Paras kypärä malli
- J.O.B
- Tracks
Paras kypärä malli
Niin, olen miettinyt mikä on paras kypärä malli mönkimiseen metsässä.
Itse käytän tällä hetkellä umpi kypärää kun tulee myös tiellä ajeltua mutta mielestäni se ei ole paras vaihtoehto metsään.
Crossi potta taitaa olla suosittu mutta ajo lasien kanssa omat kommervenkkinsä, arvostan näkökyvyn säilytämistä.
Avo potta jossa visiiri ei taas suojaa leukaa kun ei oo semmoista ritge vorresteri mallista joka kestää mitä vaan...
Eli minkä olette havainneet parhaamaksi?
Itse käytän tällä hetkellä umpi kypärää kun tulee myös tiellä ajeltua mutta mielestäni se ei ole paras vaihtoehto metsään.
Crossi potta taitaa olla suosittu mutta ajo lasien kanssa omat kommervenkkinsä, arvostan näkökyvyn säilytämistä.
Avo potta jossa visiiri ei taas suojaa leukaa kun ei oo semmoista ritge vorresteri mallista joka kestää mitä vaan...
Eli minkä olette havainneet parhaamaksi?
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Bomban BVS on osoittautunut mukavaksi, myös kesällä. Irroittaa vain vetämällä maskin ja kypärä muuttuu visiirilliseksi avopotaksi. Niin ja siinähän on se häikäisysuojakin vakiona.kukkumyy kirjoitti:Se potta on varmasti parhaasta päästä talvikäyttöön mitä nyt Bomban logoillakin saa. Poke ja ATC voi valoittaa mallia.
Avopotta visiirillä taasen varmaan hyvä kesäkeliin.
Itse sitten talvisinkin pidän avopottaa kunnon suurella lämmitetyllä visiirillä.

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Tuo malli vaan on aika arvokas. Paljonko se ATC maksoikaan?ATC kirjoitti:Bomban BVS on osoittautunut mukavaksi, myös kesällä. Irroittaa vain vetämällä maskin ja kypärä muuttuu visiirilliseksi avopotaksi. Niin ja siinähän on se häikäisysuojakin vakiona.kukkumyy kirjoitti:Se potta on varmasti parhaasta päästä talvikäyttöön mitä nyt Bomban logoillakin saa. Poke ja ATC voi valoittaa mallia.
Avopotta visiirillä taasen varmaan hyvä kesäkeliin.
Itse sitten talvisinkin pidän avopottaa kunnon suurella lämmitetyllä visiirillä.
Ja avopottahan on halpa mistä vaan ostettuna mutta siihen lämmitettävän visiirin löytäminen voi olla hankalampaa. Hinta riippuu mistä sattuu löytämään.
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Kyllähän hyvä kypärä on aina hintansa väärti. Tosin tuo Bombba on tyyriimmästä päästä. Ovh pyörii hieman alta 600e, mutta Kempeleen Ojanraudasta, lupasivat semmoisen hiukan päälle 400e, joka on jo suht kohtuullinen hinta, monitoimisesta huurtumattomasta potasta. 

¤VETERAANIT¤
Zeusin avokypärä huurtumattomalla isolla tuplavisiirillä turvaa mun pääpalikan kolhuilta ja naarmuilta, tyytyväisyysaste on erittäin korkea enkä usko että ihan heti olen kypärää vaihtamassa. Jos ajelee suurempia nopeuksia maantiellä niin silloin kaipaa hiukan suhinattomampaa kypärää tai korvatulppia.
Tulevaisuus näyttää mikä kypärä on seuraavaksi tulossa, suuntaviivat on jo vedetty sekä malli päätetty mutta se hankitaan sitten kun sille tarvetta ilmenee
Tulevaisuus näyttää mikä kypärä on seuraavaksi tulossa, suuntaviivat on jo vedetty sekä malli päätetty mutta se hankitaan sitten kun sille tarvetta ilmenee

Kylätason mönkijäkuski