Kiitoksia vastauksista. Kyllä nämä vähän omia ajatuksia vahvisti. Luin tuon 37-sivuisen vika-topicin läpi.

Pääasiassa näyttäisi olevan "pennin vikoja" eli mutterit irtoilee millon mistäkin ja sitten irtoavat osat aiheuttavat isompia vahinkoja? Tuntuisi kuitenkin että pienellä omalla järjenkäytöllä saisi näitä vahinkoja ainakin minimoitua. Jos sitä vaikka heti uutuuttaan kävisi laitteen läpi ja kiristelee mitä pystyy ja/tai vaihtaa parempia pultteja..
Varmaan pari kuukautta olen Nettimotosta katsellut pääasiassa Polariksen Ranger ja RZR 570 -malleja. Noissa silmiinpistävää oli että tosi monessa kehuttiin että on jo moottori vaihdettu kertaalleen.. Oli esimerkiksi 300h ajettu laite missä moottori vaihdettu 200h kohdalla. Eli 400h kohdallako hajoaa uudelleen?

Tuosta oikeastaan lähti ajatus että jos sittenkin merkkivehkeen sijaan katselisi kiinalaisia, ei ainakaan pety niin raskaasti jos odotukset lähtökohtaisesti jo matalammalla. Ja jäähän siinä useampi tonni puuharahaa.
Kiinantuotteiden parantelu ei mulle ihan tuntematonta ole muutenkaan ollut, tämmöinen crosskartti tuli väkästeltyä joskus ajat sitten:
https://zuikk.is/crosskart/start
Yksi Lifan 190F moottori oli just pöydällä levällään kun piti mäntä vaihtaa. Aliexpressistä uutta. Tuokin oli vain siksi hajonnut kun edellisellä omistajalla oli ollut bensahana talven auki ja bensat valuneet öljyn sekaan, sitten oli keväällä ajellut noilla bensalitkuilla ja ihmetellyt vaan kun savuttaa..