Juu -08 mallisena ajattelin ostaa.
Taidanpa pistää tilaukseen mitä sitä enään miettimään..
kyllä sen mun ajoissa menee hienosti ja kun sitä on vielä kehuttu hyväksi niiiin klik ja ostoskoriin
No niin nyt se talvi tulloo pikkuhiljaa ja pitäs saada talvikäyttöön lämmin ajopuku. Onko teillä konkareilla ehdotuksia? Hintaa saa olla vaikka 300e ja oisi mukavampi kokovartalo puku.
IXS kelkkahousut ja takki, missä on irrotettava vuori. noilla oon ainakin tarjennu meren jäälläkin -15 asteen pakkasessa. mutta sopivia hanskoja en ole vielä löytäny, kelkkahanskat ei käy ku pitää tuota kytkintä käyttää vähän väiliä. on jollakin ehdotuksia mitkä hanskat on hyvät talvella?
mönkkäripukki kirjoitti:onko kellään kokemusta motonetin atv puvusta, pitää kö se pakkasta ja tuulta ja onko se kesällä kuuma.
Kokemusta on, kesällä menee hyvin ilman sisuskaluja ajella tuuletusvetskarit auki ja näin talven tullen sisuskalut kiinni asuun niin taas mennään ja tarkenee varmaan ku lisäät fleeceä vaikka alle lisää...
MP-asun ATV ajopuku tuli hankittua tänään, kun satasen prätkätakki ei todellakaan ollut hyvä mönkimiseen. "Halvat" prätkätakit eivät hengitä yhtään, taikka ainakaan tuo mun takki. Ehkä se sateella menisi, sadetakkina. MP-asun puku piti ostaa, kun oli aika houkutteleva tarjous. Mun jäljiltä kauppaan jäi vain M-kokoa ja pienempiä. Allright:illa myyvät halvalla, koska mönkkärikausi on kuulema ohi! Mulla se on vasta alussa.
Ok. Atv pukua saa 79€ ja edgeä 199€ mutta taitaa silti kallistua tuohon mustaan, metsällä saa maastovermeissä tarpeeksi kulkea... Kieltämättä aika kova hinta ero värille.
Allrighttiin Vantaalle tullut myös miesten kokoja vihreetä pukua jos joku haluaa.
Suomenojan All Rightistä hain parit housut pilikkahinnalla, oli tarjouksessa. Muutenkin vaikuttaa siltä että haen jatkossakin kamat siitä puodista, vaikutti siltä että siellä pääsee neuvottelemaan hinnoista kun Vantaalla näpytellään koneelle se mitä lapussa lukee.