Ajovarusteet

Keskustelua ajovarusteista:
Kypärät panssarit kengät yms..
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 13:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

sen mitä itse olen brandtin varaosatiskillä asioinut niin aina on hyvää palvelua ja oikeita osia saanut.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Koheltaja kirjoitti:Mitenkäs Poke, saanko sun kautta tilattua puvun vai tilaanko sen suoraan Oulun liikkeestä? Jos tilaan liikkeestä niin saanko sen silloin sillä spesiaali hinnalla?
L S-motoriin Samille voi soittaa ja tiedustella pukua,numerosta 040-7728984.Olen alustavasti keskustellut tämän foorumin käyttäjien mahdollisesta kiinnostuksesta pukua kohtaan.Nykyisin hinta on 129e,mutta olivat valmiit keskustelemaan hinnasta.Lupasivat lähettää ostajalle matkahuollon,tai postin kautta.Aion maanantaina vielä soitella hinnasta.

Korjasin lainauksen, -amis-
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Nyt näyttäisi siltä,että noita polariksen pukuja ei taida juuri muualta löytyä,kuin täältä Oulusta.LS-Motorilta Sami sanoi ostaneensa luultavasti viimeiset puvut.Kaikkia kokoja löytyy vielä.Matkahuolto,tai posti tuopi puvut saataville,jos jotakuta kiinnostaa.Lupasivat myydä hintaan 99e,koska olin täällä jo kerennyt siitä höpöttää,virallinen hinta 129e.Soitto Samille numeroon 040-7728984.Postituskulujahan tulee hieman,mutta hinta ei ole puvulla paha.Omien käyttökokemuksien perusteella hyvälaatuinen. Vielä kerran toistan kokoasiasta,ovat reilunkokoisia,itse M kokoisena jouduin ottamaan S koon,joka sekin oli mukavan väljä.Housujen vyötäröllä tarranauhasäätöjä kolme kappaletta.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Suuret kiitokset Pokelle vaivan näöstä, näin se homma etenee :wink:

Puku on tilauksessa ja voi olla että loppuviikosta sitä ehkä pääsee sovittelemaan. Laitetaan heti palautetta kunhan saan puvun kotiin, lähinnä kiinnostuksen kohde on koko. Myyjä vakuutti ettei L koko ole liian iso tällaiselle 186cm pitkälle ja 93 kiloiselle neuvolakokoiselle pikkujässikälle 8)
Kylätason mönkijäkuski
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8671
Liittynyt: 02 Elo 2004 16:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Puku tuli ja se on just sellainen mitä olin hakemassakin. Koko L on just sopiva mun kokoiselle jäpikälle, housut istuu todella hyvin ja takki on sopivan väljä että alle saa tarvittaessa lämmintä vaatekertaa. Muutenkin puvun leikkaukset on tehty ajoasentoa silmällä pitäen, housut ei kiristä eikä ahdista kun menee kyykkyyn eikä takin hihat karkaa kainaloihin kun kädet ojentaa eteen.

Nyt on kelit sen verran lämpimät että vielä ei sitä pukua pääse testaamaan mutta eiköhän ne kelit viilene kun kesälomat alkaa Heinäkuussa... :evil:

Mielestäni ostos oli erittäin kannattava joten jos joku tarvitsee tämäntyyppistä pukua niin hopihopi puhelimeen ja tilaamaan ennen kuin ne loppuu.

Katsotaan mitä keksitään sen brodeerauksen suhteen, tällä hetkellä pitää revetä niin moneen suuntaan että just nyt ei paukut riitä brodeerausten selvittelyyn ja suunnitteluun joten katellaan sitä sitten myöhemmin.
Kylätason mönkijäkuski
Vastaa Viestiin