Cyclecountry:n kahvalämppärit

Keskustelua mönkijän sähkölaitteista:
Vinssit, valot, gps,,,
Avatar
nipapn
6WD
Viestit: 600
Liittynyt: 05 Touko 2005 05:46
Paikkakunta: Tuleva oululainen

Viesti Kirjoittaja nipapn »

Minä ja Blue Honda Trx ollaan sitte eri tyyppejä, vaikka TAAS OLLAAN SAMAA MIELTÄ!!!
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Itse laitoin kelkassa ensin muovieristeen stongaan tuosta kirjamuovista, sitten alumiiniteippiä jossa oma liima, ja sitten lämpövastukset. Sama homma mönkijään.

Mulla on nuo CC:n tupit myös asentamattomina, mutta ajattelin kokeilla niitä. Ne saa pois ja vaihdettua vastuselementteihin ja neopreenikumeihin jos ei mallaa käteen.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

nipapn kirjoitti:Minä ja Blue Honda Trx ollaan sitte eri tyyppejä, vaikka TAAS OLLAAN SAMAA MIELTÄ!!!

no hitto joo,kohta kai luulevat meitä kavereiksikin :-&

Paitsi että sinulla on vaan ne stondikset..eiku stongat mielessä :roll: :roll: :roll: :wink: :lol:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Avatar
nipapn
6WD
Viestit: 600
Liittynyt: 05 Touko 2005 05:46
Paikkakunta: Tuleva oululainen

Viesti Kirjoittaja nipapn »

Pollen tankoon tuntu ettei CC:n-kahvaa saa millään mahtuun ja jätin liiman pois.... Älkää te tehkö sitä! Mulla jo vasen kahva irtos, onneksi iisissä paikassa ja ei tullu vahinkoa.
Itte laitoin Bostikia. Mikä lie paras?
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Jackmeister
4WD
Viestit: 245
Liittynyt: 29 Syys 2005 20:12
Mönkijä:: Cana 400 -11
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jackmeister »

heh heh.. varokaa ettei honda ja polaris risteydy kun niin nykyjään kaveraatte :D :shock: :shock: no joo.. meni yli asian tämä
Avatar
nipapn
6WD
Viestit: 600
Liittynyt: 05 Touko 2005 05:46
Paikkakunta: Tuleva oululainen

Viesti Kirjoittaja nipapn »

blue Honda Trx kirjoitti:
nipapn kirjoitti:Minä ja Blue Honda Trx ollaan sitte eri tyyppejä, vaikka TAAS OLLAAN SAMAA MIELTÄ!!!

no hitto joo,kohta kai luulevat meitä kavereiksikin :-&

Paitsi että sinulla on vaan ne stondikset..eiku stongat mielessä :roll: :roll: :roll: :wink: :lol:
Päinvastoin! Minä ajattelin ehdottaa sitä Biisiä, sitä..... Minä poljen, sinä ohjaat..... Sullahan se Stonga silloin ois ja mulla S......ievin jalkineen ajokengät.
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Cc:n tupit varmaan irtoaa helpostikin,koska sisäosa ei ole sellaista pehmeätä kumia kuten kahvat,vaan enemmän muovia...niin siinä tuo..tuo...tuo Friktion(ruotsiksi)..sanokaas nyt mikä se on suomeksi...öööh......friktion...en saa päähäni :evil: joka tapauksessa irtoo helpommin.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

kitka, myfriend, kitka
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Avatar
blue Honda Trx
Tracks
Viestit: 3208
Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Paikkakunta: Östra Nyland

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Roosa999 kirjoitti:kitka, myfriend, kitka
Kiitos,sehän se oli.

Kuva
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Avatar
nipapn
6WD
Viestit: 600
Liittynyt: 05 Touko 2005 05:46
Paikkakunta: Tuleva oululainen

Viesti Kirjoittaja nipapn »

blue Honda Trx kirjoitti:Cc:n tupit varmaan irtoaa helpostikin,koska sisäosa ei ole sellaista pehmeätä kumia kuten kahvat,vaan enemmän muovia...niin siinä tuo..tuo...tuo Friktion(ruotsiksi)..sanokaas nyt mikä se on suomeksi...öööh......friktion...en saa päähäni :evil: joka tapauksessa irtoo helpommin.
En minäkään tiedä mikä on Friktion Ruottiksi, Enkä muuten ees tiiä mitä se on Suomeksi.
Kahva rupes irtoileen varmaan ku se lämpes tarpeeksi. Laajeni varmaan.
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Avatar
nipapn
6WD
Viestit: 600
Liittynyt: 05 Touko 2005 05:46
Paikkakunta: Tuleva oululainen

Viesti Kirjoittaja nipapn »

No jos sulla on jääkylmä rautanen tanko ja siinä kiinni lämmitysvastus, niin ensin karkaa lämpö siihen putken lämmitykseen ja sitte alkaa kahvat lämpiään. Jos taas laitat ensin eristettä tangon ympärille ja siihen päälle lämpöelementit niin saat nopeemmin kahvat lämpiään
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ATC »

nipapn kirjoitti:Pollen tankoon tuntu ettei CC:n-kahvaa saa millään mahtuun ja jätin liiman pois.... Älkää te tehkö sitä! Mulla jo vasen kahva irtos, onneksi iisissä paikassa ja ei tullu vahinkoa.
Itte laitoin Bostikia. Mikä lie paras?
Kontaktiliima esim.juuri Bostic on hyvä.Laita sitä liimaa reilusti mutta vain tankoon ja paina sitten kahvakumi nopeasti paikoilleen.Pysyy hyvin mutta on vielä kohtuudella irroitettavissa.On toi stuppi jäänyt kerran itsellänikin kouraan ja tilanne oli kyllä päätähuimaava;Vauhtia huimasti ja ojan yli hypätessä kaasu pohjaan ja paino taakse,silloin se kaasukäden kahva jäi kouransilmään ja käsi luonnollisesti irtosi tangosta.Ojan vastapenkkaan mentiinkin sitten kohtuullisessa moottorijarrutuksessa :? Yhden käden ote stongassa ja arvaatte varmaan ajatukset. Heh onneksi oli alla Polariksen suunnittelijoiden onnistuneet jousitusratkaisut ja ei siitä sen kummempaa ohjelmaa koitunut. Tanko kolahti rintakehään jonka pehmusteet kyllä pikku kolhut kestää ja pikku sirkustelujen jälkeen laite oli taas hanskassa. Kuten se irronnut tuppikin,tosin nyt taas kiinni stongassa. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
OH3GNY
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 17 Heinä 2005 18:55
Paikkakunta: Levi. Kömpijä: Polaris 800 H.O

Viesti Kirjoittaja OH3GNY »

Olen kanssa laittanu Polleen cc:n kahvanlämmittimet.
Pollen alkuperäiset tupit lähti helposti paineilman avulla.."Stongan"toisesta päästä rööri tukkoon ja paineilmaa tupin keskellä olevasta reijäistä,tuppi lähtee kuin luoti :D .
Cc:n kahvat asensin kuumuutta kestävää spraymaalia(moottorimaali) apuna käyttäen-->luistaa hyvin paikalleen ja kuivuttuaan pitää kahvat paikallaan.
Ainakin tähän asti on kahvat pysyny paikallaan ja suuri kokokaan ei haittaa.
Vastaa Viestiin