Ajopuku 99e

Keskustelua ajovarusteista:
Kypärät panssarit kengät yms..
Polle_AWD
6WD
Viestit: 329
Liittynyt: 23 Loka 2007 06:38
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Polle_AWD »

Mulla on Polariksen talviajotakki. Teepaita alla voi ajaa -10 pakkasessa ilman kylmän tunnetta. :shock: Pesty on muutamia kertoja ja lämpönsä säilyttäny. Täytyy vaan aina muistaa että noita pakkaspukuja ei saa lingota kauhean hirveästi.
Can Am Renegade 1000 ABS
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
Avatar
kokki
Tracks
Viestit: 1315
Liittynyt: 22 Heinä 2007 09:02
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kokki »

Noni, puku kokoa 62 hommattu, pihatalkoiden jälkeen pitää varmaa pukea ja koeponnistaa lisää. Hyllyyn jäi viel koko 64 ja pienempiäki.

Niijoo, ainut miinuspuoli mitä tuossa kokeillessa testasin oli se, ettei housuissa ollut taskuja. Nuo taitaa mennä lasketteluhousunaki, pitänee viel vähä testailla monojen kanssa.
hanjar
2WD
Viestit: 32
Liittynyt: 22 Helmi 2008 17:45
Paikkakunta: K-S

Viesti Kirjoittaja hanjar »

No niin! 99 euron ajopuku on sisäänajettu, aamulla pesin suurimmat mudat painepesurilla ja nyt puku koneeseen. Taskuja voisi olla enemmän mutta muuten puku on ihan ok.
Honda TRX 500 FE
Teme
6WD
Viestit: 270
Liittynyt: 04 Loka 2007 22:06
Mönkijä:: Sportsman 800 EFI DL
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Teme »

Tänään tuli omakin "satkun puku" koeajettua paikoitellen aika rankassakin vesisateessa... toistaiseksi vaikuttaa hyvältä. Mistään ei vesi tullut läpi :)
Taskuja tosiaan saisi olla hiukan enemmän...
kadet89
6WD
Viestit: 505
Liittynyt: 15 Kesä 2007 22:23

Viesti Kirjoittaja kadet89 »

Tuli tuossa perjantaina kyseinen puku hommattua....

Samantien tuli sita testettua 4 asteen pilven paisteessa ja hyvin tuntui pelittävän.
Takki on kyllä jokseenkin ohkanen mut siinä on kerrospukeutuminen avainsana. Mutta pitää tuulen hyvin.

Tänään taasen kävin koeponnistamassa pukua tunnin verran sateessa.
Enkä kastunut, ainoastaan polven kohdalta puku vuosi hieman läpi.
Kyseisessä kohdassa oli sauma ja ryppy johon oli kerääntynyt vettä ja siitä tuli vähän läpi.

Sen etutaskussa pidin lompakkoa, kännykkää ja avaimia, kuivana pysyivät.Mielestäni se tasku hässäkkä on kyllä kätevä.

No mutta joka tapauksessa kyseinen puku on minulle ensimmäinen virallinen ajopuku. Ennen olen ajanut jollain epämääräsellä takki housu yhdistelmällä jotka eivät todellakaan ole olleet sään kestäviä... :lol:

No joka tapauksessa omasta mielestäni puku on kyllä joka senttinsä väärtti. Ei tarvi miettiä että mitä laittaa harrastaessa päälle ja että missä kelissä harrastaa!!! :twisted:

Vaikka tuleehan siinä nyt vähän merkki rikkomusta.... :D
harry
3WD
Viestit: 109
Liittynyt: 01 Huhti 2006 21:54
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ajopuku 99e

Viesti Kirjoittaja harry »

hyvin on kestänyt kyseinen ajopuku.tietysti pitää olla alla jokunen vaatekerta että tarkenee pakkasessa.hinta laatu suhde mielestäni 9.vetskari alussa aikas jänskä mut siihen oppii.taskut ovat hyvät sopivan suuret saa kännykän ja lompsan sekä avaimet hyvin messiin. :D
Can am Renegade 800R XC TL
Avatar
kokki
Tracks
Viestit: 1315
Liittynyt: 22 Heinä 2007 09:02
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Ajopuku 99e

Viesti Kirjoittaja kokki »

No nyt mä oon saanu takin etukeungurutaskusta jo vetoketjun rikki. piru sentäs! Eikai auta kuin ettiä uutta takkia. Housut tuliki jo vaihettua aikaa sit tommoseen malliin, missä on polvi- ja lonkkasuojat ja taskui siellä ja täällä.
Vastaa Viestiin