trapper 500xl efi (2013)
-
- 3WD
- Viestit: 64
- Liittynyt: 01 Heinä 2012 19:48
- Mönkijä:: can-am 500 t3
- Paikkakunta: Oulu
Re: trapper 500xl efi (2013)
Kumi osilla ei ole kuulemma kuin ½vuotta takuuta. Eli ite jouduin maksaan. Ihmetyttää kyl et miten voivat mainostaa et 2vuoden takuu. Pitäs vissiin lukea tarkoin takuu laput siel vissiin jossain lukee pienellä nämä asiat. Moottorilla ja voimansiirrolla ilmeisesti kuitenki on 2vuoden takuu? Mulla viimehuollon jäliltä ei bensamittari toimi pitänee seuraavassa huollossa mainita et laittavat kuntoon. Niin ja oliha mulla myös nelivedon kans ongelmia heti uutena vaihtoivat etuperän kytkentämoottorin mut ei toiminu sittekään vaan vika löytyi releen tai jonkun huonosta maadoituksesta ne kaikki tehtiin takuuseen
- hankala
- 2WD
- Viestit: 44
- Liittynyt: 07 Maalis 2012 06:21
- Mönkijä:: Trapper 500xl efi
- Paikkakunta: Rymättylä
Re: trapper 500xl efi (2013)
Mulla on 2011-vuoden 500xl efi ja hyvin on pelittänyt. Lumitöitä talvella ja traktorin korvikkeena kesällä, tietysti vapaa-ajan huvittelua olen ajanut ja toisinaan myös varsin kovalla kädellä.
Akusta joku mainitsikin tuossa, omassani se on edelleen alkuperäinen ja käyntiin on aina lähtenyt heti ja ongelmitta kun napista painaa, talvella kone parkkeerataan kylmässä katoksessa.
Pientä murhetta aiheutti tänä kesänä ylimääräinen ääni voimansiirrossa, mutta se korjattiin nopeasti ja takuuna, vaikka kone on jo melkein kolmevuotias. Ilmeisesti nuo takuuhommat ei toimi koko suomessa yhtä hyvin kuin näillä kulmilla.
Tällä hetkellä ainoa kohta koneessa joka ei toimi kuin uutena on mittaristossa oleva vaihdeosoitinvalo, joskus kun laittaa vaihteen H-lle ei merkkivalo syty, yleensä syttyy ja muiden vaihteiden toimivat kyllä.
Ja kannattaa mielestäni pitää mielessä etteivät ne muutkaan koneet aina ongelmattomia ole, joka merkille löytyy täälläkin pitkiä keskusteluja merkin vioista. Trapperin tapauksessa kun olen ketjuja seurannut, niin olen kyllä välttynyt lähes kaikilta merkki-vioiksi mainituilta ongelmilta.
Akusta joku mainitsikin tuossa, omassani se on edelleen alkuperäinen ja käyntiin on aina lähtenyt heti ja ongelmitta kun napista painaa, talvella kone parkkeerataan kylmässä katoksessa.
Pientä murhetta aiheutti tänä kesänä ylimääräinen ääni voimansiirrossa, mutta se korjattiin nopeasti ja takuuna, vaikka kone on jo melkein kolmevuotias. Ilmeisesti nuo takuuhommat ei toimi koko suomessa yhtä hyvin kuin näillä kulmilla.
Tällä hetkellä ainoa kohta koneessa joka ei toimi kuin uutena on mittaristossa oleva vaihdeosoitinvalo, joskus kun laittaa vaihteen H-lle ei merkkivalo syty, yleensä syttyy ja muiden vaihteiden toimivat kyllä.
Ja kannattaa mielestäni pitää mielessä etteivät ne muutkaan koneet aina ongelmattomia ole, joka merkille löytyy täälläkin pitkiä keskusteluja merkin vioista. Trapperin tapauksessa kun olen ketjuja seurannut, niin olen kyllä välttynyt lähes kaikilta merkki-vioiksi mainituilta ongelmilta.
Ei riemulla rajaa kun ilman tietä ajaa
Trapper 500XL EFI 4x4
Trapper 500XL EFI 4x4
Re: trapper 500xl efi (2013)
Hei,
Mulla on otsikon mukainen laite. Tällä hetkellä ensimmäinen huolto on tehty eikä mitään isompaa ole ollut. Vaihteet ei mennyt kunnolla päälle ennen huoltoa, mutta huollossa sekin säädettiin kuntoon. Eninnä mua huolettaa tehottomuus. Itse pääsen hädin tuskin 80km/h. Ylämäkeen korkeintaan 60km/h. Onko muilla saman suuntaisia kokemuksia?
Mulla on otsikon mukainen laite. Tällä hetkellä ensimmäinen huolto on tehty eikä mitään isompaa ole ollut. Vaihteet ei mennyt kunnolla päälle ennen huoltoa, mutta huollossa sekin säädettiin kuntoon. Eninnä mua huolettaa tehottomuus. Itse pääsen hädin tuskin 80km/h. Ylämäkeen korkeintaan 60km/h. Onko muilla saman suuntaisia kokemuksia?