Cyclecountry:n kahvalämppärit
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Itse laitoin kelkassa ensin muovieristeen stongaan tuosta kirjamuovista, sitten alumiiniteippiä jossa oma liima, ja sitten lämpövastukset. Sama homma mönkijään.
Mulla on nuo CC:n tupit myös asentamattomina, mutta ajattelin kokeilla niitä. Ne saa pois ja vaihdettua vastuselementteihin ja neopreenikumeihin jos ei mallaa käteen.
Mulla on nuo CC:n tupit myös asentamattomina, mutta ajattelin kokeilla niitä. Ne saa pois ja vaihdettua vastuselementteihin ja neopreenikumeihin jos ei mallaa käteen.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
-
- 4WD
- Mönkijä:: Cana 400 -11
Päinvastoin! Minä ajattelin ehdottaa sitä Biisiä, sitä..... Minä poljen, sinä ohjaat..... Sullahan se Stonga silloin ois ja mulla S......ievin jalkineen ajokengät.blue Honda Trx kirjoitti:nipapn kirjoitti:Minä ja Blue Honda Trx ollaan sitte eri tyyppejä, vaikka TAAS OLLAAN SAMAA MIELTÄ!!!
no hitto joo,kohta kai luulevat meitä kavereiksikin![]()
Paitsi että sinulla on vaan ne stondikset..eiku stongat mielessä![]()
![]()
![]()
![]()
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
- blue Honda Trx
- Tracks
Cc:n tupit varmaan irtoaa helpostikin,koska sisäosa ei ole sellaista pehmeätä kumia kuten kahvat,vaan enemmän muovia...niin siinä tuo..tuo...tuo Friktion(ruotsiksi)..sanokaas nyt mikä se on suomeksi...öööh......friktion...en saa päähäni
joka tapauksessa irtoo helpommin.

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
kitka, myfriend, kitka
Ettepäin
- blue Honda Trx
- Tracks
En minäkään tiedä mikä on Friktion Ruottiksi, Enkä muuten ees tiiä mitä se on Suomeksi.blue Honda Trx kirjoitti:Cc:n tupit varmaan irtoaa helpostikin,koska sisäosa ei ole sellaista pehmeätä kumia kuten kahvat,vaan enemmän muovia...niin siinä tuo..tuo...tuo Friktion(ruotsiksi)..sanokaas nyt mikä se on suomeksi...öööh......friktion...en saa päähänijoka tapauksessa irtoo helpommin.
Kahva rupes irtoileen varmaan ku se lämpes tarpeeksi. Laajeni varmaan.
No jos sulla on jääkylmä rautanen tanko ja siinä kiinni lämmitysvastus, niin ensin karkaa lämpö siihen putken lämmitykseen ja sitte alkaa kahvat lämpiään. Jos taas laitat ensin eristettä tangon ympärille ja siihen päälle lämpöelementit niin saat nopeemmin kahvat lämpiään
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Kontaktiliima esim.juuri Bostic on hyvä.Laita sitä liimaa reilusti mutta vain tankoon ja paina sitten kahvakumi nopeasti paikoilleen.Pysyy hyvin mutta on vielä kohtuudella irroitettavissa.On toi stuppi jäänyt kerran itsellänikin kouraan ja tilanne oli kyllä päätähuimaava;Vauhtia huimasti ja ojan yli hypätessä kaasu pohjaan ja paino taakse,silloin se kaasukäden kahva jäi kouransilmään ja käsi luonnollisesti irtosi tangosta.Ojan vastapenkkaan mentiinkin sitten kohtuullisessa moottorijarrutuksessanipapn kirjoitti:Pollen tankoon tuntu ettei CC:n-kahvaa saa millään mahtuun ja jätin liiman pois.... Älkää te tehkö sitä! Mulla jo vasen kahva irtos, onneksi iisissä paikassa ja ei tullu vahinkoa.
Itte laitoin Bostikia. Mikä lie paras?

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Olen kanssa laittanu Polleen cc:n kahvanlämmittimet.
Pollen alkuperäiset tupit lähti helposti paineilman avulla.."Stongan"toisesta päästä rööri tukkoon ja paineilmaa tupin keskellä olevasta reijäistä,tuppi lähtee kuin luoti
.
Cc:n kahvat asensin kuumuutta kestävää spraymaalia(moottorimaali) apuna käyttäen-->luistaa hyvin paikalleen ja kuivuttuaan pitää kahvat paikallaan.
Ainakin tähän asti on kahvat pysyny paikallaan ja suuri kokokaan ei haittaa.
Pollen alkuperäiset tupit lähti helposti paineilman avulla.."Stongan"toisesta päästä rööri tukkoon ja paineilmaa tupin keskellä olevasta reijäistä,tuppi lähtee kuin luoti

Cc:n kahvat asensin kuumuutta kestävää spraymaalia(moottorimaali) apuna käyttäen-->luistaa hyvin paikalleen ja kuivuttuaan pitää kahvat paikallaan.
Ainakin tähän asti on kahvat pysyny paikallaan ja suuri kokokaan ei haittaa.