27" ,28" vai 30". kertokaa kokemuksista.


muutama kaveri sanoi että 30" rengas nostaa paino pisteen niin ylös ,että vino rinteeseen ajettajessa pitää olla varovainen ettei mene kylen kautta ympäri. toinen moite 30":selle oli,että tiukassa paikassa jängällä tai kivikossa voi polttaa hihnan. siksi ne perusteli että 28" olisi parempi.kirka kirjoitti:mitkä renkaat oisivat hyvät ? Tulee ajettua paljon metsässä ja soilla, mutta joudun ajamaan siirtymät teitä pitkin . Mikä tuuma koko oisi paras
27" ,28" vai 30". kertokaa kokemuksista.![]()
Ei ole ongelmia painopisteen suhteen oliko sitten 28 tai 30:set.kirka kirjoitti:muutama kaveri sanoi että 30" rengas nostaa paino pisteen niin ylös ,että vino rinteeseen ajettajessa pitää olla varovainen ettei mene kylen kautta ympäri. toinen moite 30":selle oli,että tiukassa paikassa jängällä tai kivikossa voi polttaa hihnan. siksi ne perusteli että 28" olisi parempi.kirka kirjoitti:mitkä renkaat oisivat hyvät ? Tulee ajettua paljon metsässä ja soilla, mutta joudun ajamaan siirtymät teitä pitkin . Mikä tuuma koko oisi paras
27" ,28" vai 30". kertokaa kokemuksista.![]()
Vari kittiä on olemassa, jolla saadaan kiityvyys taas palautettua lähes ennalleen.Mitä suuremmat renkaat koneeseen asennetaan,sitä enemmän kärsii kiihtyvyys.
Huomasin eron tänään kun laitoin isot renkaat alle ja vaihdoin pois alkuperäiset jotka hoitaa talvirenkaiden virkaa.
Ja se ero on kyllä iso,ennen keuli pelkällä kaasulla, ei apuriuhtomisia mutta nyt täytyy stongasta kiskaisemalla avittaa..