http://www.goprocamera.com/
Itsellä on tuon merkkinen, mutta ei kypäräkamera, ostettu sukelluksia varten ranteeseen. Ihan toimiva peli, vaikka pinnan alla ei hirveästi valoa ei aina ole.
Muistaakseni muistikortille tallentaa n. tunnin ajan.
Suosittelen ja kun Tampereella olet niin ainahan voit käydä Vekulla niitä käpistelemässä. Itse ainakin tykkään tuosta jo muotonsakin puolesta paremmin kuin noista GoPro:n kameroista. Tuo Contour kun ei ole niin herkkä kolhuille.
-- Marko Laine --
-- Team Laine -- http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Jotain tällaista oon vähän miettinyt itsekin.
Keväällä katseltiin kelkkaan kiinitetyn gopron kuvaa, ja se ei kyllä pomppinu kuten tuo mikroautovideo. Olisiko goprossa digitaalinen kuvanvakain? Lisäksi siinä ohjelmallisesti tulee pieni musta piste auringon päälle, ehkä tuollainen nuppineulanpäänkokoinen jos kuvaa vastavaloon.
Tämä kyllä hämmästytti miten hyvää kuvaa saa, vaikka käytännössä aurinko paistaa suoraan kameraan.
Onkohan contourissa sama ominaisuus?
Tuota gopro motorsport heroa saa n. 160€ kotiin tuotuna saksasta. Ei siis hd versio, mutta aika hyvää kuvaa tulee sd versiollakin.
rmake kirjoitti:Jotain tällaista oon vähän miettinyt itsekin.
Keväällä katseltiin kelkkaan kiinitetyn gopron kuvaa, ja se ei kyllä pomppinu kuten tuo mikroautovideo.
Mikroautokäytössä ongelmana on se että ei ole minkäänlaisia jousituksia, joten tuo tahtoo pomppia yhtä paljon kuin pääkin. Vähän erilaisella kalustolla (ei niin hätäsellä) ja kiinnitystavalla kuvasta saisi varmasti tasaisempaa. Isot hypythän ei ole ongelma vaan se pieni jatkuva tärinä.
Keväällä katseltiin kelkkaan kiinitetyn gopron kuvaa, ja se ei kyllä pomppinu kuten tuo mikroautovideo.
Mikroautokäytössä ongelmana on se että ei ole minkäänlaisia jousituksia, joten tuo tahtoo pomppia yhtä paljon kuin pääkin. Vähän erilaisella kalustolla (ei niin hätäsellä) ja kiinnitystavalla kuvasta saisi varmasti tasaisempaa. Isot hypythän ei ole ongelma vaan se pieni jatkuva tärinä.
Kyllä pitäis olla hyvä kuva ,kun kerran hintaa tulee jalankanssa yli tuhat euroa + toimituskulut.
On kyllä vähän turhan kallis , kiitos silti tiedosta.
Kyllä pitäis olla hyvä kuva ,kun kerran hintaa tulee jalankanssa yli tuhat euroa + toimituskulut.
On kyllä vähän turhan kallis , kiitos silti tiedosta.
Toimituskuluja ei tietysti tuohon enää tule päälle, mutta tokihan tuo SmartyCam on ihan eri käyttöön kuin noi pelkät kamerat kuten Contour, joita ennen käytettiin. Meidän entiset videot ovat siis otettu Contourilla (se vanhempi versio) ja kypäräasennuksella.
-- Marko Laine --
-- Team Laine -- http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
harkinnassa olisi tuo ContourHd,ei se kalliimpi Hd1080.Siinä yli satasen eroa.209€ olisi se eka,onks kellään käytössä sellaista?mitä olen lukenut ja katsonut videoita siitä niin tuntuis olevan ihan pätevä laite....miten hämäräkuvaus onnistuu noilla?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...