cotcot kirjoitti:Itsellä on juurikin nuo MP:n edge black/camo takki ja housut. Omasta mielestä ihan ok, mutta uudestaan en ostaisi. Hyvin on kestänyt käyttöä noin kolmisen vuotta ja about 19tkm, mitään ei ole vielä rikki ja aika hyvin tuntuis vettäkin pitävän....ja siis ulkopuolella pukua

. Taskuja hyvä määrä jotta saapi pukuun rompetta mukaan. Se mikä tuossa on hieman tullut käytön myötä huomattua niin omasta mielestä tuo puku on sellainen ''välimallin jätkä'', kesällä turhan kuuma kun ei ole irroitettavia vuoria ja taas talvella hieman turhan kylmä kun ei ole noita vuoria. Seuraava puku tulee olemaan mallia irroitettavat vuoret. Mutta kaiken kaikkiaan ihan hyvä ja kestävä puku tuntuis olevan.
Kiitos kommenteista.
Itsekin mietin tuota irroitettavaa vuorta tai sen puutetta...alkuun tosiaan tuntui et onkohan tämä liian lämmin kesällä, mutta kait siihenkin tottuu tai sit helteillä pidetään jotain kevyempää ja voi olla että tämä puku toimii parhaiten viileemmissä oloissa, jopa talvella. Olen tottunut normaalia vähäisempään talvipukeutumiseen, eli tarkenen kylmissä oloissa ihan hyvin ja vilu ei tule kovinkaan helposti, siksi tämä voi olla täysin riittävä minun makuuni talvipakkasillakin kun alla on sopivaa vaatekertaa ja kun en muutenkaan ajele ihan sika kovissa pakkasissa.
En oikein ymmärtänyt miten tuo kaula-aukko on pieni, minulla ainakin se on juuri sopiva, eli ei kiristä ja jää vähän tilaakin vielä. Tosin vähän korkeampi se kaulus vois olla, mut ihan hyvä noinkin. Taskuja on tosiaan ihan kiitettävästi ja niitä on laitettu ihan fiksuihin paikkoihin.
Syy miksi ostin tämän puvun, oli sen hinta. Sain sen nimittäin neuvoteltua aika kohtuulliseksi, vai mitä olette mieltä kun koko komeudelle jäi hintaa vain 60€, siis molemmat osat yhteensä ja kyseessä on siis täysin uusi puku? Ei taida ajopukuja kovin usein saada ihan tuolla hinnalla...en tosin viitsi kertoa mistä tuon ostin, koska ko. kauppa ei välttämättä myy kaikille muille tuota ihan yhtä halpaan hintaan.