Olisko tommonen CC:n mallin lukituksen vapautus: vedä sitä tattia ulospäin ja käännä sitä samalla. Jää ulos sopivassa asennossa ja voi sitten napata narun pihalle vetämällä. Tämä siis CC:n vinssiin pätevä "ohje", ehkä tuokin vastaavalla systeemillä?
sulla on siellä katkaisijassa käpälät poikki.
mulla on sama vika.avasin sen eilen ja tutkin, onnettomat muovitassut joiden pitäs laukaista kytkin.
aika pers..stä toi kytkin!muuten hintaansa nähden kohtuullinen aparaatti.
juu kyllähän se muuten on hintansa väärtti, mutta ottaa vaan aivoon kun joutuu kelaamaan vaijeria napista ulos tasaisen tappavaan tahtiin!!!
saitkos Kumikeisari omasi kuntoon vai tuliko romu?
Mulla sama juttu, harmi että muuten hyvävinssi on pilattu tommosella muovi rämmäleellä.
Mulla meni takuuseen mutta kuinkahan kauan toi uusi tulee kestämään.
Kun haluaa "manuaalisesti" kelata ulospäin ilman moottoria, hieman auki moottorin avustuksella ja vasta sitten kääntää vapautus rullasta, jos pyörii, sökönä jo. Hyvä vinssi on!
Noniin tänään tuli vihdoin otettua toi vinssi irti kun jäi vaijeri kelan ja rungon väliin, ja samalla tutkin tuota ulos kelauksen kytkintä niin tuli porattua reiät ja kierrettyä ruuvit läpi uusiksi "kynsiksi" ja nyt toimii jarrun vapautus jotenkin!