Mitä muuta tarvittavaa noissa siis on ku nopeusnäyttö ja kello?
Epäilen vahvasti että kunnon crossilaseihin verrattuna noi on aika kehnot.No eipä niissä tietenkään ole gepsiä...
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Sellaista millä teet mönkijällä ajossa jotain? En mä nyt halua lyttää noita robocoppeja mut en usko että on mönkijä ajossa ne ihan parhaat.
Entäs jos linssit hajoaa? saako 10-50eur uudet?500eurolla sais mönkijään hienon koson mittarin ja vaikka scotin kalleimmat lasit
No lasketteluun tarkoitetut lasit näytti nuo tekno höpötykset olevan joten sopivuus kypärään voi olla huono? toki laitteena ihan hauska turhake jonka voisi hommata jos olisi reilusti halvempi.Vaikka mieluummin laitan ton gepsi sovelluksen päälle puhelimeen ja kattelen ajelun jälkeen huiput + ajetun matkanpituuden.
goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
jesi kirjoitti:En oo noihin sen enempää vielä jaksanut keskittyä, että minkä kypärän kanssa menee ja paljonko linssit maksaa.
Ja skotin siniset lasit on kyllä hankinnassa, jahka ku kerkiäs testailemaan, liikkeissä olevia ei-oo malleja
Scotin laseihin oli totuttautumista ku ite vaihdoin smitheistä scotteihin.Ihan törkeesti pienemmät sekä reunoiltaan korkeemmat ja tuntu aluksi ettei niistä nää ollenkaan sivuille.Noh nykyään pää pyörii ku pöllöllä.
Tuplalinssit on sitten MUST!Vaikka noissa on kaikenlaisia antifog juttuja nii tuplat toimii parhaiten.
jesi kirjoitti:"Kaikenlaisista antifogeista" tulikin mieleeni, "yllättävästi" paikallinen scott kauppias ei ollut kuullutkaan puhaltimella varustetuista laseista
Puhaltimella? mihis sellasta nyt tarvii jos on tuplalinssit?
Tiäsi, talvikäyttöön vähän ohkasen näkösillä foumeilla, tarkoitan siis lasien yli tuleva kaistale on lähest nimetön.
Jos ois pro, nii vois jokku kelkkalasit ostaa ja joutessaa panna tuon puhaltimen.
Lueskelin täs joutessani kelkkalehden foorumilta jonkun 60 sivua ajolaseista juttua...
Tämmösen Panin, ku meinas pikkurilleillä silmät jäätyä ja b-raudan krossilasit liia pimeet:
(tarvittaessa ton mustan lipareen saa ilman työkaluja irti)
Ja taas upeemagee teinixkuva:
(repäsin ruukusta kuvan jälkeen visiirin pois, niin istuu vähä paremmi)
Kipasin kakkulat KX-Centteristä (Yamaha-Center Tampere), oli niin ihastuttava punapää kakkuloita myymässä, että pakkohan ne oli ostaa...