toivaju83 kirjoitti:Kartza kirjoitti:Itellä ollut kiinalainen vinssi ja nyt tml vinssi. On eroa kuin yöllä ja päivällä, suosittelen tml vinssiä.
eikös nuo TML vinssit oo kuitenkin ihan kiinan matskua itellä semmonen oli joskus ja muoviahan sieltä löytyi ulkokehän muodossa

Niin vähän väärin ilmaisin, kait nuo kaikki vinssit valmistetaan kiinassa. En tiedä mikä malli tml:n vinsseistä sulla ollut, mulla on TML Extreme MXT4.0 joka on poistunut myynnistä näköjään, mutta vastaava kuin tämä näin päällisin puolin ainakin.
http://www.offroadtarvike.fi/verkkokaup ... /75299/129
Vertaisin tuohon mun ensimmäinen vinssiin, joka oli
tällänen. Tämä alkasi vain menettään 1,5-2 vuoden jälkeen vetotehonsa vaikka mitä teki, lopuksi ei jaksanut edes väkipyörää käyttämällä vetää mönkijää lumihangesta pois.
TML Extreme MXT4.0 on vielä tänäpäivänäkin toiminnassa, eli on mulla canassa takavinssinä. Tähän vinssiin olen kerran uuden releen joutunut ostamaan ja taitaa 4vuosi olla menossa tällä vinssillä.
Canassa (vm.2011) warnin vinssi tuli uuden mönkijän oston yhteydessä, ja vinssirele jo tähän kertaalleen vaihdettu.
Eli näillä omilla kokemuksilla voin kyllä suositella tml:n vinssiä, ainakin tätä isompi sarjalaista.