Kertokaa kokemuksia

Tuskin löydät yhtään jälkimarkkinointivannetta joka on 660/700 Grizzlyn vakiovanteita kevyemmät...rulez kirjoitti:Mulla ollu maxxiksen alut, kahet itp c5 alut ja pollen 8satkun orkkis alut alla ilman mitään ongelmia !
Toki naarmuja tuloo reunaan ja muoviset keskikupit kannattaa jättää kauppaan nii ei jää mettää sotkemaan.
painoeron takia ei kannata vanteita valita toki alut ovat hieman kevyemmät mutta ero on hyvin pieni.
Myöskin jonkun oon kuullu kertovan että alulta rengas luistaa helpommin pois pienillä paineilla mutta kaveripiirissä en tätä oo nähny vaikka olemattomilla paineilla onki ajettu mutta pellivanteilla kyseisen ilmiön oon nähny useamminki toki tässä täytyy muistaa että aluvanteelle ei rengasta väännettäessa saa missään tapauksessa laittaa mitään liukasteita ja rasvoja
Mikä vanne on Special Editionissa?rulez kirjoitti:Kuten jo sanoin ei noita vanteita painoeron takia kannata valita suuntaan jos toiseenkaan mutta jos sun pointti oli että jammun peltivanne on kevyempi kun alu niin heti löytyy kevyempi alu multakin tuosta tallista nääs tuo special edition paketissa tullut aluvanne (joka voitanee laskea jälkimarkkinointi aluksi)
No joo en muista mitä nuo muut alut(itp,maxxis...) tarkallee painoivat ja voivat itp ollaa jopa jammun pellejä painavemmat mutta ero on mitätön !!
Ja mistäkö tiedän on tullu noita jammun pellejäkin "muutama" kerta tuossa pajan rengaskoneella irroteltua ja vertailtua painoja viimeksi juuri tuohon kyseiseen sp aluun.
Merkkiä en tierä mutta tuommoset rupuvanteet siinä tuloo mukana !Roosa999 kirjoitti: Mikä vanne on Special Editionissa?
outlander 400 kirjoitti:No ku orkkis vanteet on liian kapealla isoille renkaille ja toiseksi, ne jää toisiksi vanteiksi 25 kumeille!