Hellun tytölle haettiin tommonen peli. Mittarissa 187km ja 67 tuntia. Vois äkkiseltään luulla että tuo on ollu vain koristeena mutta niin hirveästi on käytön jälkiä että väkisinkin tuntuu ettei lukemat pidä paikkaansa. Kuin helppo näiden mittaria on ruuvata ja voiko helposti irrottaa jotain ettei lukemat tule näytölle tai joku ollu rikki?
Sähköt tuntuvat laitteessa pelaavan ja kaikki muutkin toimivat joten kuten. Jarrut olivat kadoksissa ja vasen vaijerikäyttöinen kärijarru aivan löysä. Vaikka kuinka säädin niin tuntu että vaijeri on sinkunu ja jarru ei pidä yhtään. Oikean käsijarrun sain ottamaan kiinni kun lisäsin nestettä ja hieman säätelin mutta mites tuo jalkajarru säädetään? Jarrussa oma sylinteri johon tulee käsijarrun letku ja se kerta toimii niin en usko että järjestelmässä olis ilmaakaan.
Ohjaustehostin oli irti, kääntyili ratin mukana ja oikeastaan pakoputki koko koneessa oli ainoastaan tiukasti kiinni. Aivan kaikki muut pultit olivat pyörineet auki, joka paikka kilisi ja rämisi. Ne kiinalaiset lapset eivät ole tosiaan jaksaneet niitä pyöritellä kiinni mutta eniten ihmetyttää se ettei niitä ole liikkeen asentajatkaan laittaneet kiinni. Tai miksipä olisivat kun eivät olleet huoltoa koneeseen tehny vaikka ennen hakua näin sovittiin. Huolto pitäisi tehdä 75 tunnin kohdalla mutta heidän mielestä siihen on vielä matkaa ja suosittelivat huoltoa 100 tunnin kohdalle ja jatkossa 100 tunnin välein koska se sit menis silleen tasasesti jatkossa... Voi voi

Tossa on alumiiniset vanteet ja takarenkaat ovat aivan älyttömän paljon lokareiden ulkopuolella ja lokareita on näköjään hieman leikelty. Tämä ilmeisesti jo tehty uutena kun muissakin alumiinivanteilla varustetuissa näin näytti kuvien mukaan olevan?
Nivelien suojakumet olivat ehjät mutta kardaanien kumeissa hieman vaseliini vuotoa ja nippuside ja lemmari viritelmiä. Mietityttää että miksi takuunalaista vehettä on korjattu tuomosilla viritelmillä. Etukardaanin nivelen kulma ennen perää näyttää hassulta, tai siis on jotenkin luonnottoman vinossa.
Paljonko näissä mahtaa olla milleinä kulutuspintaa jarrupaloissa kun palat näyttivät melko kuluneilta kilometreihin nähden?
Istuinhan on aivan naurettava viritelmä. Se näyttää siltä että se olis heitetty siihen vain jostain toisesta vehkeestä. Ei istu paikoilleen mitenkään nätisti ja sen alle on ruuvattu oikein huonosti runkoon passaavia lisäjutskia. Tähän penkin yhteyteen vielä se että se huonosti paikoillaan oleva istuin on johtojen lisäksi ainoita akkua paikoillaan pitäviä voimia

Kaiken tämän voivottelun jälkeen totean että ihan kelvoton kampe. Katselen asioita kuitenkin jammu lasien läpi ja annan trapperille kuitenkin jonku pisteen hyvästä yrityksestä kopioinnissa. En lannistu ja muutaman illan fiksailulla tämä on taas kunnossa. Mutta rehellisesti sanottuna jos olisin tutustunu laitteeseen liikkeessä paremmin ja sitä ei olisi hakenu niin kaukaa niin kauppaan se olisi jääny mutta kun lähdettiin sillä asenteela että mukaanhan se nyt tulee kun kyseistä mallia on pitkään haettu. Kaikki on korjattavissa asenteella ja vielä se että pessimisti ei pety
