Elikkä näissähän on ollut vaivana peräkoukun löystyminen. Koukku on kahdella 10mm pultilla runkopalkissa kiinni. Palkin läpi menee kierteet ja alapuolella on nyloc mutteri. Ongelma tulee kiristäessä esiin seuraavasti. Elikkäs pultti on sen verran pehmyttä materiaalia joten kirittäessä mutteri pilaa pultista kierteet. Ja ongelma tulee varsinkin silloin kun pultti on löysällä rungon läpimenevissä kierteissä ja mutteria kiritään lujaa. Pultin kierre ei ole yleinen mitä käytetään kilopulteissa joten ei kannata turhaan ettiä uusia samalla kierteellä olevia pultteja.
Siten korjauksen toteutin seuraavasti. Porasin kierteet 10mm poralla alakautta pois. Tilalle hankin 10.9 lujuuden mustat pultit ja nyloc-mutterit niihin. Nuilla kun kirii kunnolla niin loppuu koukun löystyminen.