Savossahan sitä asutaan, taka pönttö kannattaa avartaa tai ostaa viritys pönttö. Kovaa materiaalia sisältä se alkuperäinen, oli iso työ sen avartamisessa. 160 suutinta käytetty pääsuuttimena ja sillä hyvin on toiminut. Koneeseen käy suurin osa yamahan tuotteista, kuten nokat, vaimentimet, boksit, variaattorin osat ja paljon varmaan muutakin. Tarkka tai epä tarkka kopio / yamahan grizzlyn 660 koneesta. Oli sit lisensillä tai ilman tehty, ja eihän sitä lisensillä ajeta

Trapperissa ainakin isompi sylinterin poraus. Tästä linkintä hyviä räjäytyskuvia nähtävillä grizzlyn moottorista.
http://216.37.204.206/xtremepowersports ... e=12&A=417
Viriboksi käy kun ostaa grizzlyn 660 koneeseen ja ei ruisku malliin. Mulla Amr boksi paikallaan.
http://www.amrracing.com/index.php?l=product_list&c=50
Amr boksi on todettu hyväksi, testattu 2 eri trapperissa ja taitaa olla jopa parempi kun kalliimmat boksit, eikä hintakaan ole paha.
Muita bokseja alla olevista linkeistä.
http://www.hightechhp.com/inc/sdetail/129
http://www.hauckpowersportsinc.com/page ... i-box.aspx
Nokan jos haluut vaihtaa, niin täältä löytyy niitäkin
http://www.hotcamsinc.com/index.cfm?fus ... enter.y=10
Trapperiin vaihdan nokan kun kevät koittaa jos ei toi veneily vie koko kesää, tuli pieni venekin ostettua kesäksi

. Lumi hommissa pärjää talvella vakio nokallakin.
Trapperia atv ja utv / powermax merkillä
http://www.powermax-motorsport.com/atv/ ... x-700.html