Nassikka kirjoitti:No niin joo, taas ajatuskissani kirjotellu... Mikä firma yleensä myy jonkillaisia pienitehosempia lamppuja, biltemas kun nuo kaikki on 50w luokkaa, Ei nuo sunsboyn valot oikeen saanu kiinnostumaan...
Kiinnostu vaan on nimittäin noihin watti määriinsä nähden todella hyvät, itselläni 20w molemmissa etu nurkissa suunnattuna hieman sivulle(näkee koko ajan mihin päin on kääntymässä) ja keskellä alas lähelle osoittamassa 1 kpl 35w sillä laajemmalla valokulmalla, lukua en nyt muista.
Nuo päällä kun ajelee, niin saa sammuttaa Pollen originaali valot kokonaan ja on enemmän valoa ja LEVEÄLLÄ keilalla kuin omilla lähivaloilla.
mulla on tossa krossikinkussa 2kpl työvaloja edessä, alustavalot(siniset) ja taakse on tulossa piakkoin yks peruutustyövalo... omia valoja käytän yleensä vain silloin kun ajan(laittomasti) tossa pikkutiellä, joka on ihan yleinen tie... alustavalot ja nuo etutyövalot oon asentanu relejärjestelmällä, mutta pakkivalon ajattelin laittaa ilman relettä... yleensä kun ajan nuo työvalot päällä pimeällä, käytän samanaikaisesti vain noita työvaloja ja alustavaloja...
derbi dxr polttaa mukisematta 2kpl 55W linssihalogeeniheittimiä. on 2 lyhyttä ja 2 pitkää. johdotin palamaan pitkillä yhtäaikaa - suli valintakytkin mutta mutta virta riittää kyllä. nuo valonvaihtokytkimet on monessa koneessa heikoin lenkki....
Nyt ois lamput ja katkasia ja rele. enään pitäis saada ne paikoilleen! Elikkäs jos joku osaisi hyvin neuvoa tai kertois mistä löytyis tietoa miten ne kytketään? releessä 5 napaa ja katkasiassa 3...
lauantaina tuli asennettua toi pakkivalo tonne taakse, ja toimiikin... nyt olis jotenkin ittensä mielestä toi valokiintiö tullu laitettua täyteen, eli ei oikeen viitti laittaa lisää valoja...