Trapper 500xl -08

Keskustelua Trapper mönkijöistä.
Sutinen
Tracks
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013

Re: Trapper 500xl -08

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Eihän roska vois olla kaasarissa...pääsuuttimella tai vesi helmee
eli bensan seassa vaikka hiven liikaa vettä.
Tuntuuko että sähköpuoli katkoo vai kaasari.
Ovela jos tyhjäkäyntii käy. Katopa kun oireelee pyöriikö
puhallin samaan aikaan. Jos se kuitenkin väärästä
piuhasta maadoitettu esim anturalle menosta tai tulosta.
Siinä oli ainakin 700 :ssa usempi johto.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
turokukkonen
Noppeli

Viesti Kirjoittaja turokukkonen »

tässä mun vehkeessä menee vaan kaks piuhaa tonne puhaltimelle, mut kuten sanoin et on ollu esim aamulla ku meen töihin ja sammutan koneen ni puhallin pyörii eli kait se on pyöriny jo jonkun aikaa tai josain vaiheessa matkalla eikä oo ongelmaa ollu mut mä katon jos on semmoses paikassa et voi pysähtyä kattomaan sen pyörimisen kun alkaa ajossa pätkiin.
mikkis
6WD
Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl

Viesti Kirjoittaja mikkis »

tuosta bensatankin korkista,vaikka siinä on se letku niin tarkista sen korkin reikä,mulla oli uutena siinä alle millin reikä näin ollen vähän temppuili kone,mut kun porasin siihen kunnon reiän ni taas pelitti
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry

EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
turokukkonen
Noppeli

Tuli taas uus ajatus/havainnointi. Eli ku taas tänään tulin mönkkärillä töistä ni alko taas loppuvaiheessa röpöttämään ja pätkimään ku lähti tuuletin päälle, ni mäpä sammutin valot ja rauhottu saman tien. Mut sitten ku olin vähä aikaan menny ni se pikku pröpötys alko. Ei muuta ku taas valot päälle ja taas mentiin.

Tän toistin lopussa vielä toistamiseen ja näin tapahtu.

Tutkein taas mitä katteitten alle näin ja voi vit#&@!
Oli edellinen omistaja TAAS räpeltäny... ku on laittanu perävaunun valopistokkeen ni o VÄHÄ käytetty varasliittimiä ja Jeesusteippiä.
Kyl o ollu varsinainen sähkömies...

Voiskohan tää mystinen valot pois ja päälle episodi johtua tosta? Kenties...
On todella aiheellista alottaa tän koneen sähköjen tarkastus/uusiminen.

Laitan tässä projektini vaihella vähä kuvia mimmosia löytyy ni saadaan kimpassa nauraa ja vähä omista toteutuksista ni saadaan taas nauraa tai jos onnistuu ni joku saa vinkkejä
turokukkonen
Noppeli

on vähä rakennusprojekti ja kolmivuorotyö hidastanu trapperprojektia.

olen jo vetäny vinssiltä relelle 16:set piuhat ja laittanu niiden päälle "suojakuoren" mut molemmille omansa.
releen meinaan asentaa penkin alle ja siittä sitten piuhat akulle ja sulake väliin. mietein vielä et onko liiottelua laittaa vielä pääkytkinki et olis sähkötön ku ei sitä vinssiä kumminka meikä tarvii ku melkein vaan lumen aurauksessa ja ehkä erittäin harvinaisesti josain vedoissa

sit vielä suuntakytkimelle tietty vedän piuhan.

kuviakin tulloo kuha vaan kerkiän... :)
turokukkonen
Noppeli

ja välillä taas vähä päivityksiä....

eli sain vihdoin ja viimein kaikki kasaan ja laitoin 50a sulakkeen siihen väliin.
käytin vinssiä ilman kuormaa n.10sek ja sulake palo.

purin vinssin ja olihan toi vähä kärsineen näkönen ja planeetta pyörästössä jonkun verran klappia ja sillee..
sit koe käytin sitä ilman sulaketta ulkosella akulla ja käryhän siittä kävi....
eli uuden vinssin hankinta edessä....

oli vissin ollu kovassa käytössä edellisellä omistajalla vaikka väitti että pelkkää lumilevyä käytetty

...ja varmasti se pitkäaikanen osittais oikkarissa oleminen on tehnyt tuhojaan...
turokukkonen
Noppeli

terve taas!
tosi heikosti oon sitten loppujen lopux päässy tähän ongelmaan syventymään ku tuntuu olevan niin paljon kaikenlaista muuta ja toi mönkijäkin on kummiski asiansa ajanu :)
ton akun maan katoin ja tuntu olevan kunnossa.

mut tosta cdi boxista kyselisin et misä semmonen on ja mimmonen loora se on jos senkin maan kattois?

jotenkin tuntuu et toi pröpötys on vaan lisääntynyt, nyt ku lähen ajamaan ni kiihdyttäessä pröpöttää oikein urakalla ja sit ku pääsen vauhtiin ni ei ongelmaa mut ku himmataan risteykseen ja lähetään kiihdyttämään ni taas alkaa mutku sammutan ne hiton valot ja kiihdytän sillai ni hienosti kiihtyy ja sit taas valot päälle ni homma pelittää, mut aina uudelleen kiihdyttäessä risteyksestä ni pröpöttää jos ei valoja sammuta.

sit huomasin et ku tyhjäkäyntiä mönkkäri käy ja on parkit päällä ( led polttimot) ni oikea parkki välkkyy sillai tosi tiuhaan!?!?!

sit semmonen et ostin uuden akun ku starttas huonosti ni vähä aikaa ku olen eri päivinä ajellu ni tuntuu et akku vaan "kuivuu" et ihan ku ei latais sitä mut ku mittaan latausjännitettä ni o iha hyvä 13-14v, mut silti aikaajoin joudun akun laturilla lataan, tuntuu ettei täsä ole enää mitään järkee :)

(en tiä jaksaako mulle enää ketään vastailla ku oon niin huonosti päivitelly/tutkinu tätä mun ongelmaa)
Vastaa Viestiin