Trapper efi mallit

Keskustelua Trapper mönkijöistä.
msjn
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
Mönkijä:: Trapper 700efi
Paikkakunta: Nousiainen

Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja msjn »

Mönkijä lehden 2011 mallisto osiossa näkyy olevan Trapper 500,700,800 efi mallit. Onko ketään foorumilaisista nähnyt tai kokenut tuollaista luonnossa? Nuo 700 ja 800 mallit kiinnostais kovasti kun tuntuis olevan aika siirtyä takavedosta nelikkoon...
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Heze.R
6WD
Viestit: 565
Liittynyt: 18 Huhti 2006 23:00
Mönkijä:: Dinli 904
Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja Heze.R »

msjn kirjoitti:Mönkijä lehden 2011 mallisto osiossa näkyy olevan Trapper 500,700,800 efi mallit. Onko ketään foorumilaisista nähnyt tai kokenut tuollaista luonnossa? Nuo 700 ja 800 mallit kiinnostais kovasti kun tuntuis olevan aika siirtyä takavedosta nelikkoon...
Onkokeiltu ja todettu toimivaksi voiman pesäksi. Ainakin tuossa 800 UTV trapperissa. Ainoa suuri miinus kyseisessä laitteessa on helvatin jäykkä alusta varsinkin taka-akselilla. Ei se tosin edessäkään mikään hyvä ole mutta toimii kuitenkin joten kuten. Taka akselistossa kun ei tapahdu mitään.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
msjn
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
Mönkijä:: Trapper 700efi
Paikkakunta: Nousiainen

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja msjn »

Onko noita efi moottoreita jo koeajettavissa myös mönkkäreissa vaiko vain utv malleissa?
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Kysäseppä tuota trailparkista, on trapperin maahantuoja ja osaa vastata varmaan sulle parhaiten asiassa.
Tai olisko niitten nettisivulla asiasta mitään tietoa. Mielestäni 800 efi pitäisi tulla mönkijään lähi aikoina, mutta maahantuoja voi vaihvistaa sen parhaiten.
Sama rotaxin 800 cc kone jossakin merkki mönkijässäkin :D
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Heze.R
6WD
Viestit: 565
Liittynyt: 18 Huhti 2006 23:00
Mönkijä:: Dinli 904
Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja Heze.R »

http://www.hsun-motor.com/products.php?id=66
http://www.hsun-motor.com/products.php?id=66&type=2

Tuommosta löytyy jo mailmalta. Saa nähdä millon alkavat sitä suomeen uittaa.
Pannu sama mitä on tuossa 800 UTV malissa.
Paino ei taida tosin tuossa ehkä pitää paikkaansa kun on yhtä paljonkuin on UTVn paino. :shock:
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Teho alkaa olla lähellä oikeaa, 41kw(54.94hp)/6500rpm ja pikkusen kun vielä piristään niin voisi olla hyvä peli.
Eihän tässä nykyisessä ole kuin 33 hp vakiona.
Tuohan voisi olla kokeilemisen arvoinen laite. Pelkohan siinä on että, kun kokeilee lähtee, niin joutuu ostamaan 800 cc laitteen jos pers tuntumalla laite
vaikuttaa hyvältä. Odotellaan mielenkiinnolla ja olishan toi ruisku peli. Toisaalta entinen kaasari laite yksin kertainen korjattava.
Monessa Atv ruisku laitteessa näkyy paljon olevan vikoja ja pyörimis ongelmia, liikaa tekniikka ja joku antura antaa väärää tietoa niin laite ei pelaa kunnolla.
Odotellaan ja katotaan miten testissä pärjää, kun laite rantautuu suomeen.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
digu82
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 09 Loka 2009 21:50
Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4
Paikkakunta: Kanta-häme

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja digu82 »

Kävin http://www.konemaailma.fi/ ja siellä myyjä sanoi että uusi 800cc Trapper tulisi toukokuussa Suomeen, kovin on vaan samannäkönen kuin edellinenkin malli mikäli nuo kuvat pitävät paikkana http://www.hsun-motor.com/products.php?id=66 , olisin odottanut hieman uudempaa muotoilu, mutta ei kait sen niin väliä miltä näyttää vaan se että kulkee :D
Tgb 425 Blade 4x4
msjn
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
Mönkijä:: Trapper 700efi
Paikkakunta: Nousiainen

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja msjn »

Nyt olis tallissa uusi Trapper 700 efi. Koeajettu auraus hommissa. Huomenna on testattava ilman auraa.
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
mikkis
6WD
Viestit: 511
Liittynyt: 23 Touko 2006 20:17
Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl
Paikkakunta: Turku

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Noh perskele hyvän merkin valitsit
msjn kirjoitti:Nyt olis tallissa uusi Trapper 700 efi. Koeajettu auraus hommissa. Huomenna on testattava ilman auraa.
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry

EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
msjn
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
Mönkijä:: Trapper 700efi
Paikkakunta: Nousiainen

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja msjn »

Toivotaan että pelaa. Hinta on ainakin mielestäni kohtuullinen. Malli näyttää ihan samalta kuin vanhakin lukuunottamatta tuota ruiskua. Saas nähdä sen toimivuus. Delphin tuotos kuulemma.
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Rappelisti
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Huhti 2011 18:41
Mönkijä:: Trapper 500 XL
Paikkakunta: Masku

Trapper ruiskukoneella

Viesti Kirjoittaja Rappelisti »

Tuli ostettua alkuvuodesta Trapperin 500 XL mallli, joka on ruiskulla varustettu. Sen mitä oon lukenu täältä, niin aika huolettomasti on porukalla Trapperit pelanneet, kun itellä on ollu vähän sellanen olo, et osuiko kohalle joku maanantai malli :doubt: Oiskohan täällä kellään muulla kyseistä peliä, jotta vois kertoa mielipiteensä; miten on toiminut, onko ollut jotain ongelmia... Itellä oli kovilla pakkasilla vähän käynnistysvaikeuksia, korjaustoimenpiteenä uusi tulppa, mutten oo oikeen varma auttoiko, kun pakkasetkin laantui :? Lisäksi vaihteet on tuntunut vähän takkuilevilta. Nivelien kumit vaikuttaa tosi huonoilta, kun lähes kaikki halkeilleet; johtuukohan sitten kovista pakkasista; myyjäkin vähän ihmetteli asiaa. Tällä hetkellä huollossa, kun etujarru tahtoi jumitella ja perässä oli joku öljyvuoto; kardaanin juuresta taisi päästellä. Aika nuhaiselta tuntuu 500 kuutioiseksi, huiput asfaltilla 78 kmh. Ehkä olis pitäny sittenkin se 700 cc :P Onko muuten 500 ja 700 kuutioisella muuta eroa, kuin sylinterin koko? Mitenköhän tommosen ruiskupelin viritys? Aika hölmöltä tuntuu, kun tässä mallissa on vaihteiston parkkiasento korvattu takajarrukahvan pohjassa pitävällä klipsillä.
Viimeksi muokannut jukka81, 06 Huhti 2011 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: yhdistelty jo olemassa olevaan topicciin
mikkis
6WD
Viestit: 511
Liittynyt: 23 Touko 2006 20:17
Mönkijä:: EXTrapper 700xl tl
Paikkakunta: Turku

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja mikkis »

mulla ainakin noi nivelien kumit on kestänyt hyvin vaikka ei efi ookkaan ,taitaa nois kiinankumeissa noita laatueroja olla,mut toi bensatankin huohotusletku on ainakin menny kovaksi joten taitaa mennä vaihtoon ku ei enää pysy paikoillaan :D
AJA MÖNKIJÄLLÄ NIIN EI TARVITSE KATUA!
Uudenmaan Mönkijät Ry

EX Kymco MXU 250 -06 (MYYTY),EX Trapper XL700 M TL (myyty)
http://www.youtube.com/mikovaful
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper ruiskukoneella

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Rappelisti kirjoitti:Tuli ostettua alkuvuodesta Trapperin 500 XL mallli, joka on ruiskulla varustettu. Mitenköhän tommosen ruiskupelin viritys? Aika hölmöltä tuntuu, kun tässä mallissa on vaihteiston parkkiasento korvattu takajarrukahvan pohjassa pitävällä klipsillä.
Surkea systeemi, toi takajarru ei varmaan kuormattua perä kärryä pidä paikallaan, toi parkki jarru kyllä hyvä
en tosin tiedä lukitseeko vaihde rattaan, kuten automaatti autossa.
Viritys keinona varmaan bensan paineen nostamin, nokka akselin vaihtaminen, pako putken
peräpöntön avartaminen ja paremman CDi boksin ostaminen viritys versioon. Sehän säätää bensan saantia ja sytkän säätöjä.
Bensan painetta nostamalla kuten autossa ( samassa ajassa isommalla paineella tulee enemmän bensaa kuin pienellä paineella ).
Helpommalla pääset kun ostat vastaavan yamahan viritys boksin netin kautta, peräpöntön katti veks ja virkeempi nokka koneeseen.
Samat kaavat pätee kun auton virityksessäkin, mutta pienemmässä mitta kaavassa :D kuutioita vähemmän.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Avatar
Sutinen
Tracks
Viestit: 1747
Liittynyt: 05 Marras 2006 11:13
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013
Paikkakunta: iisalmi

Re: Trapper efi mallit

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

mikkis kirjoitti:mulla ainakin noi nivelien kumit on kestänyt hyvin vaikka ei efi ookkaan ,taitaa nois kiinankumeissa noita laatueroja olla,mut toi bensatankin huohotusletku on ainakin menny kovaksi joten taitaa mennä vaihtoon ku ei enää pysy paikoillaan :D
Vetarin kumissa ei ole ollut ongelmia, kerran ajattelin että reikähän siellä on kun rasvaa
oli ulkopuolella. Olivat vaan kiinassa panneet rasvaa reilusti ja tursusi vetarin ja kumi reunan välistä liika pois 8)
Saattaa olla niitten huonot rasvat jotka hajottavat kumin, muttei ole viitsinyt rasvoja niveleen vaihtaa.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
msjn
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
Mönkijä:: Trapper 700efi
Paikkakunta: Nousiainen

Re: Trapper ruiskukoneella

Viesti Kirjoittaja msjn »

Rappelisti kirjoitti:Tuli ostettua alkuvuodesta Trapperin 500 XL mallli, joka on ruiskulla varustettu. Sen mitä oon lukenu täältä, niin aika huolettomasti on porukalla Trapperit pelanneet, kun itellä on ollu vähän sellanen olo, et osuiko kohalle joku maanantai malli :doubt: Oiskohan täällä kellään muulla kyseistä peliä, jotta vois kertoa mielipiteensä; miten on toiminut, onko ollut jotain ongelmia... Itellä oli kovilla pakkasilla vähän käynnistysvaikeuksia, korjaustoimenpiteenä uusi tulppa, mutten oo oikeen varma auttoiko, kun pakkasetkin laantui :? Lisäksi vaihteet on tuntunut vähän takkuilevilta. Nivelien kumit vaikuttaa tosi huonoilta, kun lähes kaikki halkeilleet; johtuukohan sitten kovista pakkasista; myyjäkin vähän ihmetteli asiaa. Tällä hetkellä huollossa, kun etujarru tahtoi jumitella ja perässä oli joku öljyvuoto; kardaanin juuresta taisi päästellä. Aika nuhaiselta tuntuu 500 kuutioiseksi, huiput asfaltilla 78 kmh. Ehkä olis pitäny sittenkin se 700 cc :P Onko muuten 500 ja 700 kuutioisella muuta eroa, kuin sylinterin koko? Mitenköhän tommosen ruiskupelin viritys? Aika hölmöltä tuntuu, kun tässä mallissa on vaihteiston parkkiasento korvattu takajarrukahvan pohjassa pitävällä klipsillä.
Mulla tuo 700efi pelannut moitteetta. Kovilla pakkasilla annoin hiukan lämpöpuhaltimella lämpöä ennen käynnystystä ja hyvin lähti. Nuhainen on tuokin kun vielä kuristettu,vääntää kyllä ihan mukavasti alakierroksillakin. Ymmärtääkseni ihan samat laitteet sylinteriä lukuun ottamatta. Mulla myös vaihteensiirto hiukan kankea mutta tuntuu notkistuvan käytössä. Auraus hommissa kyllä vaihteet notkistui kun ees taas saa ajella. Se parkkijarru on hiukan heppoinen mutta muuten olen tyytyväinen peliin.
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Vastaa Viestiin