Ajovarusteet

Keskustelua ajovarusteista:
Kypärät panssarit kengät yms..
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Ei puutu kun kuva enää :shock:
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Ajattelin että huomenaamusta,mutta jos nyt sitte kävis tuolla tallissa näpsimässä pari.Laittelen sitte hetken päästä tulemaan.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Kukku on tulossa niitä kuvia kuus kpl.On perskule tuo modeemi niin hidas,että täytyy poistua areenalta,josko se helpottaisi.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Laittaisiko kukku kuvia tänne kun saat niitä, pääsis muutkin pällistelemään.
Kylätason mönkijäkuski
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Voin laittaa kun saan kuvat. Vielä ei ole tulleet.
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Perskules lähetin niitä männäyönä kuusi kpl.Täytyy ruveta kattomaan,mihin häipyvät.Pistän ne uudestaan tulemaan on tuo hidas modeemi,menee jonkun aikaa.Liikkeessä kuulemma joka kokoa useampia.hintapyyntö 129e,mutta periaatteessa voivat myydä halvemmalla (99e).Posti/matkahuolto onnistuu.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Pirulauta, nyhän mä hokasin :idea:

Onkos tällä foorumilla ketään kellä olisi suhteita firmaan joka tekee brodeerauksia :?: :?:

Olisi meinaan aika rehvakkaan näköinen puku kun siinä olisi iso Sammy's ATV brodeeraus selässä ja pienempi teksti etupuolella, mä olisin heti valmis hiukan maksamaankin sellaisesta "tiimitakista". Jos tulisi porukkaan tulisi useampi mukaan niin kustannuksetkin olisi varmaankin kohtulliset.

Mitä olette mielipuolta tämmösestä väläyksestä? Löytyykö innokkaita harrastajia viemään Sammyn sivuja maailmankartalle rotsimainonnan kanssa :?:
Kylätason mönkijäkuski
rubicon
4WD
Viestit: 160
Liittynyt: 11 Kesä 2004 22:24
Paikkakunta: Pieksämäki, Mönkijä: Honda 500 Rubicon -04

Viesti Kirjoittaja rubicon »

Ihminen on laumaeläin. Meillä on selviytymisen ja psyykkisen hyvinvoinnin pohjalta tarve kuulua jonnekin.

Tiimitakki on loistava ajatus ja luovan ajattelun tulosta!
Kyllä ihminen on viisas mies?
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Liekkö kukku kuvat saapuneet?Itseltä ne on ainakin lähteneet sinun osoitteeseen.Oli vähän posti tukossa.Oli ilmeisesti jäänyt välille kuvat.Olen joskus ottanut selvää koirien luonnonmukaisesta ruokinnasta ja eksynyt vahingossa keskustelulinjalle,siellä naisimmeiset ovat kovasti äänessä.Olen yrittänyt tuloksetta moneen kertaan päästä sivuista eroon.Tulee muutamassa viikossa satoja juttuja postiin,pitäisi päivittäin poistaa.Mukaviahan naiset ovat,mutta kun niiden kanssa menee linjat tukkoon.Pistän kyllä homman uusiksi jos tarvetta.Sorgen tätä meikäläisen puusormipuuhastelua.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
amis
Tracks
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Elo 2004 22:14
Paikkakunta: Nakkila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Koheltaja kirjoitti:Pirulauta, nyhän mä hokasin :idea:

Onkos tällä foorumilla ketään kellä olisi suhteita firmaan joka tekee brodeerauksia :?: :?:

Olisi meinaan aika rehvakkaan näköinen puku kun siinä olisi iso Sammy's ATV brodeeraus selässä ja pienempi teksti etupuolella, mä olisin heti valmis hiukan maksamaankin sellaisesta "tiimitakista". Jos tulisi porukkaan tulisi useampi mukaan niin kustannuksetkin olisi varmaankin kohtulliset.

Mitä olette mielipuolta tämmösestä väläyksestä? Löytyykö innokkaita harrastajia viemään Sammyn sivuja maailmankartalle rotsimainonnan kanssa :?:
Kandeisko sitten painattaa tollanen logo kun tossa ylänurkassakin. Ois aika helkkarin tyylikäs 8)
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Logo pitäisi suunnitella osittain uudestaan sillä se ei ole riittävän "neutraali" siinä suhteessa että Hondamiehille on aivan turha tarjota rotsia missä on Pollen kuva... olishan se hienoo mutta eppäillä tuota soppii :roll:

Lisäksi sellainen juttu että mitä enemmän neula joutuu pistämään, sitä enemmän kustannuksia, ellei jollain foorumilaisella ole sopivaa vääntöä oikeaan suuntaan.
Kylätason mönkijäkuski
polaris 700
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Helmi 2005 20:38
Paikkakunta: ylöjärvi/kajaani

Viesti Kirjoittaja polaris 700 »

Joo toihan ois komee, kun on vielä oikee merkkikin siinä... ;)
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Pokelle että ei ole kuvat saapuneet vieläkään???
Onkohan sulla oikea osoite?

tila.painen@dnainternet.net

Tuo tiimitakki on kovasana! Mä haluan kans semmosen, kuka niitä myy? 8)
amis
Tracks
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Elo 2004 22:14
Paikkakunta: Nakkila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Koheltaja kirjoitti:Logo pitäisi suunnitella osittain uudestaan sillä se ei ole riittävän "neutraali" siinä suhteessa että Hondamiehille on aivan turha tarjota rotsia missä on Pollen kuva... olishan se hienoo mutta eppäillä tuota soppii :roll:

Lisäksi sellainen juttu että mitä enemmän neula joutuu pistämään, sitä enemmän kustannuksia, ellei jollain foorumilaisella ole sopivaa vääntöä oikeaan suuntaan.
Joo, lähinnä tarkotin, että foorumille "vakiintuis" joku logo... Ettei kaikkien takeissa oo erilainen brodeeraus... :roll: :wink:
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

kukkumyy kirjoitti:Tuo tiimitakki on kovasana! Mä haluan kans semmosen, kuka niitä myy? 8)
Siinäpä se, tiimitakki on yhtä harvinainen kuin puuhevosen pökäleet joten niitä ei saa mistään tällä hetkellä. Itse tulen hankkimaan just sen ajopuvun mitstä Poke mainitsi, tai jos löytyy vastaava niin sitten sellainen. Pääasia on se että hinta on järkevä eikä mitään kolmea hunttia, sillähän saa jo kaksi uutta rengasta :shock:

Jos saadaan porukkaa kasaan niin voitaisiin yhteistuumin etsiä firma mikä tekee brodeerauksia ja jakaa kulut kiinnostuneiden kesken. Sen verran juttelin yhden kaverin kanssa että softan teko maksaa paikasta riippuen 40-60€ ja siihen päälle itse brodeeraus joka hinnoitellaan sen mukaan kuinka monta neulanpistoa on... Piru kun olisi joku tuttu näissä hommissa.

Softan teko on kertainvestointi ja sen jälkeen maksaa pelkästään itse brodeeraus ja jatkossa yksittäisten takkien brodeeraus onnistuisi ilmeisesti ilman sen kummempia lisäkuluja. Optimaalisin tilanne olisi se että saataisiin porukkaa riittävästi kasaan niin voitaisiin toteuttaa tällainen yhteishanke tiimitakin osalta niin että toimitettaisiin vaikka kukin omalta taholta takki johonkin firmaan ja yhdellä kertaa brodeerattaisiin kaikki takit.

Soittelin tänään vi..tuspäissäni Brandtille siitä Bike Worldin kuviosta ja Polarispuolen hemmo laittoi asioihin (jälleen kerran) vauhtia ja sieltäkin saa sitä Polarispukua niin kauan kuin tavaraa riittää, koko M on loppu ja periaatteessa se on just se koko mitä olen itse hankkimassa vaikka oma koko oikeasti olisikin L.

Nyt ei muuta kuin heti kun Poke saa Kukkulle kuvat niin kuvia kehiin että saadaan mahdollisesti muitakin kiinnostuneita mukaan, jos ei ole aihiota niin ei ole tiimitakkiakaan :wink:

Olishan se aika äijää mennä käymään Prismassa Sammy's ATV rotsi päällä, siinä kuule kaikenmaailman Pamperoksen ja Halvatun Papat olisi naamat vihreenä kun niillä ei ole yhtä siistiä tiimitakkia :mrgreen:
Kylätason mönkijäkuski
Vastaa Viestiin