Moro
Olis tämmönen ongelma jarruttaessa.
Kun painaa jalkajarrua tai vasemmankahvan parkkijarrua ajaessa niin jostain etuperän, moottorin tienoilta kuuluu aikamoinen ääni.
Oikeenkahvan jarrua painaessa ei kuulu mitään.
Kaikki jarrupalat niin edessä kun kardaanissa ok.
Pitäs mennä katsastaa, mitähän mahtaa insinöörit tykätä.
Trapper 500 2011 jarruttaessa ääniä
Re: Trapper 500 2011 jarruttaessa ääniä
Jos jarruvoimat ovat kunnossa, ei insinöörillä ole sanomista katsastustulokseen. Toki voi asiakaspalveluna äänestä jotain mainita.
Käyttöauton jarruista ei katsastusmielessä ollut sanomista. Katsuri sanoi pintaa takapaloissa olevan vähän. Hyvää palvelua.
Käyttöauton jarruista ei katsastusmielessä ollut sanomista. Katsuri sanoi pintaa takapaloissa olevan vähän. Hyvää palvelua.

Noviisi
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
Jarrut toimii tosi hyvin muuten. Tää on mun eka mönkijä ja ollu mulla vähän aikaa käytössä. Aattelin onko tää esim. Jokin ominaisuus tässä vehkeessä.
Vasen kahva, jalkajarru, oikea kahva.. onko tossa oikealla kahvalla etujarrut ja vasemmalla/jalalla takajarrut?
Oikea kahva etujarrut. Jalkajarru on etu ja takajarru. Vasen kahva takajarru,sekä seisontajarru.
-
- 6WD
- Mönkijä:: Trapper 500xl efi
Onko ääni vinkuminen vai joku muu? Vinkuminen loppuu helposti ku ajaa pätkän matkaa etujarrua sievästi painaen. Tahallaan laahauttaa jarruja. Utelias kun olen niin mikäs tyyppi on kyseessä kun leimaa olet hakemassa? Siis traktori, tieliikenne yms?
Tieliikenne malli 500XL EFI . Tää on seissyt muutaman vuoden ennen mulle tuloo. Kaikki öljyt sun muut vaihdoin kun sen olin ostanu. Talvella lumihommia tuli lähinnä tehtyä,hyvin pelasi. Jarruja ei niissä hommissa paljo tarvinnu käyttää. Rupeen noita vähä viä säätää ja käyttää enempi niin josko äänet vähenee.
Ääni lähempänä Jyrinää kun vinkunaa. Ääni ei kuulu ku jarruttaa etujarrulla. Ainoastaan jalka tai vasemmanpuolen käsijarrulla.
Ääni lähempänä Jyrinää kun vinkunaa. Ääni ei kuulu ku jarruttaa etujarrulla. Ainoastaan jalka tai vasemmanpuolen käsijarrulla.
Sain jarrut laitettua kuntoon kesällä. Ääni tuli takaa kardaanissa olevasta jarrusatulasta. Oli pahasti jumissa. Irrotin koko paketin pistin osiin ja putsasin,uudet kengät ja vähä voitelua niin rupes toimii.
Kiitos kaikille neuvoista.
Kiitos kaikille neuvoista.