hyvin. Kannattaa puntittaa, eivät ravista sen jälkeen yhtään. Asvalttisiirtymillä tärkeä pointti.
Yks hyvä havainto uusista kumeista: Kumin ja vanteen liitoskohtaan tullut porrastus. Nyt siis kumi ei sukella suoraan vanteen sisään vaan siinä on pykälä, joka rajoittaa risujen ym. moskan pääsyn kumin ja vanteen väliin. Oli jonkulainen ongelma edellisessä satsissa tuo ilman pysyminen ko. asian takia.