Pilteman muhveja voisin verrata patakintaisiin.


Viikko sitten hain lämitettävät sormikkat honkkarista! Ekat testi n.1 aste pakkasta ja hyvin lämpes... tiedä sitten kun on oikein kylmä voi tehot loppuaanttisku kirjoitti:Hong Kongin tarjouslehdessä näkyi olevan pattereilla lämmitettävät hanskat ja rukkaset alle 20 euroa. Ajattelin itse ainakin kokeilla onko niistä mihinkään
Pitääkö 1asteen "pakkasella" pitää hanskoja?!? (no pitää tietenkin - leikki poiskylätalkkari kirjoitti: Ekat testi n.1 aste pakkasta ja hyvin lämpes...
Kokeilin kanssa noita Bilteman muhveja Polleen, mutta siinä oli jo saman firman paremmat käsisuojat (tuotenro 82575), niin ei ollut mitään pelkoa saada niitä edes paikalleen .. Kenellä tietoa, mistä kannattaisi katsella väljempiä ?Barossa kirjoitti:Bilteman muhvit ja vuorelliset ajohanskat niin varmasti tarkenee ilman lämppäreitäkin.![]()
Kylmänakkisella on kyllä lokoisat oltavat noiden bilteman muhvien kanssa, vielä jos on ne kahvaläppärit vehkeessä. Ei jäädy peukalokaan ja ainakaan pikku pakkasella ei tarvi hanskojakaan välttämäti...
Tosin muhvit oli hieman liian kireet Kymcon MXU viissatasen kahvoihin. Jätti kaasua päälle ja välillä huomas että ajelee hätävilkut päällä. ...Jäi sitten käyttämäti kokonaan.
...Tarviikin kokeilla ton nykyisen mopottimen kanssa...
Vaiheessa 2 hankittu Kolpinin huomattavasti väljemmät muhvit, jotka näyttää jotenkin menevän paikoilleen, paitsi tieliikennemallissa peilit (tai pikemminkin niiden varret) on jonkin verran tiellä .. tasajalkaratkaisu olisi ottaa kunnon pakkasten tullen oikealta peili irti, niin on ainakin kaasupeukalo suojassa.ARant kirjoitti:Kokeilin kanssa noita Bilteman muhveja Polleen, mutta siinä oli jo saman firman paremmat käsisuojat (tuotenro 82575), niin ei ollut mitään pelkoa saada niitä edes paikalleen .. Kenellä tietoa, mistä kannattaisi katsella väljempiä ?Barossa kirjoitti:Bilteman muhvit ja vuorelliset ajohanskat niin varmasti tarkenee ilman lämppäreitäkin.![]()
Kylmänakkisella on kyllä lokoisat oltavat noiden bilteman muhvien kanssa, vielä jos on ne kahvaläppärit vehkeessä. Ei jäädy peukalokaan ja ainakaan pikku pakkasella ei tarvi hanskojakaan välttämäti...
Tosin muhvit oli hieman liian kireet Kymcon MXU viissatasen kahvoihin. Jätti kaasua päälle ja välillä huomas että ajelee hätävilkut päällä. ...Jäi sitten käyttämäti kokonaan.
...Tarviikin kokeilla ton nykyisen mopottimen kanssa...
No niin - tänään käytiin Espoon BikeWorldissa katsomassa peilejä - jotenkin sopivan mittainen löytyikin, mutta ei mitään tietoa siitä, miten sen saisi järkevään asentoon kun kiinnittää sen siihen ohjaustangon melkein-pystyyn osaan - myyjä ehdotti kahvan alapuolelle virittämistä, mutta silloinhan on muhvi silmän ja peilin välissäARant kirjoitti:Vaiheessa 2 hankittu Kolpinin huomattavasti väljemmät muhvit, jotka näyttää jotenkin menevän paikoilleen, paitsi tieliikennemallissa peilit (tai pikemminkin niiden varret) on jonkin verran tiellä .. tasajalkaratkaisu olisi ottaa kunnon pakkasten tullen oikealta peili irti, niin on ainakin kaasupeukalo suojassa.
Parempi ratkaisu olisi tietysti pitempivartiset peilit, joiden kiinnitys vähän keskemmälle, mutta kun alkaa tankoputki kääntyä hankalaan kulmaan liian aikaisin - kukaan ehtinyt jo virittää mitään kopioimisen arvoista ? (Yepp, tiedän, että BikeWorld, Duell, Motonet, Biltema, jnpp. myy peilejä vaihtelevan mittaisilla varsilla - joiden pituutta ei kuitenkaan läheskään aina kerrota ainakaan www-sivulla - mutta ennen suuretsinnän alkua ajattelin tarkistaa, olisiko joku jo asian selvittänyt ..).
Taas tuli kierreltyä Länsiväylän varren puoteja - BikeWorldista ei löytynyt mitään sinnepäinkään, mutta Biltemasta tarttui 100mm peili 215mm varrella, ja sekalaisia sovittimia jnpp.ARant kirjoitti:Vaiheessa 2 hankittu Kolpinin huomattavasti väljemmät muhvit, jotka näyttää jotenkin menevän paikoilleen, paitsi tieliikennemallissa peilit (tai pikemminkin niiden varret) on jonkin verran tiellä .. tasajalkaratkaisu olisi ottaa kunnon pakkasten tullen oikealta peili irti, niin on ainakin kaasupeukalo suojassa.