Pitäisi olla pikakiinnitteinen että voi tarpeessa heittää vain taakse ja takaa eteen. Onko Ramseyssa?Roosa999 kirjoitti:Minä voisin toimia koordinaattorina, jos hommaatte vinssejä. Ramsey olisi käypänen ja olen varsin hyvää pataa cros4WD-pajan kanssa. Ehdotuksia. Teen ehdottomasti ilman komissiota, joten ei ole mainos eikä business mulle.
Ramseyn saa vinssiköydellä joka on dyneemasta tehty ja valmiiksi liukukidalla.
US-Power vinssit
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Pikakiinnikeitä löytyy, mutta ne vaatii toki aina sovittelua jos ei ole merkkikohtaista asennussarjaa. Merkkikohtaiset löytyy yleisimpiin malleihin, mutta esim Trapperiin ei ole, joten itse joutuu tekemään.
Olen pikemminkin hankkimassa raakavinssejä niille joilla ei ole merkkikonetta. Toki Merkkikohtaisia sarjoja myös toimitetaan, mutta ne on sitten erikseen tästä massatilauksesta.
Olen pikemminkin hankkimassa raakavinssejä niille joilla ei ole merkkikonetta. Toki Merkkikohtaisia sarjoja myös toimitetaan, mutta ne on sitten erikseen tästä massatilauksesta.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Ongelmaa ei asennuksessa ole vaikkei asennuslevyt suoraan kävisikään.Roosa999 kirjoitti:Pikakiinnikeitä löytyy, mutta ne vaatii toki aina sovittelua jos ei ole merkkikohtaista asennussarjaa. Merkkikohtaiset löytyy yleisimpiin malleihin, mutta esim Trapperiin ei ole, joten itse joutuu tekemään.
Helppohan sinne on pala heittää eteen ja taakse. Halvempiakin tässä katselin mutta joko on niin että ne näyttää hallinostureilta ja painaa mielettömästi ja nostoteho olematon tai sitten ne on olevinaan halpoja ja hienoja mutta todellisuudessa kalliita laatuaan kohden.