Ajopuku 99e
Ajopuku 99e
Hei.
Onkos kukaan testannut polaris liikkeissä myytävää 99e pukua. Kannattaisko käydä koittamassa, liike vaan hiukan sivussa niin siksi olisin kiinnostunut kuulemaan puvusta ensin.
Onkos kukaan testannut polaris liikkeissä myytävää 99e pukua. Kannattaisko käydä koittamassa, liike vaan hiukan sivussa niin siksi olisin kiinnostunut kuulemaan puvusta ensin.
Siittä mennään
-
- 6WD
- Mönkijä:: Sportsman 800 EFI DL
Kävin tänään Porin Teknisillä kokeilemassa. Ei ollut vaan kaikkia kokoja vielä tullut joten testattua tuli lähinnä "mallia teltta".
Takissa on vetoketju vasemmassa kyljessä eikä keskellä. Ei ehkä kaikkein käytännöllisin ratkaisu, mutta kai siihenkin tottuu...
Takki on kuoritakki eli siinä ei ole oikeastaan minkäänmoista vuorta. Mutta ainakin pystyy itse aluskerroksia muokkaamalla sovittamaan joka säähän eikä tarvi kesällä hikoilla paksun takin kanssa. Housut on jo jonkin verran paksummat ja varmasti kesällä liian kuumat.
Käyn vielä huomenna/ylihuomenna testaamassa kun tulee lisää kokoja ja teen sitten vasta ostopäätöksen. Mutta varmasti on tuolla hinnalla hinta-laatusuhde kohdallaan...
Takissa on vetoketju vasemmassa kyljessä eikä keskellä. Ei ehkä kaikkein käytännöllisin ratkaisu, mutta kai siihenkin tottuu...
Takki on kuoritakki eli siinä ei ole oikeastaan minkäänmoista vuorta. Mutta ainakin pystyy itse aluskerroksia muokkaamalla sovittamaan joka säähän eikä tarvi kesällä hikoilla paksun takin kanssa. Housut on jo jonkin verran paksummat ja varmasti kesällä liian kuumat.
Käyn vielä huomenna/ylihuomenna testaamassa kun tulee lisää kokoja ja teen sitten vasta ostopäätöksen. Mutta varmasti on tuolla hinnalla hinta-laatusuhde kohdallaan...
- Duster
- 6WD
- Mönkijä:: Dinli 904 -11
Mitenkäs voit tietää onko hinta/laatu suhde kohillaan jos ei ole edes käyttökokemuksia.
Tarkoitat varmaan, että hinta kohillaan.
Halvalla ei hyvää saa ja se fakta ei ole vuos kymmeniin muuttunut miksikään
Itsekin tuossa yhden talvi takin ostin kun halvalla sai, kestää tuulta ja kosteutta niin eikös hajonnut vetoketju aika nopeaan. Vetoketjun päälle tulevasta "tuuli" läpästä tarranauhat irtoilee jne.
Onhan ne siellä kaupassa ehjiä, mutta onko enää "vain" kymmenien käyttö tuntien jälkeen
200-300€ saa puvun joka kestää vuosia ja mikä tärkeintä ei tarvitse tapella sen toimivuuden kanssa.
Itse asiassa alle 200€.lla saa jo irtovuorella olevia ajopukuja.
Tarkoitat varmaan, että hinta kohillaan.
Halvalla ei hyvää saa ja se fakta ei ole vuos kymmeniin muuttunut miksikään

Itsekin tuossa yhden talvi takin ostin kun halvalla sai, kestää tuulta ja kosteutta niin eikös hajonnut vetoketju aika nopeaan. Vetoketjun päälle tulevasta "tuuli" läpästä tarranauhat irtoilee jne.
Onhan ne siellä kaupassa ehjiä, mutta onko enää "vain" kymmenien käyttö tuntien jälkeen

200-300€ saa puvun joka kestää vuosia ja mikä tärkeintä ei tarvitse tapella sen toimivuuden kanssa.
Itse asiassa alle 200€.lla saa jo irtovuorella olevia ajopukuja.
mulla on sellainen harmaa (eikös mainoksessa ollut punainen?) puku ollut pari talvea kelkkailupukuna. Minusta tosi hyvä, pitää erinomaisesti tuulta ja vettäkin sen vähän mitä nyt kelkkaillessa on sitä herkkua tullut. Vetoketjut, tarrat ja kaikki muukin täysin kunnossa, mitä vähän paskaa, öljyä ja bensanhajua rinnuksissa... Mönkiessä ei ole tullut vielä pidettyä; hyvät kelit ja vähän ajoa... Jos nyt ihan selostuksen laittaisi niin:
Molemmissa hihoissa on ranteen kohdalla taskut (hyvä pitää pyyhepaperia, avaimia jns. pientä), lisäksi mahan kohdalla muistaakseni sekä kengurutasku, että sivutaskut jotka on"yhtä pötköä" eli aukot molemmilla kyljillä mutta tasku siis yhtenäinen. Kaikissa taskuissa tietysti vetskarit. Takin vetskari on tosiaan toisella sivulla, siitä pieni miinus silloin kun haluaa leuhottaa takki auki - paree jättää vetoketjun alkupää kiinni...
Housut takkia hieman paksummat, ainakin kelkkailuun pirun hyvät. mönkiessä varmaan syksy/talvi/kevätkelissä myös pelaa. Takki juuri siitä hyvä, että saa alle valita kelin mukaan enemmän tai vähemmän rytkyjä!
Molemmissa hihoissa on ranteen kohdalla taskut (hyvä pitää pyyhepaperia, avaimia jns. pientä), lisäksi mahan kohdalla muistaakseni sekä kengurutasku, että sivutaskut jotka on"yhtä pötköä" eli aukot molemmilla kyljillä mutta tasku siis yhtenäinen. Kaikissa taskuissa tietysti vetskarit. Takin vetskari on tosiaan toisella sivulla, siitä pieni miinus silloin kun haluaa leuhottaa takki auki - paree jättää vetoketjun alkupää kiinni...
Housut takkia hieman paksummat, ainakin kelkkailuun pirun hyvät. mönkiessä varmaan syksy/talvi/kevätkelissä myös pelaa. Takki juuri siitä hyvä, että saa alle valita kelin mukaan enemmän tai vähemmän rytkyjä!
- rulez
- Tracks
- Viesti:
Lämpimällä kelillä on sitte olo kun teltta päällä ja kunnon pakkasella tunnelma kun michelin ukollamualainen kirjoitti:Makuasioista ei voi kuin kiistellä, mutta minä tykkään just siitä, että on ohut - voi laittaa alle aina tarpeen mukaan pelkät bokserit tai sitten vaikka kuudet pitkät kalsarit ja kolme villapaitaa...

http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
Kävin noutamassa oman pois ja veljelle ostin samalla. Polle uutiset tuli ma-ti ja tänään kuulemma pukuja myyty todella paljon. Pikku kokoja ei enää oikeastaan ole. Välimalleja 52-54 tuntuu olevan aika paljon eri liikkeissä ja sitten isoja 58-64 tulee lisää lähipäivinä.
Mainoksessa on punainen puku, mutta liikkeistä löytyy myös harmaita.
Mainoksessa on punainen puku, mutta liikkeistä löytyy myös harmaita.
Polaris 500 H.O. TL + 3 lasten mönkkäriä
EX - Suzuki LT-R 450
EX - Suzuki LT-R 450
-
- 6WD
- Mönkijä:: Sportsman 800 EFI DL
Samaten minä kävin tänään hakemassa puvun pois. Olivat juu kuulemma menneet kuin kuumille kiville. Tänään olivat asut tulleet iltapäivällä ja kun menin sitä hakemaan viiden jälkeen oli jäljellä enää yksi 54 ja yksi 60 kokoa
Nappasin siitä sitten sen viisnelosen vaikka olisi varmaan 52 ollut hiukan parempi. Nooh, on ainakin varaa pistää lämmintä pakkasilla alle...
Itse asusta vielä sen verran, että asialliselta tuntui ainakin tässä kotona kokeiltuna. Käytössä sitten näkee miten kestää vettä jne...

Itse asusta vielä sen verran, että asialliselta tuntui ainakin tässä kotona kokeiltuna. Käytössä sitten näkee miten kestää vettä jne...
quattro kirjoitti:Mites noissa kestää noi hihat? Jos levittää kädet sivulle, vai pitääkö niihin ommella jonkinlaiset stopparit, ettei ne ratkee kainaloista.

On se semmosta...
http://kuvablogi.com/blog/4603/ päivitetty 24.5.08
http://kuvablogi.com/blog/4603/ päivitetty 24.5.08