Apuva vanne asiassa.
Apuva vanne asiassa.
Elikkäs osaisikohan joku auttaa ja kertoa mistä voisi kysellä kuvan vanne mallia http://kuvablogi.com/nayta/2561089/
Ja mahtaako löytyä tgb blade 250 sopivalla ET:llä.
Itseltä löytyy 12" vanteet SS212 jotka levittävät liikaa (5 cm per puoli takaa) eikä uskaltais mennä leimaan kun raideleveyttä saa muuttaa ainoastaan 30mm (tarkastettu TRAFISTA).
Voit myös ehdottaa edullista pakettia renkaat + vanteet jotka kävisivät kyseiseen peliin eikä levittäisi liikaa...
Ja mahtaako löytyä tgb blade 250 sopivalla ET:llä.
Itseltä löytyy 12" vanteet SS212 jotka levittävät liikaa (5 cm per puoli takaa) eikä uskaltais mennä leimaan kun raideleveyttä saa muuttaa ainoastaan 30mm (tarkastettu TRAFISTA).
Voit myös ehdottaa edullista pakettia renkaat + vanteet jotka kävisivät kyseiseen peliin eikä levittäisi liikaa...
Viimeksi muokannut Puuhis66, 22 Huhti 2010 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- japit
- Tracks
- Viestit: 1167
- Liittynyt: 08 Tammi 2010 23:01
- Mönkijä:: BIG MAMA : Ex: Raakkel Liekki
- Paikkakunta: Vantaa ja Nastolan seutu
Re: Apuva vanne asiassa.
Eikun leimaan vaan ja muutoskatsastat sen tuolle leveydelle.
Jos tulee rengas ulos lokarista silloin pitää laittaa levikkeet jotka ovat saman levyiset kuin rengas.
Tuo vanne taitaa olla orikinelli tgb vanne eli modulabox !! sieltä saattaisi saada. Tuo jako tgb:ssä 4x110 on sen verran hankala, että siihen ei käy kun joku toyota,mazda 70-80 luvun vanne ( siis jos halua tavalliset katurenkaat) Kovin on suppea uusissakin vanteissa tuo vannevalikoima tuolla 4x110 jaolla tgb:en. Mutta jos löydät niin laita ihmeessä viestiä siitä tänne.
Niin muuten, ei niitä vanteita ole kyllä virossa, saksassa, ruotsissa ja ranskassakaan kovin paljon. Katottu on.
Tuo jaon muunnin olisi yksi vaihtoehto ,mutta jos katupeli, Onko laillinen ? Tietäjät vastatkoon
Vielä piti muokata :Eli eihän noissa vanteissa vaan ole levityspaloja, jos on ne pois jolloin vanne tulee sisäänpäin !
ja vielä muokkaan : http://ks-quad.de/Fahrzeuge/TGB/Blade_4 ... 5_4x2.html tossa sakemannin rengassetti
Jos tulee rengas ulos lokarista silloin pitää laittaa levikkeet jotka ovat saman levyiset kuin rengas.
Tuo vanne taitaa olla orikinelli tgb vanne eli modulabox !! sieltä saattaisi saada. Tuo jako tgb:ssä 4x110 on sen verran hankala, että siihen ei käy kun joku toyota,mazda 70-80 luvun vanne ( siis jos halua tavalliset katurenkaat) Kovin on suppea uusissakin vanteissa tuo vannevalikoima tuolla 4x110 jaolla tgb:en. Mutta jos löydät niin laita ihmeessä viestiä siitä tänne.
Niin muuten, ei niitä vanteita ole kyllä virossa, saksassa, ruotsissa ja ranskassakaan kovin paljon. Katottu on.
Tuo jaon muunnin olisi yksi vaihtoehto ,mutta jos katupeli, Onko laillinen ? Tietäjät vastatkoon
Vielä piti muokata :Eli eihän noissa vanteissa vaan ole levityspaloja, jos on ne pois jolloin vanne tulee sisäänpäin !
ja vielä muokkaan : http://ks-quad.de/Fahrzeuge/TGB/Blade_4 ... 5_4x2.html tossa sakemannin rengassetti
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
Re: Apuva vanne asiassa.
Salossa turhan tarkat katastus ukkelit... Renkaan koon saa muuttaa 10"---> 12" mutta normi halkaisija ei saa muuttua yli 15% muuten joutuu muuttamaan esim jarrut suhteessa saman verran suurempiin. Ja tuota raideleveyttä kuulemma ei saa sitten millään muuttaa kuin tuon 30 mm. . Elikäs täytyy hankkia jostain katsastusvanteet renkaineen.
- honda 420
- 3WD
- Viestit: 117
- Liittynyt: 14 Tammi 2010 14:39
- Mönkijä:: Honda trx 420
- Paikkakunta: etelä-häme
Re: Apuva vanne asiassa.
Ei sitä pakko oo salossa katsastaa,voithan mennä yrittää johkii muuallekki!!
Kömpiä,maailman toiseksi paras tressin poisto työkalu!!!! ps.Mikähän mahtaa olla paras?????
Re: Apuva vanne asiassa.
Vähän turhaa mun mielestä lähteä ajelemaan ympäri länsi suomea ja ettiä konttoria jossa menisi läpi.
Re: Apuva vanne asiassa.
Ei kai tuo mönkijöissä ihan noin ole? Monessa crossissa tulee renkaat ulos lokasuojista jo vakiona. Taitaa olla autojen sääntöjä, että kulutuspinta pitää jäädä lokasuojan sisään. Meitsillä tarviis ainakin puolenmetrin lisäsiivet taakse, nos näinjapit kirjoitti:Eikun leimaan vaan ja muutoskatsastat sen tuolle leveydelle.
Jos tulee rengas ulos lokarista silloin pitää laittaa levikkeet jotka ovat saman levyiset kuin rengas.
Re: Apuva vanne asiassa.
Nuo maantie grossit on kuulemma jollain EU Diregtiivillä ja näin ollen pakko hyväksyä (näin ilmoitti TRAFIN asiantuntia). Mutta lain mukaan raideleveyttä ei niissäkään saa muuttaa kun tuon 30 mm (niissä ei välttämättä eroa huomaa niin herkästi jos vaikka levittää tuon 5 cm per puoli.
Re: Apuva vanne asiassa.
itellä edessä offset 5+2 rengaskoko 22x8-10 tarkoitus muuttaa 24x8-12" niin voiko eteen laittaa offset 2+5 kun pitäs vähän levittää et varmasti mahtuu kääntyyn kunnolla (mahtuu kullä pyöriin mut epäilen et kunnolla mahdu kääntyyn) vai laitanko suosiolla offset 5+2 ja levityspalat vielä siihen??
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: Apuva vanne asiassa.
Ei kannate laittaa tulee aivan järkyttävän leveä.veltsu_ kirjoitti:itellä edessä offset 5+2 rengaskoko 22x8-10 tarkoitus muuttaa 24x8-12" niin voiko eteen laittaa offset 2+5 kun pitäs vähän levittää et varmasti mahtuu kääntyyn kunnolla (mahtuu kullä pyöriin mut epäilen et kunnolla mahdu kääntyyn) vai laitanko suosiolla offset 5+2 ja levityspalat vielä siihen??
Voithan kokeilla kuinka leveälle se tulee, käännät vain nykysen vanteen toisinpäin niin näet kuinka leveälle tulee.
Re: Apuva vanne asiassa.
kyllähän se 24x8-12 mahtuu kääntyy ja pyöriin ku kaverin ratasta yritetti mallata vaikka pulttijako ei passanut mut kyllä vaatis 40-45mm levitykset tai sit vanne väärin päin??ei muuten mitään ongelmaa mut alavesiletku mikä on koneessa kiinni niin se liitos jää arveluttavan lähelle jos ohjaus täysin käännetty oikealle ja sattuu vielä iskarit käymään pohjassa niin letkuun pian ottaa toinen vaihtoehto et laitan 23x8-10" tai 23x8-12" mut onko niin maata kaatavaa et takana 24x11-10"?
Nuo 23x8-10" jos laittaa niin ei tarvis ainakaa vanteita ostaa sitte.
ps.vannetta käytin toisin päin tai jos 45mm levittää per puoli niin etusten ulkoreuna olis samassa takasten.
Nuo 23x8-10" jos laittaa niin ei tarvis ainakaa vanteita ostaa sitte.
ps.vannetta käytin toisin päin tai jos 45mm levittää per puoli niin etusten ulkoreuna olis samassa takasten.
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/