Trapper 700

Keskustelua Trapper mönkijöistä.
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

gamo500 kirjoitti:Mikä helvatun pleksi ja antura,opettele termit.Paljos se sun peto meni sen vartin?
No jos se sua häiritsee niin puhutaan sitten tuulettimesta, jos et kerran tiedä mikä sähköpleksi on. Kulkuhan riippuu siitä kaasun asennosta :lol:
Ei ole laite tehty kiihdytys laitteeksi, eli ei mitään väliä miten vartin menee ja puhutaanko nyt vartti mailista :?: vai vartti minuutista :lol: Riittää kun molemman ajan toimii moitteetomasti.
Ja lisäksi antura/kytkin kytkee kyllä puhaltimen päälle, ainakin mun mönkijässä, oli sen hieno nimi nyt mikä tahansa teillä päin.

Vaihdetaan pleksi flektiksi ja antura anturiksi niin kaikki ymmärtää. t: vaughan
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Avatar
msk383
6WD
Viestit: 344
Liittynyt: 07 Tammi 2007 13:20
Mönkijä:: BlackCat H2 / Scrambler 1k

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja msk383 »

En mäkään ole mistään sähköplekseistä tai anturoista kuullut näissä tai muissakaan peleissä. Tietääkseni anturoita löytyy elukoiden jaloista muttei ne taida sähköllä toimia sielläkään. Mitä varttimailiin tulee niin tottakai sitä pitää jokaisen olla valmis sanomaan mitä se peli kulki todellisuudessa jos noin julistaa, ettei mene/jää esson baari-jutuiksi..
Atv Team Pumpulipersepojat
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

1/4 mailia trapperillako :lol: Taitaa olla 402,3 metriä sille liikaa ...... :D
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Avatar
msk383
6WD
Viestit: 344
Liittynyt: 07 Tammi 2007 13:20
Mönkijä:: BlackCat H2 / Scrambler 1k

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja msk383 »

Jaajaa.. eli tais olla sunkin auto kotoisin esson baarista.
Atv Team Pumpulipersepojat
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

msk383 kirjoitti:Jaajaa.. eli tais olla sunkin auto kotoisin esson baarista.
Auto ei ollut esson baarista ja tuntee nimen Dodge Monago ja litroja 7,6 ja lisää jos tietoa haluat osista ja viritys ohjeita, niin laita vaikka yv.
Kyselepä iisalmelaisilta, mitä mieltä olivat kyseisestä autosta, ja ohittiko joku muu kuin moottori pyörä kyseisen laitteen. Ja siinäkään ei heikot 750 cc pärjänneet.
Norsu kawa on taas juttu erikseen, sille ei taas auto pärjännyt :lol:
Vastaavasti camaro SS vm 1969 ja 396 hp pellin alla, ja autossa paino huomattavasti vähemmän, ja kokoa ei jakoja mun laitteelle ja samoin 1969 Ford Mustang Mach 1
Olevinaan piti olla kova laite, mut puheet on puheita, kun siirrytään sit viivalle. Auto on kylläkin hävitetty jo ajat sitten.
Mut jatketaan jutustelua mönkijöistä ja auto asiat eri palstalla tai yv. Kiitos :D
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
zeimou
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 24 Maalis 2010 14:58

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja zeimou »

Moron nääs,

On tullut kahlattua erinäisiä keskusteluja läpi... Tätä on kysytty aikaisemminkin mutta mielestäni silloin tällöin ajankohtainen asia ottaa uudelleenkin esiin kun vehkeille lisää ikää karttuu. Nyt kun Trapper 700:lla on osa porukkaa ajellut jo pidemmän aikaa niin onko mielestänne esiintynyt vielä niitä kuuluisia väsymisen merkkejä, vai vieläkö peli kukkuu kuin käkikello (tämä viittaa nyt johonkin keskusteluun "kiinalainen" vs. "merkki mönkkäri" kun joku sanoi että muutaman vuoden päästä ne erot esiin vasta tulee)... Toinen kysymys että jos on ostamassa käytettyä mönkijää niin mihin kannattaisi kiinnittää huomiota, mitä maallikko osaa laitteesta katsoa? Ja kuten ketjusta voi päätellä ensisijaisesti Trapper 700 on kiikarissa tällä hetkellä mutta miksi ei ihan yleisempiäkin vihjeitä käytettyä ostettaessa...

Ainakin pitää selvittää että onko laitteen pienet/isot tyyppiviat hoidettu kuntoon, ja jokainenhan osaa jotain päätellä missä kunnossa laite ihan päällisin puolin on, muuta?
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Omassa vasta mittarissa 1500 kilsaa ja hyvin on toiminut. Nelivetohan aina kannattaa tutkia, että se pelaa ja lukko kytkeytyy päälle. Sehän on tärkeä tutkia kaikissa nelivedoissa.
Tekniikka on yamahan 660 koneestä oli sit kopio tai ei, niin osat käy yamahasta koneeseen suoraan. Tyytyväinen olen ollut laitteen toimintaa ja toivotaan että jatkossakin pelaa samalla lailla. Pollen palstaa yksi päivä selailin ja siellä oli joku pollea ostattelemassa, suositteli sille moni että osta yamaha tai can am ennen pollea. Paljon viko merkki laitteisakin ja osien saanti tuntuu olevan todella huonoa. Trailpark tuo trapperia suomeen ja osia löytyy hyvin hyllystä, kiitos siitä maahantuojalle =D>

Eli laite ei seiso sen tähden ettei osia olisi saatavan ainakaan hyvin montaa päivää. Tärkeä pointi jos jotakin hajoaa. Kiinalaisista kannattaa sähköliittimet tarkistaaa että ne ei ole irti ja pikkusen muttereitakin voi kiristellä. Muutenhan laite on hintaa nähden hyvä :D

Käytetyssä kannattaa ainakin testata että variaattori toimii kunnolla, vaihteet ja neliveto.

Niin ja osta 700 satanen kerralla kuten olet aikeissakin jos trapperin päädyt. Kuutio tuumiahan ei mikään voita.
Selvitä onko bensan saantia lisätty ja pakoputki tukostaa vakiona ja onko sähköflektin maadoitus korjattu eli lisä maadoitus lisätty, oma maadoitus ei tahtonut vakiona riittää ja aiheutti pätkimistä koneessa kun flekti lähti käyntiin.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
saunamökki
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Joulu 2010 19:34

Trapper 700

Viesti Kirjoittaja saunamökki »

Mikä on Trapper 700 cc moottorin teho hv ja tarkka kuutiotilavuus, onko 2 pyttyinen ja kaasari vai ruisku? Mistä edullisin hinta tälle mökijälle? Linkki teknisiin tietoihin olis hyvä, Kiitos ja Uutta Vuotta kaikille!
Viimeksi muokannut Viliko, 29 Joulu 2010 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty...
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Trapperi on 686 cc ja viisventiilinen ja yksi pyttyinen ja tehoa ilmoitettu vakiolle sen 33.5 hp
Kaasutin versio ainakin oma laite vm 08 tulenekko ruisku lähiaikoina, mutta taitaa kone kokokin isota samalla ja pytyt lisiä.
Mut kaikkihan on huhua :roll: ja maahantuoja tietää asiasta parhaiten eli trailparkki. Hinnat alla olevilla netti sivuilla nähtävissä.

http://www.trailpark.fi/ ja http://www.ustuonti.fi/index.html jotakin juttua ja lehti artikkelejakin näkyi sivulla olevan.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
karhuracing
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 12 Joulu 2010 16:19
Mönkijä:: Trapper 700
Paikkakunta: Rautalampi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja karhuracing »

Ajattelin tässä viestiketjussa kysästä sellaista asiaa 700 xl:stä että paljonko muilla kiertää laitteet nopeella vaihteella ajettaessa? Kun oma ei näyttäis mittarin mukaan ku 5800rpm vaikka takapönttö on avarrettu.
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

karhuracing kirjoitti:Ajattelin tässä viestiketjussa kysästä sellaista asiaa 700 xl:stä että paljonko muilla kiertää laitteet nopeella vaihteella ajettaessa? Kun oma ei näyttäis mittarin mukaan ku 5800rpm vaikka takapönttö on avarrettu.
Mitäs se mittarin mukaan kulkee, heitto taitaa gps mittaan omassa olla reilun satasen vauhdissa 10 kilsaa liikaa.
Kierroksia en muista ulko muistista mutta testaan huomenna jos muistan. Samalla voisi talven karstat poltella
pois jotka lumi hommissa kertyneet :lol:
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
karhuracing
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 12 Joulu 2010 16:19
Mönkijä:: Trapper 700
Paikkakunta: Rautalampi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja karhuracing »

Eilen meni hiekkatiella 98km/h oman mittarin mukaan. Sitten viela yks asia poistaako muilla reverse nappi rajottimen pakittaessa?
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Jos tarkoitat vasemmassa kahvassa olevan nappia, taitaa osittain poistaa eli antaa enemmän
kierroksia ostaa, mulla taisi lukea siinä ovedrive tai vastaava. Viri cdi boksi nostaa kierros rajaa ja
en muista olisko ikinä pakilla antanut niin paljon hanaa että rajoitin paukkaisi viri boksilla.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
karhuracing
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 12 Joulu 2010 16:19
Mönkijä:: Trapper 700
Paikkakunta: Rautalampi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja karhuracing »

Mulla vaan tullu muutaman kerran tässä viime viikkojen aikana sellainen ongelma et ku jää kiinni tuonne nuoskaan lumeen mut renkaat on kuitenki vielä maassa. Siitäkun yrittää lähtee pakittamaan niin kierokset nousee rajotinta vasten (n.4000rpm) mut variaattori ei vedä tarpeeksi vielä kiinni et renkaat lähtis pyörimäään... Olen yrittänyt painaa tätä reverse tai overdrive nappia mut rajoitin ei muutu minusta mihinkään. Kokeilin myös niin et pakitin tiellä rajoitinta vasten ja painoin nappia niin ei tapahtunu mitään, mut jos ajo lukkopäällä eteen päin rajoitinta vasten ja paino nappia niin rajoitin poistui.
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper 700

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

karhuracing kirjoitti:Mulla vaan tullu muutaman kerran tässä viime viikkojen aikana sellainen ongelma et ku jää kiinni tuonne nuoskaan lumeen mut renkaat on kuitenki vielä maassa. Siitäkun yrittää lähtee pakittamaan niin kierokset nousee rajotinta vasten (n.4000rpm) mut variaattori ei vedä tarpeeksi vielä kiinni et renkaat lähtis pyörimäään... Olen yrittänyt painaa tätä reverse tai overdrive nappia mut rajoitin ei muutu minusta mihinkään. Kokeilin myös niin et pakitin tiellä rajoitinta vasten ja painoin nappia niin ei tapahtunu mitään, mut jos ajo lukkopäällä eteen päin rajoitinta vasten ja paino nappia niin rajoitin poistui.
Mitä tarkoitat että kierrokset nousee 4000 rpm ja variaattori ei vedä. Siinä vaiheessa pitää renkaiden pyöri
tyhjää joka nurkalla jos lukko päällä. Pakilla varmaan rajoitin vara pienempi, ettei hajota paikko pakilla, esim
vetareita, vaihteistoa ym.
Kyllä jos variaattori ei ota kiinni, niin vika jossakin siellä, Ihmetyttää jos eteen päin vetelee hyvin, variaattorihan
ei kuitenkaan pyörimissuuntaa muuta vaan sehän vaihtuu vaihteistolla :roll:
Viisat kertokoon enemmän, en hirveäsi ole noiten variaattoreiden kanssa ollut tekemisissä.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Vastaa Viestiin