Cooleri kirjoitti:No, Trapperista en tiedä, mutta jos tarkoitat että ottaa renkaan yläpäästä kiinni ja heiluttelee edestakaisin niin ei siellä välystä pitäisi olla missään.Vehkeestä riippumatta
Onnittelut mikkiselle uuden Trapperin hankinnasta Kyllä tällä kelpaa lähikauppaan kurvailla ja kateellisia ilmeitä ihmetellä
Minullakin on tuo Leo Vincen tehari paikallaan ja samalla vaihdettu 160:n suutin. Kyllä tuli reilusti kiihtyvyyttä lisää ja taisi huiputkin samalla nousta jonkun verran. Äänet on ihan "miehekkäät" ja pitänee joskus kokeilla muitakin palikoita putken päähän, että näkee miten vaikuttavat. Nyt olen kuitenkin ollut erittäin tyytyväinen Trapperin toimintaan ja sanontahan kuuluu ettei toimivaa laitetta pidä korjailla! Ostin kyllä tänään Biltemasta uudet tupit tankoon kun minulla ainakin kädet haisevat monta tuntia Trapperilla ajon jälkeen "Trapperilta". Onko muillakin noin haisevaa muovia alkuperäiset kädensijat
Mikään laite ei koskaan kiihdy liian nopeasti riittämättömään huippunopeuteensa!
Juu ainakin mun kädet haisee yhtä pahalle, sama haju ku näis kiinalaisis croks kenkissä.Täytyy käydä Biltemasta hakemassa tuollaiset lämmitettävät kädensijat.
Mites muuten toi vincen teharin asennus sopiiko suoraan alkuperäisen paikalle vai täytyykö rälläköidä ja
hitsailla uusia kiinnikkeitä? Ei viittiny tänään lähtee ajelemaan ku oli ihan karsee keli vettä tuli kunnolla,elikkä yhtään en ole vielä
ajanut pelillä. Onko muuten jollain tietoa kun mulla on tossa tullin tarrakilvet ,elikkä autoveroa ei ole vielä maksettu,niin onko siinä liikennevakuutus voimassa??Pelihän on ostettu ihan jälleenmyyjältä.
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry
Bull68 kirjoitti:kädet haisevat monta tuntia Trapperilla ajon jälkeen "Trapperilta". Onko muillakin noin haisevaa muovia alkuperäiset kädensijat
Juu sama vika on täälläkin mutta eihän se ole mies eikä mikään jossei vähän omituiselle haise
Ei vaan, itelläki on uudet tupit hyllyssä odottamassa vaihtamista, kyllä siinä aika myrkky meinaan tarvitaan että se haju käsistä lähtee.
---Trapper 700XL with Leo Vince exhaust system + Warn products---
Lämpötupet samalla kertaa niin pysyy sateissa ja talvel näpit vähä lämpöisempänä!
Asentelin joskus nollan asteen tuntumas ja jännitti, että mitenhä liimaus onnistuu, mutta ovat toistaiseksi pysyneet paikallaan, tosin nuo polisportin (sharp) käsisuojat kans pitää tuppia paikallaan kun tulevat tangon päähä pultilla kiinni (sopivat kierteet löyty tangon sisältä, pulttikaupasta vaan sopiva pultti niin a-vot).
Cooleri kirjoitti:
No, Trapperista en tiedä, mutta jos tarkoitat että ottaa renkaan yläpäästä kiinni ja heiluttelee edestakaisin niin ei siellä välystä pitäisi olla missään.Vehkeestä riippumatta
Ei vaan tarkoitan nimenomaan renkaan sivuilta...
No ei kyllä niinkäin päin tarvii olla, jos niin on niin se tuntuu kyllä ohjaustangossakin tietyissä tilanteissa, esim. asfaltilla loivissa käännöksissä sellaisena pienenä väpätyksenä/hakemisena.
Tuota tietysti hankala erottaa jos on pehmeät maastorenkaat alla pienillä paineilla...
mikkis kirjoitti:J
Mites muuten toi vincen teharin asennus sopiiko suoraan alkuperäisen paikalle vai täytyykö rälläköidä ja
hitsailla uusia kiinnikkeitä?
itse vastaten ei taida tarvita rälläköisdä vaan sopii suoraan paikalleen.
Onkos jollain kuvaa putkesta tai malli tietoa/tuotenumeroa niin voisin sellaisen hakea tuosta Stormilta,kun
myyvät näitä Leo Vincen putkia moottoripyöriin,elikkä mikäs malli tuohon Trapperiin käy??
Uudenmaan Mönkijät Ry
mikkis kirjoitti:J
hitsailla uusia kiinnikkeitä?
itse vastaten ei taida tarvita rälläköisdä vaan sopii suoraan paikalleen.
Onkos jollain kuvaa putkesta tai malli tietoa/tuotenumeroa niin voisin sellaisen hakea tuosta Stormilta,kun
myyvät näitä Leo Vincen putkia moottoripyöriin,elikkä mikäs malli tuohon Trapperiin käy??
Tää Leo VInce on Grizzly 660:seen tarkoitettu putki ja käy siis suoraan paikalleen, liitoskohtaan vaatii vaan sellaisen "jatko"holkin, jotain 12 senttiä pitkä ja niitä saa esim. maahantuojalta. Tuo holkki tarvitaan sen takia ku täs Trapperissa on pikkasen pitempi runko ku Grizzlyssä ni muuten tuo pönttö tulee liian lähelle katteen muoveja jne. Tai jos on hitsivehkeet ni holkin voi tehdä näpsäkästi itsekin
Tänään tuli sit otettua eka savut koneesta ja kyllähän toi kulki iloisesti.
Voimaa (vääntöä) ja ennenkaikkea ajettavuus oli paljon parempi kuin tuossa
edellisessä Kymco MXU:ssa.Kyllä se siitä sitten vielä paranee ku vetreentyy.
äänetkin ihan kivat vakioputkella .
Uudenmaan Mönkijät Ry
Sutinen kirjoitti:Se hiljaisin on tietääkseni se pisin versio, joka siis eroo tuosta toiseksi pisimmästä vain hiukan, pituudessa ei oo eroo kuin pari senttiä ja suurin osa siitäkin ulos tulevassa osassa jne. Mä oo kokeillut noista ton toiseksi lyhimmän ja toiseksi pisimmän ja nyt mulla on toi toiseksi pisin paikallaan jne...
Jossain vaiheessa kokeilen myös tota pisintä...
No miltä se putki vaikuttaa onko parempi kuin entinen ? Entäs äänet ?[/quote]
No ei tosta putkesta mitään erikoista hyötyä ole ku vertaan edelliseen versioon, mut onhan se ainakin nätimmän näköinen ku vakio.....
Nyt hiljaisin ulostulopää paikoillaan ja äänet tieliikenteeseen sopivat. Vaikutusta kulkuun en osa vielä sanoo ku en ole huippuja kokeillut, mut ei se ainakaan kovin paljoo huonommin vedä....
Ja onnittelut vaan mikkikselle uuden kamppeen johdosta! Siitä se alkaa....
mikkis kirjoitti:Tänään tuli sit otettua eka savut koneesta ja kyllähän toi kulki iloisesti.
Ja tuosta yksilöstä löytyy jarrutkin?
Juu onhan tuossa vähän paremmat ku siinä mitä koeajoin,mut tuo vasen kahva painuu pohjaan ja ei nyt niin kovin paljoo
jarruta,täytyy varmaan yrittää vähän säätää.Mutta muuten toimii noi jarrut hyvin toisista kahvoista.
Uudenmaan Mönkijät Ry
mikkis kirjoitti:Juu onhan tuossa vähän paremmat ku siinä mitä koeajoin,mut tuo vasen kahva painuu pohjaan ja ei nyt niin kovin paljoo
jarruta,täytyy varmaan yrittää vähän säätää.Mutta muuten toimii noi jarrut hyvin toisista kahvoista.
Joo no sitä vasenta kahvaahan ei ole tarkoitus ajossa käyttääkään, sehän on vain sellainen apuväline mönkijän käynnistämiseen kun vaihde on päällä. Eli sinänsä melko turha kapine. Mutta kannattaahan se säätää toimimaan. Se on vaijerijarru kun taas nuo kaksi muuta jarrua ovat nestetoimisia vai pitäisikö sanoa hydraulisia ja ainakin minun Trapperissani erittäin tehokkaita.